PDA

Ver Versión Completa: Tradutor de produtos e CMS Widgets

brubros
19-01-10, 23:24
Execución vBET 2.4.1 con vBulletin 4,1 resulta nunha incapacidade para ver os parámetros de configuración de exhibición despois premer en un widget do "configure" botón. No entanto, se vBET 2.4.1 é, entón, desactivada, a pantalla de configuración mostra correctamente cando o widget do "configure" botón é premendo. Este non é un problema crítico, pero eu penso que podería axudar co desenvolvemento da versión 4.x vBET.

vBET
21-01-10, 16:27
Grazas pola nota. Nós imos tratar con isto:)

vBET
23-01-10, 04:17
Eu estaba intentando iso e funciona ... Eu estaba configurando pola CP Admin. Por favor me diga exactamente o que facer para ver esta cuestión? Tamén eu xa proba na versión con algúns erros corrixidos, polo que é posible que este foi modificado tamén.

brubros
23-01-10, 04:41
Quizais sexa corrixido. Aquí está o enlace para a discusión por outros usuarios experimentando mesmo tema e que poden ser útiles: vbulletin.com

vBET
23-01-10, 15:11
2.4.2 xa foi lanzado - por favor, actualización feita e comprobar que iso aínda ocorre:)

brubros
23-01-10, 17:50
Si, acaba de instalar 2.4.2 e esta cuestións é fixo. Grazas!

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations made by vBET Translator 4.10.1