PDA

View Full Version: vBET Foorumin muutti vBulletin 4.x

vBET
03-08-11, 10:18
Hi:)

Olemme juuri muuttaneet vBET Forumin vBulletin 3.x vBulletin 4.x
Se kesti paljon kauemmin, että ajattelimme sen, koska saimme joitakin ongelmia vBulletin. Itse asiassa olemme vielä määrittänyt joitakin asioita, mutta tällä hetkellä voimme avata foorumi taas:)

Niin pahoillani se kesti näin kauan, ja toivon sinun nauttia uuden foorumin:)

PS.
Jos löydät ongelmia foorumi päivityksen jälkeen - kirjoita siitä täällä - me korjaamme sen:)

Wulf
03-08-11, 16:52
Se näyttää hyvältä. Toimii hyvin nykyisen version kanssa vBET vBulletin 4.1.5?

vBET
03-08-11, 19:13
Kyllä - se toimii hyvin:)

Wulf
03-08-11, 19:16
Olen pian selville, miten se toimii minun verkkosivuilla kuten juuri ostanut lisenssin. Odotan ladata. :)

tavenger5
03-08-11, 19:33
Kiitos päivityksestä!

On 404, kun yritetään ladata vBET Download osassa. En voi nähdä ladata mitään versiota.

Wulf
03-08-11, 21:42
Seurasin latauslinkkiä ja se näyttää ole tietoa minun uuden lisenssin. http://www.vbenterprisetranslator.com/downloads.php

raymond
04-08-11, 08:23
Sama täällä. En pysty lataamaan vBET.

Wulf
04-08-11, 20:40
Näen minun lisenssi nyt, mutta silti ei voi ladata mitään. Korjaa ASAP koska olen innokas pääsemään alkuun. :)

ei löydä tiedostoa http://www.vbenterprisetranslator.com/download.php.

vBET
04-08-11, 22:11
Näen minun lisenssi nyt, mutta silti ei voi ladata mitään. Korjaa ASAP koska olen innokas pääsemään alkuun. :)
Thanks. Teemme juuri nyt ladata. Anteeksi kysymykset - tärkeimmät päivitys vBulletin antoi meille joitakin pikku yllätyksiä emme odotettavissa.

vBET
04-08-11, 22:29
Hello. Tällä hetkellä tiedämme, että lataus toimii alle Opera - käytä ooppera ladata vBET.

Pyrimme saamaan sen myös myös muilla selaimilla.

vBET
04-08-11, 23:44
OK - lataa toimii nyt kaikissa selaimissa. Tarkastettava Opera, Chrome, Mozilla, IE. Jälleen kerran pahoillani ongelmia.

raymond
10-08-11, 02:48
Milloin vBET 4.4.1 julkaistaan?

vBET
10-08-11, 16:31
Milloin vBET 4.4.1 julkaistaan?

Se on suunniteltu tänä viikonloppuna.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
vBET 4.10.1 brings automatic translations