PDA

View Full Version: Opgelos Vra die gebruiker om taal te kies sessie begin

Simon Lloyd
19-10-10, 13:24
Hi all, Ek het vBet gebruikers te vra watter taal hulle verkies om vir hul sessie (hulle moedertaal of die forum standaard), word die vraag gevra word in hulle eie taal nie, maar die knoppies is in englsh, op die top van dat dit 'n " Ja / nee "-tipe vraag beantwoord nie, maar die knoppies" Ok "& Kanselleer", so im veronderstelling dat jy moet net gebruik word om die HTML-alarm boks om jou vraag te huisves, en ek verstaan dat die teks op hierdie knoppies kan nie verander word nie.

Is daar in elk geval om óf kode 'n behoorlike vraag boks met die nodige knoppies dat die teks kan verander of op (en ek dink dit sou makliker wees) kode die boks en skakels as die antwoord knoppies, sodat jy sou jou vertaal vraag en dan vir die ja-knoppie het 'n teks-skakel in hul moedertaal soos hierdie:

Engels (http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/pl/)

en vir die knoppie wat jy kan hê

Angielski (http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/en/)

Is dit moontlik?

Groete,
Simon

kamilkurczak
20-10-10, 11:25
Hallo,
Ek was op jou site en ek het 'n boodskap boks met teks in my moedertaal (Pools) taal. Knoppies te (die eerste een was "OK" om die tweede een was "Anuluj" - wat beteken "styl")

Simon Lloyd
20-10-10, 17:39
Dankie Kamil, dit was net dat 'n gebruiker het gesê hy Ok het en kanselleer, het hy nie sê hulle was in sy taal, gaan asseblief voort en merk dit opgelos:)

kamilkurczak
20-10-10, 20:14
Dankie vir jou bevestiging - opgelos

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages supported by vBET Translator 4.10.1