View Full Version: Ratkaistu vBET on hidasta
asennettu mutta vBET tuntuu käyvän hyvin hidas minun verkkosivuilla.
Joskus, sivu vain pysähtyä siellä tai osoitti internal server error muutaman minuutin kuluttua.
Olen vain kääntää kahdella kielellä ja on kokeillut erilaisia asetuksia ilman menestystä. Auttakaa. En todellakaan halua tätä modia toimimaan.
Kiitos
Ensinnäkin tarkista toimintaamme vinkkejä: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-general-discussions/408-vbet-performance.html
Tärkeimmät ovat:
1. Block merkityksetön sivuja robots.txt (kuten jäsensivuille, kalenteri jne.). Huomaa, että nämä sivut katoavat index - ja pitäisi - se on parempi SEO koska nämä sivut ovat vähintään sisältöä ja yleensä pidetään Google on päällekkäistä sisältöä (99% on sama - layout, ja vain harvat erilaista tietoa kuin käyttäjätunnus).
2. Poista joitakin kielten alussa. Huomaa, että ensimmäinen käännös kertaa ei ole ajan TU vBET, mutta jopa Google. Google tekee käännöksiä ja sen jälkeen ensimmäinen vBET välimuistit sitä. Joten seuraavan käännökset on nopeampaa. Jotkut keskustelualueet voivat aloittaa 52 kielellä ilman kysymyksiä. Joillekin se on parempi aloittaa 2-3 kieliä ja lisätä uusi aika ajoin. Koska välimuisti täyttää, palvelin pystyy käsittelemään toista kieltä jälkeen muutaman päivän.
Voit myös tarkistaa ei palvelimesi on pulmia Google yhteys. Katso täältä vinkkejä: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/413-faq-2.html # post1729
kamilkurczak
07-10-10, 21:10
Ei vastausta-ratkaistu. Jos ei, kirjoita tähän ja avaan tätä säiettä uudelleen.
:)
Ei vastausta-ratkaistu. Jos ei, kirjoita tähän ja avaan tätä säiettä uudelleen.
:)
Kiitos
Olen uudelleenasentaminen foorumi ja ongelma on ratkaistu.
kamilkurczak
08-10-10, 09:30
Kiitos vahvistusta. :)
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):