PDA

Ver Versión Completa: Resolto vBET está lento

chaoyueh
19-09-10, 21:36
instalado, pero vBET parece estar a funcionar moi lento no meu sitio.
Ás veces, a páxina simplemente deixar alí ou mostrou erro interno do servidor despois de varios minutos.

Eu só traducir dúas linguas e intentaron diferentes opcións sen éxito. Por favor, me axude. Realmente quero ese mod para o traballo.

Grazas

vBET
20-09-10, 12:08
Primeiro de todo comproba suxestións noso rendemento: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-general-discussions/408-vbet-performance.html

Máis importantes son:
1. Bloquear páxinas spam polo robots.txt (como páxinas de membros, calendario, etc.) Teña en conta que as páxinas van desaparecer do índice - e debe ser - é mellor para o seu SEO xa que estas páxinas teñen menos de contido e, xeralmente, son considerados por Google como a duplicación de contido (99% é o mesmo - deseño, e só poucas informacións diferentes como nome de usuario).
2. Desactivar algunhas linguas no inicio. Ten en conta que o tempo non é primeira tradución ata ti vBET, pero ata o Google. Google está a facer traducións e despois vBET primeiro cachés-lo. Entón traducións seguinte será máis rápido. Algúns foros poden comezar con 52 linguas, sen os problemas. Para algúns, o mellor é comezar con 2-3 linguas e engadir un novo de cando en vez. Porque caché ha encher, servidor será capaz de tratar con outras linguaxes, despois de varios días.

Tamén pode comprobar se o seu servidor ten problemas coa conexión de Google. Aquí tes suxestións: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/413-faq-2.html # post1729

kamilkurczak
07-10-10, 21:10
sen resposta resolto. Se non, por favor escriba aquí e vou abrir este fío novo.
:)

chaoyueh
08-10-10, 06:07
sen resposta resolto. Se non, por favor escriba aquí e vou abrir este fío novo.
:)

Grazas

Eu reinstalar o meu foro eo problema está resolto.

kamilkurczak
08-10-10, 09:30
Grazas pola confirmación. :)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations made by vB Enterprise Translator 4.10.1