PDA

View Full Version: Ratkaistu Uusi asennusvirhe

KOF
05-12-10, 00:31
Hay Sain asentaa Automaattiset käännökset Paid Mod. Sain virheilmoituksen

Fatal error: Call to määrittelemättömän funktion vbet_global_bootstrap_init_start () in / xxxx / foorumit / includes / class_bootstrap.php (103): eval () 'd code on line 3

Kun estän blogi toimii hienosti.

Ole hyvä ja voi u Tarkista, mitä ongelma on.

Kiitos

vBET
05-12-10, 14:07
Hei:) Jos se ei ole ongelma henkilökuntamme ratkaisemme sen huomenna - maanantaina. Olemme valmiita aloittamaan täyden tukensa myös viikonloppuisin ja aion huolehtia siitä juuri nyt, joten aloittaa ensi viikolla meillä on myös annettava täysi tukensa viikonloppuisin (voidaan sulkea pois viikonloppuisin lomalla).

Pahoittelemme vaivaa tällä kertaa. Ole hyvä ja PM minulle jos tämä tapaus on kiireellinen sinulle.

kamilkurczak
06-12-10, 11:48
Hello,

Mene admincp-> Plugins & Products-> Plugin Manager ja löytää plugin global_bootstrap_init_start vuonna vBET tuote.

1. Muokkaa tätä plugin
2. Etsi:

vbet_global_bootstrap_init_start();
3. liitä ENNEN tämä koodi:

require_once(DIR. '/includes/vbenterprisetranslator_functions_hooks.php');
4. Klikkaa "Save".
5. Kokeile sitä.

Voitko selittää mitä minun pitäisi tehdä jäljentää minun testi foorumi?

KOF
06-12-10, 20:54
Hay nyt Saan.

Fatal error: Call to määrittelemättömän funktion vbet_global_bootstrap_init_start2 () in / xxxxxx / foorumit / includes / class_bootstrap.php (103): eval () 'd code on line 3

kamilkurczak
07-12-10, 10:23
Ole hyvä ja lähetetään minulle admincp ja FTP yksityiskohdat, PM aion korjata sen.

mateuszr
16-12-10, 09:45
Ei vastauksia tähän aiheeseen, joten ratkaistu (asennuspalvelu on tilattu tässä tapauksessa)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations delivered by vBET 4.10.1