Veure la Versió Completa: Traductor de productes i ginys CMS
Execució de VBET 2.4.1 amb vBulletin 04/01 resulta en una incapacitat per veure els paràmetres de configuració de la pantalla després de fer clic en un control de botó "Configurar". No obstant això, si VBET 2.4.1 es desactiva, la pantalla de configuració mostra correctament quan el giny de "configurar" es prem el botó. Això no és un problema crític, però vaig pensar que podria ajudar amb el desenvolupament de la versió 4.x VBET.
Gràcies per la nota. Nosaltres ens encarregarem d'això:)
Jo estava tractant aquest i funciona ... Jo estava per la configuració d'administrador CP. Si us plau, digues-me què és exactament el que fer per veure aquest tema? També ja ho provat en la versió amb alguns bugs corregits, per la qual cosa és possible que aquest s'ha corregit també.
Potser s'ha solucionat. Aquí hi ha un enllaç a la discussió per altres usuaris que experimenten la mateixa qüestió i que poden ser útils: vbulletin.com
2.4.2 va ser llançat ja - si us plau, actualitzeu fet i comprovar què persisteix:)
Sí, acaba d'instal lar aquests temes 2.4.2 i és fix. Gràcies!
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):