PDA

Ver Versión Completa: Resolto charset ISO-8859-9 non é soportado?

contemptx
09-09-11, 12:04
un do seu equipo respondeu-me dicindo que eles teñen actualizar meu foros.
con todo eu teño respondeu a eles dicindo que hai erros sen resposta:

algúns temas están mostrando un erro:

Link:
http://www.cardshare.tv/forum/italian-italiano/66681-a.html

Erro:
Atención: htmlspecialchars () [function.htmlspecialchars]: charset `ISO-8859-9 non é soportado, asumindo iso-8859-1 en [camiño] / includes / vbenterprisetranslator_functions_bbcode.php na liña 281
Atención: htmlspecialchars () [function.htmlspecialchars]: charset `ISO-8859-9 non é soportado, asumindo iso-8859-1 en [camiño] / includes / vbenterprisetranslator_functions_bbcode.php na liña 281

r.dziadusz
12-09-11, 10:51
O foro non está respondendo neste momento. vBET soporta todas as codificacións, pero é mellor que o seu foro usa codificación UTF-8.
Pode ser o problema de configuración, por favor, verifique o ficheiro README novo - preste atención na configuración vBulletinTM.
Ademais, é só un aviso e non un erro, por favor, teña en conta que.

contemptx
12-09-11, 16:07
Fun ver a configuración con todo, non se ve nada de malo.
Este non é só un aviso como as páxinas deste concerto en non funciona, pero só mostrar este erro.

r.dziadusz
12-09-11, 18:53
Ok,
A súa función php non suppord este charset, polo tanto pode facer dúas cousas:
a) modificar o charset nun deses:
ISO-8859-1, ISO-8859-15 UTF-8 pero non é moi problemático e sugested
b) pode simplemente desactivar avisos, engadindo "@" antes da función na liña 281:

antes:

$content = htmlspecialchars($content,ENT_COMPAT,vB_Template_Runtime::fetchStyleVar('charset'),false);

despois:

$content = @htmlspecialchars($content,ENT_COMPAT,vB_Template_Runtime::fetchStyleVar('charset'),false);

Deixe-nos saber se o problema está resolto

contemptx
14-09-11, 15:27
El deixou o erro de amosar, con todo o que quere que a extensión vbet está tratando de facer e non pode facer está causando serio carga alta e facer o sitio web rodar moi lento.

contemptx
15-09-11, 09:28
Despois de cambiar o que dixo, onte, o sitio está executando horriblemente lento e para de funcionar.
Actualmente, estou impresionado co nivel de apoio que están ofrecidos no momento, considerar as cousas estaban funcionando antes, entón eu pago para unha actualización que se fixo, pero o sitio non está funcionando correctamente.

Yesday Eu perdín máis de £ 50 en ingresos.
Eu teño un foro ocupado e non pode ter recursos para que as cousas continúen lle gusta deste, me gustaría que esta resolto o máis axiña posible.

Eu teño revertido o cambio de momento.

r.dziadusz
15-09-11, 09:49
Sentímolo que ten que esperar,
En primeiro lugar asegúrese de que a caché está en liña

Por favor, confía este http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-general-discussions/408-vbet-performance.html tema. Por favor, foco no punto 2, 16, 18 anos, pero ler todos eles

Se o problema aínda saír desactive todas as linguas sen un, comprobar que as cachés están a ser cheas

Ademais, pode preguntar ao teu provedor de hospedaxe, se está a usar versión de PHP

Ademais, pode comprobar cal é o problema no servidor. Tras a sesión buscar problema co Consumo de memoria, ou sobrecarga procesor. Descubrir se hai un proceso responsable por iso.

contemptx
15-09-11, 12:29
A miña carga do servidor é entre 0,50-1,50 = moi baixo.
vBulletin AdminCP = traballando moi rápido, así como outros sitios e paneis de control do servidor.

Teño activado Cache Guest, pero esta non é a cuestión.
A cuestión é que moitos usuarios están chegando páxinas con erros e vBet non funciona correctamente para a súa derrubar o sitio.

r.dziadusz
15-09-11, 15:19
Pleace aviso que non é erro vBet. Ela pasou a causa do PHP - PHP manual (http://php.net/manual/en/function.htmlspecialchars.php).
Estes avisos non deben frear o sitio, pero como dixen por favor intente apagar linguas e descubrir o foro funciona máis rápido

vBET
16-09-11, 20:42
A cuestión é que moitos usuarios están chegando páxinas con erros e vBet non funciona correctamente para a súa derrubar o sitio.

Sentímolo - o que erros aínda ten? Radek lle deu unha solución para descrito e confirmou que os se foron. Por favor, especifique o que é o seu problema novo para nós será capaz de axudar con el:)

r.dziadusz
24-09-11, 07:52
Ningunha resposta, considera-lo resolto

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations delivered by vB Enterprise Translator 4.10.1