PDA

View Full Version: Opgelos Power servers

Valdo
21-04-10, 10:58
Ons het probeer om al die parameters wat jy aan ons gegee het in die afgelope weke te toets, maar die bediener kan dit nie doen nie. So my hosting het my gevra om te vra watter eienskappe my bediener vir die toekoms werk fyn met jou plugin oorweging van hierdie maandelikse besoeke: Verkeer statistieke Alle verkeer statistieke is skattings Wêreldwyd Unieke besoekers (koekies) 65K Unieke besoekers (gebruikers) 33K page views besoek 120k 71k https://www.google.com/adplanner/site_profile#siteDetails?identifier=scuo.la&geo=001&trait_type=1&lp=false Wat is die kenmerke van die bedieners wenke? Jou ander kliënte met 'n soortgelyke besoeke aan my bediener wat gebruik? Dankie

vBET
22-04-10, 15:05
Jou bediener in die SVE en die geheue gebruik gebied te monitor en te bepaal wat die hulpbron is nodig.

Onthou asseblief oor die aanskakel van sommige tale as jou bediener kan dit nie maak met alle (begin met 'n paar, en voeg nog van tyd tot tyd as bediener hou dit).

Ook - ek sien in ons databasis dat jy nooit enige vBET onder jou lisensie afgelaai. Hoe weet jy dat jou bediener is nie genoeg vir vBET nie? ...

Valdo
22-04-10, 15:51
jammer dat ek nie verstaan nie: wat lyk soos ek gedoen het om te installeer vbet jy .... jy kan dit beter verduidelik?

Valdo
22-04-10, 15:54
En 'egter my diensverskaffer het vir my gesê om hierdie vraag te kry: die bediener ek nou gebruik, ek betaal ongeveer 600 € per jaar, kan dit nie maak nie die forum te ondersteun. Die kenmerke is: XEN Virtual Server XVPS 10000 HD 768 MB 10 GB RAM toegewyde 1Mbps plat OS CentOS 5.x lyk normaal dat jy nie kan dit doen of is daar 'n sagteware probleem? Ons het alles probeer en nie sand soos die konstante verbinding druppels te voorkom. dankie

vBET
22-04-10, 20:30
jammer dat ek nie verstaan nie: wat lyk soos ek gedoen het om te installeer vbet jy .... jy kan dit beter verduidelik?

Ek is baie jammer - dit is my fout. Ek kyk na ons databasis waar ons sien watter lêers afgelaai word deur ons kliënte. Op die oomblik het ek kyk na jou bestelling en ek sien wat jy gekoop installasie diens - dit is hoekom ek nie sien wat afgelaai lêer.
Weereens - baie jammer. Ek was dit nagaan om te sien wat is die URL van jou forum, en watter weergawe van vBET jy.

Kan jy stuur asseblief die URL van jou forum en vertel wat vBET weergawe wat jy loop.

vBET
22-04-10, 20:34
En 'egter my diensverskaffer het vir my gesê om hierdie vraag te kry: die bediener ek nou gebruik, ek betaal ongeveer 600 € per jaar, kan dit nie maak nie die forum te ondersteun. Die kenmerke is: XEN Virtual Server XVPS 10000 HD 768 MB 10 GB RAM toegewyde 1Mbps plat OS CentOS 5.x lyk normaal dat jy nie kan dit doen of is daar 'n sagteware probleem? Ons het alles probeer en nie sand soos die konstante verbinding druppels te voorkom. dankie

Connection druppels is finaal nie iets normaal by.

Op watter vlak jy het konneksies kwessies? Tussen jou bediener 'n leser? Tussen jou bediener en Google? Tussen VB en MySQL?
Wat is die spoed van die vertaling? Kan jy stuur vir ons die URL van jou forum?

Valdo
22-04-10, 21:57
Die webwerf van die forum is Skool - Forum van algemene onderwys (http://scuo.la/) en wanneer dit is nie. Daar is 'n paar weke van toetse, maar ons nie ons probleme op te los nie. Enige hulp, sowel as wat nodig is, is goed dit waardeer. Dankie

vBET
23-04-10, 03:08
Ons sal jou help met plesier. Om te doen wat ons meer info nodig het. Reaksie op my vorige vrae. Ook watter weergawe van vBET gebruik jy?

Ek sien dat die vertalings is baie vinnig. Tog ...

