Veure la Versió Completa: Resolt Poder dels servidors
Hem provato a testar tots els paràmetres que ens has donat en les darreres setmanes, però el server no ens la fa.Aleshores el meu hosting em demana de demanar a tu quals característiques deu haver el meu futur server per funzionare ben amb el teu plugin considerant aquests reconeixements mensuals:Traffic statistics\tAll traffic statistics are estimates Worldwide Unique visitors (cookies)\t65KUnique visitors (users)\t33KPage views\t120Kvisits\t71Khttps://www.google.com/adplanner/site_profile#siteDetails?identifier=scuo.la&geo=001&trait_type=1&lp=falsesQuals característiques del server juntes?Els altres els teus clients amb reconeixements semblants a les meves quals server utilitzen?Gràcies
Si us plau, controlar el teu servidor en la CPU i l'àrea d'ús de memòria i determinar quin recurs és necessari.
Si us plau, recordi sobre com desactivar algunes llengües, si el servidor no pot fer-ho amb tots (començar amb uns pocs, i afegir més de tant en tant si el servidor ho té).
També - que veig a la nostra base de dades que mai s'ha descarregat cap VBET sota la seva llicència. Com saps que el servidor no és suficient per VBET? ...
ho sento, no entenc: que sembla que s'ha instal.lat VBET per .... es pot explicar millor?
I "però, el meu proveïdor de hosting em va dir que aquesta qüestió: el servidor que estic fent servir ara, he de pagar al voltant de 600 € a l'any, no es pot fer per donar suport al fòrum. Les seves característiques són: XEN servidor virtual de 10 GB HD 10.000 XVPS 768 MB de RAM dedicada 1Mbps pla operatiu Cento 5.x sembla normal que no es pot fer això o hi ha un problema de programari? Ho hem intentat tot i no de sorra, per evitar les caigudes de connexió constant. gràcies
ho sento, no entenc: que sembla que s'ha instal.lat VBET per .... es pot explicar millor?
Ho sento molt - és el meu error. He comprovat la nostra base de dades on podem veure els arxius que es descarreguen pels nostres clients. Ara mateix he comprovat la seva comanda i veig que t'has comprat el servei d'instal lació - és per això que no va veure cap arxiu descarregat.
Un cop més - molt. Ho estava comprovant el que és la URL del seu fòrum i la versió de VBET estàs corrent.
Pot vostè si us plau enviar la seva URL del fòrum i dir que VBET versió s'està executant.
I "però, el meu proveïdor de hosting em va dir que aquesta qüestió: el servidor que estic fent servir ara, he de pagar al voltant de 600 € a l'any, no es pot fer per donar suport al fòrum. Les seves característiques són: XEN servidor virtual de 10 GB HD 10.000 XVPS 768 MB de RAM dedicada 1Mbps pla operatiu Cento 5.x sembla normal que no es pot fer això o hi ha un problema de programari? Ho hem intentat tot i no de sorra, per evitar les caigudes de connexió constant. gràcies
Perd la connexió NO són definitivament una cosa normal en absolut.
Del nivell que tenen problemes de connexions? Entre el servidor d'un navegador? Entre el servidor i Google? Entre VB i MySQL?
Quina és la velocitat de la traducció? Pots si us plau envieu la seva URL del fòrum?
La url del forum és Col·legi - Forum de cultura general (http://scuo.la/) i de moment efectivament és down.Són diverses setmanes que fem de les proves però no aconseguim a resoldre els nostres problemes.Qualsevol la teva ajuda, allèn que necessari, és ben gradito.Gràcies
Nosaltres l'ajudarem amb molt de gust. Per això necessitem més informació. Si us plau, resposta a la meva última pregunta. També la versió de VBET està utilitzant?
Veig que les traduccions són bastant ràpides. No obstant això ...
