PDA

View Full Version: Opgelos CMS bladsy teruggekeer na die VB standaard vel.

Taurus
29-10-10, 15:38
Na heeltemal verwyder en terug te keer van alles, my CMS (tuisblad) net die vBulletin standaard vel. Toe ek gaan na my forum, dit gaan weer aan my standaard vel. Stel asseblief.

vBET
29-10-10, 19:17
As jy heeltemal vBET verwyder, dan vBET het niks gemeen met jou probleem. vBET jou forum kan beïnvloed slegs wanneer dit geïnstalleer is.

Gaan jou verstellings en maak seker dat jy regtig jou vel gekies het, en as niks gekry nie dan vra vBulletin span hoekom jy ander vel as geconfigureerd.

Hierdie draad kry status opgelos word, want dit is nie vBET kwessie so probleem met vBET is opgelos - jy reik nie met vBET, dit is iets anders.

Taurus
30-10-10, 01:48
Wel, hoekom wanneer ek VBET geïnstalleer het die vel is weer normaal. Maar so gou as VBET is verwyder dit terug na die vBulletin standaard vel?

Ek het twee keer geïnstalleer VBET terug om dit te kyk!

Edit: OK, het ek daarin geslaag om dit op te los. Vir een of ander rede wanneer VBET is verwyder, gooi dit die CMS bladsye instellings uit. Ek het dit net verander, en alles is weer terug na normaal. Dus, kan jy hierdie draad verwyder. Jammer oor dit.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations made by vBET 4.10.1