PDA

Ver Versión Completa: Resolto Solicita ao usuario para escoller a lingua no inicio da sesión

Simon Lloyd
19-10-10, 13:24
Ola todo, eu teño set vBet preguntar aos usuarios que idioma que prefire para a sesión (a súa lingua nativa ou o estándar do foro), a pregunta faise na súa lingua nativa, pero os botóns están en Englsh, enriba do que é un " si / non "tipo de pregunta, pero os botóns son" Aceptar "e" Cancel ", para im supoñendo que ten de utilizar a caixa de html alerta para a casa da súa pregunta e eu entendo que o texto sobre estes botóns non poden ser modificados.

Existe unha forma de un código de caixa de preguntas adecuadas con botóns axeitado que o texto se pode cambiar en OU (e creo que iso sería máis fácil) o código da caixa e ligazóns como os botóns de resposta, así que tería a súa pregunta e despois traducido para o botón si ter un link de texto na súa lingua nativa como este:

Inglés (http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/pl/)

e para o botón Non, podería ter

Angielski (http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/en/)

Isto é posible?

Saúdos,
Simon

kamilkurczak
20-10-10, 11:25
Ola,
Eu estaba no seu sitio e eu tiña un cadro de mensaxe de texto na miña lingua (polaco) nativa. Botóns tamén (o primeiro foi "Aceptar" o segundo foi "Anuluj" - que significa "Cancel")

Simon Lloyd
20-10-10, 17:39
Grazas Kamil, era só que un usuario dixo que Ok e Cancelar, non dixo que estaban na súa linguaxe, por favor, vai adiante e marcar esta resolto:)

kamilkurczak
20-10-10, 20:14
Grazas á súa confirmación - resolto

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations delivered by vBET 4.10.1