Ver Versión Completa: Resolto Títulos thread non son traducidas
Simon Lloyd
06-10-10, 19:18
Ola, desculpe publicar de novo, eu teño só tiña un posto de persoa polaco problema aquí z pewnym wykresem o post é traducido, pero o título do post aínda está en polaco, alguén podería dar un ollo por favor?
Saúdos,
Simon
Por favor, vai a editar opción fío, ir ao avanzado e comproba que o título está dentro bbocde langtitle. Se non - entón, por favor engadir lo (use o parámetro linguaxe - así como para lang). Moi probablemente iso.
Tal cousa non debe ocorrer se vBET facer opaquing a mensaxe (vexa opcións vBET Google para máis detalles). Pero, se alguén vai mensaxe opaca a man en lang bbcode, entón vBET ver que alguén xa tivo o coidado sobre o tema e non fixo ningunha modificación.
Por favor, diga non axudou e non o problema está resolto.
Simon Lloyd
07-10-10, 06:59
Eu engade as etiquetas lingua ea titile fío se parece iso agora
problema dun gráfico
Edit: As miñas desculpas eu engade as etiquetas como esta agora problema z pewnym wykresem eo título traducido ok, como podo obter iso sexa automático como as marcas non estaban presentes antes i editou o título?
Saúdos,
Simon
Así como escribín - por favor, consulte Opcións de Google para vBET no CP Admin. Podes escoller que estratexia de como engadir automaticamente tag linguaxe. Recomendamos o uso de confianza de Google cando a confianza digna, peitoril é aconsellable ler a descrición de todas as estratexias e escoller o mellor un para ti:) descrición enteiro está na descrición do parámetro - así só no lugar onde apenas configure-lo:)
Simon Lloyd
07-10-10, 08:12
Eu escollín Usuario Trust (como recomenda o software), está dicindo que a etiqueta langtitle non se engade automaticamente?
Confianza do usuario é mellor para o desempeño, por que non pedir a Google sobre a opinión, o que leva tempo (enviar solicitude a Google - agardar resposta).
Aínda por unha banda agradable, é mellor utilizar a estratexia que a confianza de Google. É porque non todos os usuarios poden ter definido a súa lingua estándar, ou ás veces os usuarios define-lo, pero tamén coñecer a linguaxe do foro e escriba en linguaxe foro - neste caso será vBET opacas do punto de linguaxe por idioma por defecto do usuario. Entón pode que posto en inglés, pero marcado como o francés, pois o usuario define-lo como o seu idioma por defecto.
Se quere usar a confianza do usuario a opción - recomendamos fortemente para forzar usuario estableza súa lingua estándar. Podes facelo moi doado - é configurable en vBET. Entón vBET pode redireccionar a páxina de perfil de usuario se o usuario non definiu o seu idioma por defecto. Para algúns usuarios que pode non ser moi cómodo, pero a redirección vai parar despois de idioma por defecto do usuario é definido. Pode até ter que quere redireccionar os usuarios só despois do rexistro, ou unha e outra vez ata que o parámetro defínese (entón o usuario non é capaz de facer calquera cousa no seu foro ata o seu idioma por defecto é definido).
Entón, como ve vBET é moi configurable e preparados para diferentes escenarios. É a súa elección que a estratexia que desexa utilizar:)
Simon Lloyd
07-10-10, 10:11
Michal, grazas pola resposta, eu xa teño o "usuario Forza .." conxunto e que o usuario preparara a súa lingua estándar para polaco sobre o rexistro e el publicou en polaco, entón eu non entendo por que o título non debería traducir?
Realmente non quero desempeño downgrade e esperar por google como ás veces o foro espera goole busca personalizada para ser cargado, á espera de tradución sería malo!
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):