PDA

View Full Version: Voinko poistaa vBET blogissa?

galerio
08-08-11, 23:56
Olen tietty kokoonpano minun VB4 jossa foorumi on site.com / foorumi ja blogi on blog.site.com ja jokainen käyttäjäprofiilit on [käyttäjänimi]. Site.com ja heidän bloginsa [tunnus]. Sivusto .com / blog (Kaikki tämä tapahtuu vBSEO).

Olen yrittänyt siitä testipalvelimella ilmainen vBET v2 mutta blogit ja profiilit ei voi kääntää niin haluaisin poistaa näillä sivuilla. Onko mahdollista?

vBET
09-08-11, 17:12
Kyllä voit poistaa blogeja täysversio käyttäen Admin CP -> vBET -> Käännös Options -> Ignore URL - voit asettaa olemassa "/ blog".
Se ei toimi käyttäjäprofiileja, koska ei ole yhteistä URL osaa (paitsi. Site.com, mutta se sivuuttaa kaiken). Pieni vBET koodi muutos ratkaisisi ongelman (paikallaan missä Ignore URL tarkistetaan voimme tarkistaa myös se profiilisivulla käyttäen THIS_SCRIPT arvo).

Ohita URL vaihtoehto ei ole käytettävissä ilmaisessa versiossa.

Manual
05-10-11, 20:40
Admin CP - > vBET - > Käännösasetukset - > Ohita URL-osoitteet

Kerro minulle... ohittaa tietyn forum(s) un vBET 4.4.x... (tämä artikkeli saattaa olla englanninkielinen) examle... Tämä foorumi...

Pre-Sales kysymyksiä (http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/pre-sales-questions/)

Minulla on noin 140 julkisia foorumeita... ja halutaan kääntää... vain puoli minun aluksella vain joitakin keskustelut foorumit... 70 foorumit tietoja...

Tämä 70 foorumeilla on sijoitettava... Ohita... URL-osoitteita tai mitä?

On hieno Lisää uusi ominaisuus... Sisällytä/pois foorumit... foorumi tunnuksia erotetaan pilkulla... tai valitse (CTRL + napsautus) witch foorumit haluat sisällyttää tai jättää pois...

vBET
06-10-11, 00:11
Tällä hetkellä vBET tukee URL-osoitteen osa ohitetaan. Ominaisuus pyyntöihin Avaa ominaisuuden pyyntö-osassa uusi säie.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations delivered by vB Enterprise Translator 4.10.1