PDA

View Full Version: Løst Forum sidebar med problemet

trevis
04-05-10, 01:36
Hej, jeg skiftede nogle muligheder for at blokere forum manager til at vise en sidebar med de nyeste forum-beskeder, er det kun titlen på beskeder er at [langtitle = foo], og selv om jeg ser forummet på engelsk, er de meddelelser, der vises i sprog, de blev skrevet, i min test på portugisisk. Jeg så nogle beskeder for at ændre skabelonen til også at omfatte oversættelse, men ikke med en tredjepart plugin, tænkte jeg at spørge, om jeg gør noget forkert, og hvordan du løser. Med venlig hilsen, Trevis.

vBET
04-05-10, 10:35
Giv os venligst URL til nøjagtige side, hvor vi kan se det og du citerer nøjagtige tekst, der er galt. Et billede er værd 1000 ord;)

Jesh
04-05-10, 17:14
Du har virkelig behov for at øge det maksimale billedstørrelse, det er latterligt lavt. Men jeg er ret sikker på han mener det. Jeg kom ind i diskussionen, da jeg lagde mærke til det samme:

http://www.jesh.com/langbugblock.jpg

vBET
04-05-10, 20:47
Stor tak - Jeg flytter denne tråd til Bug sektion. Vi vil teste det og løse problemet, hvis vi vil være i stand til at reproducere det, eller bede om mere, hvis ikke. Vi har gjort en særlig kode i vBET som skal håndtere sådanne skære titler på andre sprog. Jeg formoder, at vi kan gøre det bedre;)

Vi vil give hurtig løsning for at hvis det vil være let. Selvfølgelig løsning vil indgå i næste udgave:)

trevis
06-05-10, 02:57
Tak for Jesha billedet er nøjagtig det samme problem. Michał, jeg venter på den næste version. [] S!

trevis
06-05-10, 03:00
Jesha, undskyld hvis spørgsmålet er ikke rettidigt, men hvordan du formået at skabe en blok med Google-annoncer?

vBET
06-05-10, 15:51
Jesha, undskyld hvis spørgsmålet er ikke rettidigt, men hvordan du formået at skabe en blok med Google-annoncer?

Venligst PM ham med dette spørgsmål. Ikke kun tråd holdes ren, men mere vigtigt at du har bedre chance for at få svar:)

vBET
07-05-10, 13:07
OK, vi korrigeret det - det vil indgå i næste udgave:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations by vB Enterprise Translator 4.10.1