PDA

View Full Version: Suorituskyky suurilla välimuisti

moman
07-02-10, 09:02
Minulla on tällä hetkellä minun järjestelmän asetukset on selkeä koko välimuistin joka viikko. Tyhjällä välimuisti, minun tietokanta on noin 1.1Gb, kun taas täydellä välimuisti, se on noin 4,5 gigatavua.

Olen huomannut, että suurempi välimuisti, sitä suurempi minun keskimääräinen palvelimen kuormitus saa. Kulloinkin foorumini on välillä 650 ja 1300 käyttäjää, mutta tämä ei näytä vaikuttavan kuorman peräti välimuistia.

Suurikokoinen välimuisti, palvelimen kuormitusta on 3.3-3.8, kun tyhjällä yksi, se pysyy 2,0-2,5 alueella. Tämä ei ole huono ollenkaan, koska olen 16-core-palvelimen, mutta Mietin vain jos tällainen käytös on odotettavissa kanssa vaihdellut tietokannan kokoa!

Thanks,
Aatami

vBET
07-02-10, 23:28
vBET on indeksit välimuisti taulukoita ja käyttää nopein MySQL moottori Hat - MyISAM. Joten meillä on paras valintoja DB cache. Koko ero, joka aiheuttaa sinulle ei ole puolella vBET, mutta puolella MySQL, joka toteuttaa kyselyitä. Indeksit antaa sinulle nopeamman vasteen ja vakuuttaa, että aika vastausta ei tule dramaattisesti kanssa suuremman määrän tietoa. Still MySQL tarvitse etsiä isompi indeksit ja kai se vie enemmän resursseja. Siksi huomaat isompi palvelimen kuormitusta.

Myös - kun käännös on välimuisti niin se otetaan sieltä. Jos ei sitten Google on pyytänyt käännöstä. Se vie enemmän aikaa sitten, mutta luultavasti vie myös vähemmän resursseja oman palvelimen. Se vie enemmän aikaa, koska siellä on kommunikaatiota Googlen palvelin, joka vie aikaa, on käännös, joka vie aikaa ja on lähettää tulokset Google palvelimelle, joka myös vie aikaa. Se vie vähemmän resursseja, koska palvelin odottaa vastausta passiivisesti ja kun se saa se on vain yksinkertainen purkamisen vastausta. Getting käännös välimuisti on paljon, paljon nopeammin - käännös on jo tehty, ja se on omassa palvelimessa, silti se on otettava tietokannasta, kysely on pantava täytäntöön, MySQL vie jonkin CPU ja muisti, että.

Olettaen - käyttäen välimuisti on erittäin hyvä idea. Jos tunnet, että palvelin on ongelmia, joita voit kokeilla poistaa cache joillekin kielille ja vertaa palvelimen suorituskykyä. Emme neuvoa poistaa välimuistin kokonaan.

moman
08-02-10, 19:27
Se mitä odotin:)

Suorituskyky on hieno juuri nyt, se on vain, että kuorma koskaan mennyt paljon suurempi kuin 2.0 ennen vBET. Mielestäni se on sen arvoista, vaikka!

Niin kauan kuin kuorma on alle 16,0 niin palvelin ei veroteta, joten uskon, että olemme hyvin: D

Konstantin
18-02-10, 23:08
Ei ole mahdollista tai tarpeen säilyttää välimuistitiedosto MYSQL-tietokanta kuormitusta vähennetään? käyttää vain 2 kieltä, koska määrä viestit foorumin paljon ja halua tietokannan dannyhBudet-sivustossa vbet työn suuri koko paremmin, kun olet asentanut nginx, eaccelerator? ajattelet nopeuttaa sen työtä suuren foorumit moduulin uudelleensuunnittelu? Käytä välimuistin kokoa 1-2 GB minun tapauksessani ei poistu. Ehkä on joitakin optimoinnit työtä? on saatettu foorumi moduulin vbet 3.3.1 vb 3.8.4 + vbseo 3.5 RC2? miksi se on niin kallis copyright-version? (220$) Käytän vbet 2.4.3 ja ostaa vbet 3.3.1. Oma foorumi on myynti SEO Exchange-linkit. Tekijänoikeuden viittaus produblirovannaâ 15000 sivuille minulle ei ole sopivaa 90 $ on valmis maksaa mutta 220$ se hyvin paljon

vBET
18-02-10, 23:35
Ei ole mahdollista tai tarpeen säilyttää välimuistitiedosto vähentämiseksi MYSQL-tietokanta kuormitus on onko sivuston vbet kanssa toimivat paremmin nginx, eaccelerator asentamisen jälkeen? ajattelet nopeuttaa sen työtä suuren foorumit moduulin uudelleen? Käytä välimuistin koon 1-2 GB minun tapauksessani tuotoksen. Miksi niin kallis copyright-version? (220$) Käytän vbet 2.4.3 ja ostaa vbet 3.3.1. Oma foorumi on myynti SEO Exchange-linkit. Tekijänoikeuden viittaus produblirovannaâ 15000 sivuille minulle ei ole sopivaa 90 $ on valmis maksamaan mutta 220$ on hyvin mnogo käytön vain 2 kieli, koska määrä viestit foorumin paljon ja halua tietokannan suuri koko

Aiomme lisätä myös tiedoston välimuistista vBET. Koska juuri nyt ensisijainen tavoitteemme ja useimmat toimet ovat vBET4.0 meillä ei ole aikataulua välimuistin toiminnallisuutta. Muistathan, että voit muokata mitä kieliä toimii välimuistin. Joten jos haluat voit käyttää välimuistiin vain joillekin käännöksen joka käyttäjän tulee esittää. Pyydämme myös huomaamaan, että maksullisen version vBET ovat parantuneet tietokantaan välimuistia, joten se on nopeampi, että ilmainen versio. Muitakin parannuksia maksulliseen versioon - yleensä se on nopeampi ja ottaen vähemmän muistia. Meillä on jo asiakkaita, jotka ovat onnistuneesti käyttää sitä suuria levyt.
Emme tehneet suorituskykytestien kanssa nginx kiihdytin niin ei voi verrata.
Huomaa, että ostaa tuotemerkin vapaata lisenssiä ei ole pakollinen ja voit aina päivittää lisenssin myöhemmin.

Konstantin
19-02-10, 01:52
Kiitos vastauksesta. Nginx on palvelin, kuten apache. Kehotan sinua lukemaan - välimuistin toimii parhaiten PHP + nginx + eaccelerator ja teidän vBET voi olla paljon nopeampi

vBET
19-02-10, 03:09
Kiitos vastauksesta. Nginx on palvelin, kuten apache. Kehotan sinua lukemaan - välimuistin toimii parhaiten PHP + nginx + eaccelerator ja teidän vBET voi olla paljon nopeampi

Tällä hetkellä olemme hyvin lähellä vBET4.0 vapauttaa ja meillä on paljon työtä sen kanssa. Jos haluat voimme testata vBET alle nginx, niin avatkaa uusi säie vuonna Feature Request. Jos nginx toimii PHP sitten vBET siellä työskentelee. Yksi kysymys - Jos haluat käyttää käännös SEO linkit sitten Uudelleenkirjoitussäännöt on tarpeen. Olemme niitä valmiita vain Apache vuonna. Htaccess-tiedoston tällä hetkellä, mutta jos et pysty kirjoittaa sitä Apache nginx voit aina käyttää yhteyksiä kielen attribuutti - Tämä on erittäin helppoa. Voit kokeilla ilmainen versio, jotta vältetään odottamattomia asioita ennen kuin ostat maksoi yhden.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations by vBET translator 4.10.1