Veure la Versió Completa: Resolt charset ISO-8859-9 no compatibles?
un dels seus empleats em va respondre dient que he actualitzat el meu fòrum.
però, m'han respost a ells dient que són errors sense resposta:
alguns fils es mostra un error:
Link:
http://www.cardshare.tv/forum/italian-italiano/66681-a.html
Error:
Advertència: htmlspecialchars () [function.htmlspecialchars]: `charset ISO-8859-9 'no és compatible, en el supòsit iso-8859-1 en [ruta] / includes / vbenterprisetranslator_functions_bbcode.php on line 281
Advertència: htmlspecialchars () [function.htmlspecialchars]: `charset ISO-8859-9 'no és compatible, en el supòsit iso-8859-1 en [ruta] / includes / vbenterprisetranslator_functions_bbcode.php on line 281
r.dziadusz
12-09-11, 10:51
El seu fòrum no està responent en aquest moment. VBET suporta totes les codificacions, però és millor si el fòrum utilitza codificació UTF-8.
Pot ser el problema de configuració, consulteu l'arxiu readme de nou - prestar atenció a la configuració vBulletinTM.
A més, és només d'advertència no és un error, si us plau, tingueu en compte que.
He comprovat la configuració però, no es veu gens malament.
Això no és només un advertiment, com les pàgines d'aquest espectacle no funcionen, però només mostra aquest error.
r.dziadusz
12-09-11, 18:53
Ok,
La seva funció php no suppord aquest joc de caràcters, per tant, vostè pot fer dues coses:
a) canviar el seu joc de caràcters en una d'aquestes:
ISO-8859-1, ISO-8859-15, UTF-8, però no és molt problemàtic i suggestiu
b) només ha de desactivar les advertències de l'addició de "@" abans de la funció en la línia 281:
abans:
$content = htmlspecialchars($content,ENT_COMPAT,vB_Template_Runtime::fetchStyleVar('charset'),false);
després de:
$content = @htmlspecialchars($content,ENT_COMPAT,vB_Template_Runtime::fetchStyleVar('charset'),false);
Faci'ns saber si el problema es resol
S'ha detingut l'error de la mostra, però, sigui quin sigui el complement de VBET està tractant de fer i no pot fer és la causa de càrrega d'alta serietat i fent que el lloc funcioni molt lent.
Després de modificar el que va dir ahir, el lloc està funcionant terriblement lent i segueix fallant.
Actualment estic impressionat amb el nivell de suport que s'ofereixen en aquest moment, considerar les coses estaven treballant abans, llavors em paga per una actualització que es va fer, però el lloc ja no està funcionant correctament.
Yesday He perdut més de £ 50 en els ingressos.
Tinc un fòrum ocupat i no es pot permetre el luxe de les coses que el segueixen així, m'agradaria resoldre això com més aviat millor.
He revertit el canvi de moment.
r.dziadusz
15-09-11, 09:49
Sentim molt que vostè ha d'esperar,
En primer lloc assegureu-vos que la memòria cau s'activen
Si us plau, fes un cop d'ull a aquest http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-general-discussions/408-vbet-performance.html tema. Si us plau, se centren en el punt 2, 16, 18, però llegir-los tots
Si el problema segueix sent la sortida apagar tots els idiomes sense un, comprovar si la memòria cau s'està omplint
També pot preguntar al seu proveïdor d'allotjament, si vostè està utilitzant l'última versió de PHP
A més, vostè pot veure quin és el problema al servidor. Després d'iniciar la sessió per buscar problemes amb el Consum de memòria, o la sobrecàrrega de procesor. Esbrineu si hi ha un procés responsable d'això.
La meva càrrega del servidor és d'entre 0,50-1,50 = molt baix.
vBulletin AdminCP = treball molt ràpid, així com altres llocs i els panells de control al servidor.
He activat la memòria cau de convidat, però aquest no és el problema.
La qüestió és que molts usuaris arriben a les pàgines amb errors i VBET no funciona correctament pel que la seva estavellar el lloc.
r.dziadusz
15-09-11, 15:19
Li prego notar que no és error VBET. Es succeir a causa de PHP - PHP manual (http://php.net/manual/en/function.htmlspecialchars.php).
Aquestes advertències no han de bloquejar el lloc, però com he dit si us plau intenti apagar les llengües i esbrinar si el fòrum funciona més ràpid
La qüestió és que molts usuaris arriben a les pàgines amb errors i VBET no funciona correctament pel que la seva estavellar el lloc.
Ho sentim - ¿Quins errors ¿encara tens? Radek li va donar solució que es descriu i es va confirmar que els s'han anat. Si us plau, especifiqui quina és la seva nova edició, així que serà capaç d'ajudar amb ella:)
r.dziadusz
24-09-11, 07:52
No hi ha resposta, consideri resolt
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):