PDA

Veure la Versió Completa: tinc error en la versió gratuïta vBET2310

root212
02-03-10, 04:35
Advertència: set_time_limit () [function.set temps-límit]: No es pot establir límit de temps en mode segur en [ruta] / includes / vbenterprisetranslator_functions.php on line 148

tinc php.ini ús i comant d'entrada de text a l'arxiu

safe_mode = off
però tinc el mateix problema: (

algú em pot ajudar ....
Ho sento si he fòrum secció equivocada i la meva llengua a la meva pregunta ...: o

vBET
02-03-10, 20:09
Tractar de desactivar el mode segur del seu arxiu. Htaccess.

root212
03-03-10, 07:22
ara tinc error

Error d'anàlisi: error de sintaxi, T_GLOBAL inesperat a / home / XXX / public_html XXX.us / / includes vbenterprisetranslator_functions.php / a la línia 14
i em veig en la línia 14

global $ vbet_baseUri;

pot o ajudar-me per això?

vBET
03-03-10, 21:10
El que vostè està assenyalant és en línia no 13 14 - així que suposo que té alguna cosa de contingut addicional que no és el nostre codi.

No sé d'on ha descarregat la versió. Si us plau, descarregar l'última versió de VBET 2.3.x d'aquí (http://www.vbulletin.org/forum/showthread.php?t=220886) i pujar tots els arxius de nou al seu servidor.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages supported by vBET Translator 4.10.1