Hola, puc obtenir una mica d'informació o la confirmació de si les obres VBET amb LiteSpeed si us plau?
Gràcies!
Hola, puc obtenir una mica d'informació o la confirmació de si les obres VBET amb LiteSpeed si us plau?
Gràcies!
A aquest moment no vam tastar per utilitzar vBET sota LiteSpeed. Hauria de funcionar sense qualsevol assumpte amb tipus de nexes amb paràmetre de llengua. Però si el vols utilitzar amb SEO tintes llavors hi ha d'haver recolzar per redirection regles. Per favor digues-nos fa tal suport existeix - si estàs utilitzant vBulletin amb vBSEO sota LiteSpeed i està treballant llavors segur et pot utilitzar vBET necessitat allà justa per reescriure regles per LiteSpeed. En tal cas - per favor donar-nos el vostre ple redirection les regles i nosaltres tornaran vas actualitzar regles per vBET![]()
Això és el que tinc de la meva companyia de hosting:
Pel que sabria què fer a partir d'aquí, suposo.Litespeed és compatible amb Apache 2.x estil torna a escriure. Només ha de posar en. Htaccess com ho faria normalment amb apache.
Gràcies Michal!
En tal cas vBET normalment hauria de treballar damunt LiteSpeed sense qualssevol assumptes i amb instruccions d'instal·lació normalHan - perquè no ho prova, però sempre es pot fer amb la nostra versió gratuïta si vostè encara està pensant en comprar un pagament. Així que vostè pot comprovar sense cap tipus de risc, demanar ajuda en cas de problemes, i després es queden amb un franc o comprar una paga si vostè vol tenir la millor i més ràpid
Si us plau, digui el que necessita la nostra ajuda en el futur aquí?![]()
ehhhh ********** gràcies Michal. Tinc la versió de pagament de tres mesos, com ja. (CreativX **********. iSpy ....)
Sí - però algú més estava preguntant també, així que li vaig donar resposta genèrica i li va donar vincle que en PM - ho sento per la confusió
Segons tinc entès ara que està treballant en LiteSpeed i podem celebrar aquest problema resolt - sí?![]()