PDA

Veure la Versió Completa: Puc desactivar VBET al bloc?

galerio
08-08-11, 23:56
Tinc una configuració particular en el meu VB4 en el fòrum es troba a la site.com / fòrum i el blog es troba en blog.site.com i tots els perfils d'usuari es troben en [nom d'usuari]. Site.com i el seu blog en [nom d'usuari]. Lloc com / blog (tot això es fa per Matías).

He intentat en un servidor de prova de la seva v2 VBET lliure, però els blocs i els perfils no es pot traduir així que m'agradaria desactivar en aquestes pàgines. És possible?

vBET
09-08-11, 17:12
Sí, vostè pot desactivar blocs en la versió completa amb CP Admin -> VBET -> Opcions de Traducció -> Ignorar URL - simplement pot establir que '/ bloc.
No va a treballar per als perfils d'usuari, ja que no hi ha cap part URL comú (a excepció. Site.com, però això seria ignorar tot). Petita modificació del codi VBET resoldria el problema (en el lloc on Ignorar URL es comprova que es pot comprovar també que és la pàgina de perfil amb el valor THIS_SCRIPT).

No feu cas de la opció URL no està disponible en versió gratuïta.

Manual
05-10-11, 20:40
Administrador CP - > vBET - > Opcions de traducció - > ignorar URLs

Si us plau dir-me... com fer cas omís de fòrum específic (s) un vBET 4.4.x... examle... aquest fòrum...

Pre-Sales Questions (http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/pre-sales-questions/)

Tinc prop de 140 fòrums públics... i els I volen traduir només la meitat la meva junta de només alguns fòrums de discussió... sobre 70 fòrums...

I ha de posar tots els aquest fòrums 70... Ignorar URLs... o què?

Va a estar bé afegir noves característiques... Incloure/excloure fòrums... id Fòrum separats per una coma... o seleccioni (CTRL + clic) bruixa fòrums per incloure o excloure...

vBET
06-10-11, 00:11
En aquest moment vBET dóna suport ignorant per part d'URL. Per a peticions de característica, si us plau obri nou fil a la secció de sol. licitud de tret.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Thanks to vBET 4.10.1 you can enjoy automatic translations