View Full Version: Opgelos vBET is stadig loop
geïnstalleer, maar vBET lyk baie stadig op my website uit te voer.
Soms, die bladsy net daar stop, of na 'n paar minute het interne stelsel fout.
Ek het net twee tale vertaal en het probeer om verskillende instellings sonder sukses. Please help. Ek wil regtig hierdie MOD te werk.
Danksy
Die eerste plek sien ons prestasie wenke: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-general-discussions/408-vbet-performance.html
Belangrikste is:
1. Blok irrelevant bladsye deur robots.txt (soos die bladsye van lede, kalender, ens.). Let asseblief daarop dat hierdie bladsye sal verdwyn uit die indeks - en moet - dit is beter vir jou SEO sedert daardie bladsye minimum van die inhoud en is gewoonlik oorweeg word deur Google as duplisering van inhoud (99% dieselfde uitleg, en slegs 'n paar ander inligting soos gebruikersnaam).
2. Sommige tale wat aan die begin. Let asseblief daarop dat die eerste vertaling is nie di vBET, maar na Google. Google maak vertalings en na die eerste een vBET dit caches. So volgende vertalings sal vinniger wees. Sommige forums kan begin met 52 tale sonder enige probleme. Vir sommige is dit beter om te begin met 2-3 tale en 'n nuwe een te voeg van tyd tot tyd. Omdat die kas sal vul, sal vir jou 'n bediener in staat wees om ander tale te hanteer na n paar dae.
Verder kan jy sien nie jou bediener het enige probleme met Google verband. Kyk hier vir wenke: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/413-faq-2.html # post1729
kamilkurczak
07-10-10, 21:10
geen antwoord-opgelos. Indien nie, skryf asseblief hier en ek sal hierdie draad weer oop te maak.
:)
geen antwoord-opgelos. Indien nie, skryf asseblief hier en ek sal hierdie draad weer oop te maak.
:)
Danksy
Ek installeer my forum, en die probleem is opgelos.
kamilkurczak
08-10-10, 09:30
Dankie vir die bevestiging. :)
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):