Ara mateix definitivament puc dir que vostè està perdent molt el rendiment, ja que tenen dobles redireccions, que ja estan eliminats en la nova versió VBET. Si us plau, actualitzeu a la versió més recent VBET i fer la integració de Matías de nou (aquí tens més detalls sobre els passos que la nova integració:
Tingueu en compte que la nova versió també moltes millores de rendiment. Si ja s'executa en els - la integració encara es fan nous mcloud - això segur que els molts de la càrrega del servidor. Confia en mi - va escriure molts usuaris grans paraules al respecte:)
Si no se sent bé en les actualitzacions i integracions, que podem fer per vostè - només té jo comprar el nostre servei d'actualització (http://www.vbenterprisetranslator.com/upgrade-service.php).
Una cosa més - Veig que vostè té seriós problema amb les URL traduïdes. Al servidor no funcionen els enllaços que tenen caràcters especials.
És a dir: està en polonès està treballant perquè no tenen cartes especials:
Nowa definicja magnetyzm (http://scuo.la/pl/fisica/1198-nowa-definicja-magnetyzm.html)
I això té unes lletres especials (AZ) i que no està funcionant:
Szkoły - Fòrum Zoints przez (http://scuo.la/pl/film-libri-musica/4171-ale-e-książki.html)
Això és molt important - en aquest moment idiomes com l'àrab o el japonès (i alguns altres) no funcionen en absolut en el seu servidor, ja que hi ha només caràcters especials per a ells.
ok, m'acabo de comprar el servei d'actualització. seguir endavant si vols: les dades d'accés que hauria de tenir l'altre moment des que he instal lat el VBET, no han canviat.
Nosaltres no recollim les dades d'accés dels nostres usuaris per motius de seguretat. També els pot canviar en qualsevol moment. Per aquesta raó li demanem a cada moment d'accés a les dades reals.
Urgent: Per favor consulti la nostra informació electrònics.
OK - actualització completa. També li enviem per correu electrònic alguns suggeriments sobre com diagnosticar el que succeeix si el problema encara existeix.
Una pista més: pensar sobre com desactivar algunes llengües si el fòrum en si no pot gestionar tot això.
També és molt important! Si us plau, consells de guaret en els següents links. Veig ara que vostè no bloquejar pàgines irrellevants a l'arxiu robots.txt, de manera que definitivament pot millorar el seu rendiment. Detalls aquí: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/general-discussions/243-vbet-performance.html
Ciao,jo no he fet res no encara però noto ja dos problemes: m'està ja reportant centenar d'errades d'aquesta mena mysql_connect() [<a href="/forum/ca/function.mysql-connect">Connecta't function</a>]: Too many connections /home/col·legi/domains/scuo.la/public_html/includes/class_core.php on-line 311 els url en les pàgines traduïdes funzionano ben amb firefox però no amb explorer. Per exemple aquesta pàginaale .. i-książki? (http://scuo.la/pl/pel·lícula-llibres-música/4171-ale-i-ksi%C4%85%C5%BCki.html)en firefox es llegeix així ben però amb esplorer no.No aconsegueixes a aggiustare tu, eh?El meu hosting i el meu webmaster és tan que fan de les proves però no aconsegueixen a resoldre aquests problemes.Per l'assistència et pago, no et preoccupare.gràcies
Hola,
Sobre els seus problemes:
1. Aquest és un problema de configuració de MySQL. Que permet més discussions que les connexions Apache MySQL, així que quan el servidor té molts clients i tots els subprocessos estan ocupats Apache no hi ha prou connexions MySql. Si us plau, canvieu fongiuration MySQL. Aquí és manual: MySQL:: MySQL 5.1 Reference Manual:: B.5.2.7 Massa connexions (http://dev.mysql.com/doc/refman/5.1/en/too-many-connections.html)
2. Ho vaig comprovar aquesta URL a l'estand de l'IE i Opera i en l'estand que funciona bé. Tingueu en compte que en IE aquest enllaç pot semblar estrany, però és l'enllaç apropiat - IE és únic navegador en aquesta paraula que no admet la visualització de les lletres en la notació%. Segueix sent el mateix enllaç - veure la sortida HTML a Opera i veurà la notació% igual. Opera (i tots els altres navegadors excepte IE) només es mostren molt bé. També tingui en compte que aquest és el món normal, de manera que Google (i altres robots) saben com interpretar-lo i l'índex de manera apropiada. No hi ha cap problema aquí:) (o jo no entenia de què es tracta;))
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):