PDA

View Full Version: Opgelos Forum sidebar met die probleem

trevis
04-05-10, 01:36
Hallo, ek verander 'n paar opsies forum bestuurder te sluit' n zijbalk weer te gee met die nuutste forum boodskappe, net die titel van die boodskappe is op [langtitle = cat], en selfs as ek die forum, ek sien in Engels, die boodskappe wat vertoon word in taal dit geskryf is, in my toets in Portugees. Ek het 'n paar boodskappe wat die template om te verander die vertaling, maar nie' n derde party plugin in te sluit, het ek gedink om te vra of ek doen iets verkeerd is en hoe om op te los. Die uwe, Trevis.

vBET
04-05-10, 10:35
Let asseblief aan ons verskaf URL na presiese bladsy waar ons dit kan sien en asseblief presiese teks wat verkeerd is daar. Een van die foto is die moeite werd van 1000 woorde;)

Jesh
04-05-10, 17:14
Jy het regtig nodig om die maksimum beeld grootte te verhoog, is dit belaglik min. Maar ek is redelik seker hy bedoel dit. Ek het gekom in die bespreking, want ek dieselfde ding opgemerk:

http://www.jesh.com/langbugblock.jpg

vBET
04-05-10, 20:47
Groot dank - ek is beweeg hierdie draad fout afdeling. Ons sal dit toets en probleem op te los as ons in staat sal wees om om dit om te reproduseer, of vra vir meer as nie. Ons het 'n spesiale kode in vBET wat so sny titels in ander tale te hanteer. Ek veronderstel dat ons dit beter kan maak;)

Ons sal quick fix te gee dat as dit sal maklik een. Oplossing sal natuurlik ingesluit word in die volgende uitgawe:)

trevis
06-05-10, 02:57
Dankie vir Jesha beeld is presies dieselfde probleem. Michał, ek wag op die volgende weergawe. [] S!

trevis
06-05-10, 03:00
Jesha, Jammer as die vraag is nie betyds nie, maar hoe jy dit reggekry om 'n blok te skep met Google-advertensies?

vBET
06-05-10, 15:51
Jesha, Jammer as die vraag is nie betyds nie, maar hoe jy dit reggekry om 'n blok te skep met Google-advertensies?

PM hom met hierdie vraag. Nie net draad bly skoon, maar meer belangrik dat jy 'n beter kans om reaksie te kry:)

vBET
07-05-10, 13:07
OK ons reggemaak word - dit sal ingesluit word in die volgende uitgawe:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations delivered by vBET 4.10.1