Op die oomblik kan ek finaal vertel dat jy baie van prestasie is verloor omdat jy 'n dubbele aansture, wat reeds uitgeskakel is in die nuutste vBET weergawe. Werk nuutste vBET weergawe en weer doen om die vBSEO integrasie (hier het jy die besonderhede oor die nuwe integrasie stappe:
Let asseblief daarop dat die nuutste weergawe ook baie ander performance verbeteringe. As jy reeds op daardie - steeds gemaak nuwe vBSEO integrasie - dit sal 'n veilige jy baie van die server load. Glo my - baie gebruikers groot woorde daaroor geskryf:)
As jy voel nie goed in updates en integrasie, kan ons dit vir jou doen - net nodig yo ons opgradering diens (http://www.vbenterprisetranslator.com/upgrade-service.php) te koop.

Nog 'n ding - ek sien dat jy' n ernstige probleem met die vertaal URL's. Op jou bediener is nie werk nie skakels wat spesiale briewe.
Naamlik: hierdie een in Pools is omdat ons geen spesiale briewe:
Nowa definicja magnetyzm (http://scuo.la/pl/fisica/1198-nowa-definicja-magnetyzm.html)
En hierdie een het 'n spesiale letters (az) en dit is nie werk nie:
Szkoły - Tags Forum przez Zoints (http://scuo.la/pl/film-libri-musica/4171-ale-e-książki.html)
Dit is baie belangrik - nou tale soos Arabies of Japannees (en 'n paar ander) is nie by al op jou bediener werk, want daar is slegs' n spesiale karakters vir diegene.

Valdo
23-04-10, 07:08
ok, ek het net die update diens gekoop. Gaan voort as jy wil: toegang tot inligting wat jy moet hulle die ander keer sedert ek die vbet geïnstalleer het, het nie verander nie.

vBET
23-04-10, 18:17
Ons versamel nie toegang tot inligting van ons gebruikers vir sekuriteits doeleindes. Ook dié kan enige tyd verander word. Dit is hoekom ons elke keer vra vir werklike toegang data.

Dringende: Besoek ons mails inligting.

vBET
23-04-10, 21:44
OK - update voltooi. Jy in 'n e-pos stuur ook' n paar wenke oor hoe om te diagnoseer wat gebeur as die probleem nog bestaan.

Nog 'n wenk: dink oor die aanskakel van sommige tale as jou werklike forum kan nie almal van daardie hanteer.

Ook baie belangrik! Please braak wenke onder die skakel hieronder. Ek sien nou dat jy nie irrelevant bladsye in robots.txt blok, sodat jy finaal kan jou prestasie te verbeter. Besonderhede hier: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/general-discussions/243-vbet-performance.html

Valdo
24-04-10, 10:10
Hallo, ek het niks gedoen nie, maar reeds bekend twee probleme: dit is reeds bring my honderde foute van hierdie tipe mysql_connect () [<a href="/forum/af/function.mysql-connect">function.mysql-verbinding</a>]: Te veel verbindings / huis / skool / domains / scuo.la / public_html / sluit / class_core.php on line 311 bladsye outomaties vertaal werk goed met firefox, maar nie met Explorer. Byvoorbeeld, hierdie bladsy .. en ale-Ksiazki? (Http :/ / scuo.la/pl/film-libri-musica/4171-ale-e-ksi% C4% 85% C5% BCki.html) in firefox lees so goed, maar met geen esplorer. Jy kan nie los nie, huh? My hosting en my webmeester is baie bewyse, maar hulle bestuur nie hierdie probleme op te los. Vir hulp betaal jou, moenie bekommerd wees nie. dankie

vBET
24-04-10, 18:28
Hallo,

Oor jou probleme:
1. Dit is MySQL probleem met die verstelling. Jy voorsiening te maak vir meer Apache drade as MySQL verbindings, so as jou bediener baie kliënte en al die Apache-drade is besig, daar is nie genoeg MySql verbindings. Let asseblief verander MySQL fongiuration. Hier is die handleiding: MySQL:: MySQL 5.1 Handleiding:: B.5.2.7 Te veel verbindings (http://dev.mysql.com/doc/refman/5.1/en/too-many-connections.html)
2. Ek kyk na hierdie URL in stand Internet Explorer en Opera en in stand dit werk goed. Let asseblief daarop dat onder hierdie skakel kan kyk vreemd, maar dit is 'n toepaslike skakel - dws is maar net leser in hierdie woord wat nie die vertoning van die letters in% notasie ondersteun. Dit is nog steeds dieselfde skakel - sien net HTML uitset onder Opera, en jy sal dieselfde% notasie sien. Opera (en alle ander blaaiers uitgesluit IE) wys dit net mooi. Let asseblief daarop dat hierdie wêreld standaard, sodat Google (en ander robots) weet hoe om dit en die indeks het dit gepas om te interpreteer. Daar is geen probleem hier:) (of ek het nie verstaan waaroor dit gaan;))

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vBET 4.10.1