PDA

View Full Version: Kan ek afskakel vbet in blog?

galerio
08-08-11, 23:56
Ek het 'n besondere opset in my VB4 waar die forum is op die site.com / forum en blog is op blog.site.com en elke gebruiker profiele is op [gebruikersnaam] site.com en hul blog op [gebruikersnaam]. Site com / blog (Dit word gedoen deur vBSEO).

Ek het probeer om op 'n toets-bediener jou gratis vBET v2, maar die blogs en profiles kan nie vertaal word nie, so ek wil afskakel in daardie bladsye. Is dit moontlik?

vBET
09-08-11, 17:12
Ja, jy kan afskakel blogs in die volledige weergawe deur Admin CP -> vBET -> Vertaling Options -> Ignoreer URL's - jy kan bloot stel daar '/ blog ".
Dit sal nie werk vir gebruikers profiles nie, want daar is geen gemeenskaplike URL deel (behalwe site.com, maar dit sou ignoreer alles). Klein vBET kode wysiging sal die oplossing van die probleem (in die plek waar Ignoreer URL is gekontroleer ons kan bepaal, is dit ook Profiel bladsy met THIS_SCRIPT waarde).

Ignoreer URL's opsie is nie beskikbaar is nie in 'n vrye weergawe.

Manual
05-10-11, 20:40
Admin CP -> vBET -> vertaal geleenthede -> Ignoreer URL's

SĂȘ asseblief vir my ... hoe om die spesifieke forum te ignoreer (s) un vBET 4.4.x ... voorbeeld hiervan ... hierdie forum ...

Pre-Verkope Vrae (http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/pre-sales-questions/)

Ek het sowat 140 openbare forums ... en ek wil net die helfte van my raad te vertaal ... slegs 'n paar gesprek forums ... oor die 70 forums ...

Ek moet al hierdie 70 forums in ... Ignoreer URL's ... of wat?

Sal goed wees om nuwe funksie by te voeg ... Sluit / Verban forums ... Forum IDS geskei deur kommas ... of kies (Ctrl + kliek) heks forums insluit of uitsluit ...

vBET
06-10-11, 00:11
Op die oomblik is vBET ondersteun ignoreer deur die deel van die URL. Vir die funksie versoeke, asseblief nuwe draad oop in die funksie versoek afdeling.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations made by vBET 4.10.1