Veure la Versió Completa: VBET Fòrum es va traslladar a vBulletin 4.x
Hola:)
Ens acabem de mudar VBET fòrum de vBulletin 3.x per vBulletin 4.x
Li va prendre molt més temps que nosaltres pensem que sí, perquè tenim alguns problemes amb vBulletin. De fet, encara estem configurant algunes coses, però en aquest moment es pot obrir el fòrum de nou:)
Ho sento molt haver trigat tant, i esperem que gaudeixi de nous temes de debat:)
PS.
Si vostè troba algun problema amb el fòrum després de l'actualització - si us plau, escriure sobre això aquí - ho arreglarem:)
Es veu bé. Funciona bé amb la versió actual VBET vBulletin 4.1.5?
Sí - que està funcionant bé:)
Aviat vaig a veure com funciona en el meu lloc web com jo ha comprat una llicència. Espero que el descarregueu. :)
Gràcies per l'actualització!
Hi ha un error 404 en intentar descarregar VBET de la secció de descàrregues. No puc veure cap versió per descarregar.
He seguit l'enllaç de descàrrega i mostra que no hi ha informació sobre la meva nova llicència. http://www.vbenterprisetranslator.com/downloads.php
El mateix dic. No sóc capaç de descarregar VBET.
Estic veient la meva llicència ara, però encara no puc descarregar res. Si us plau, corregeixi el més aviat possible ja que estic ansiós per començar. :)
no pot trobar l'arxiu en http://www.vbenterprisetranslator.com/download.php.
Estic veient la meva llicència ara, però encara no puc descarregar res. Si us plau, corregeixi el més aviat possible ja que estic ansiós per començar. :)
Gràcies. Estem treballant en aquest moment de descàrrega. Ho sento pels problemes - d'actualització principal de vBulletin ens va donar algunes sorpreses que no esperava.
Hola. En aquest moment sabem que la descàrrega està treballant en l'Òpera - feu servir la òpera per descarregar VBET.
Estem treballant perquè estigui disponible en altres navegadors.
OK - descàrrega està treballant ara en tots els navegadors. Controlat l'Opera, Chrome, Mozilla, Internet Explorer. Un cop més, ho sento per problemes.
Quan es VBET 4.4.1 a conèixer?
Quan es VBET 4.4.1 a conèixer?
S'ha previst per aquest cap de setmana.
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):