PDA

Visa fullständig version: Löste vbseo 3,2 integration hjälp med vBulletin 3,8

forexforum.gr
24-11-10, 16:19
Hallå

Jag har installerat vbet idag och allt verkar bra förutom att jag använder vbseo 3,2 och vet inte vilka filer du vill redigera, jag har gjort. htaccess men jag har inte ändrat några vbseo filer och jag har icke ändrat någon vbseo inställningar kan du hjälpa till?

Tack

Basilika

mateuszr
25-11-10, 09:02
Hej!

Allt om filerna finns beskriven i ditt paket med vbet i do-not-uppladdning -> Viktigt-filen i "Integration med andra mods" sektionen, och htaccess -. Http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet-integration -other-plugins/97-vbseo-integration.html

forexforum.gr
25-11-10, 09:55
denna $ vbseo_gcache_thread ['seotitle'] = vbseo_filter_replace_text ($ TTL), finns inte i vbseo3.2 functions_vbseo_createurl.php så jag vet inte vad jag ska lägga där, kan du hjälpa till?

forexforum.gr
25-11-10, 13:00
Hej,

detta är htaccess i mitt forum

RewriteRule ^ ((webbadresslista | sitemap_) .* \\ (XML |..? Txt) (\\ GZ))? $ Vbseo_sitemap / vbseo_getsitemap.php sitemap = $ 1 [L]

RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & omdirigeras = / [L, QSA]
RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & dirigera = / $ 2 [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_URI}! (Admincp / | modcp / | cron | vbseo_sitemap)
RewriteRule ^ ((arkiv /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]

Är detta korrekt?

Tack

Basilika

forexforum.gr
25-11-10, 13:07
i adition ...

Vi har de senaste vbseo nu
Τεστ ποστ - ForexForum.GR
Problemet vi står inför är att översättningarna inte görs automaticallytranslations inte sker automatiskt

Tack

Basilika

forexforum.gr
25-11-10, 19:19
några nyheter om detta?

kamilkurczak
25-11-10, 19:45
hej,
Jag var på ditt forum till exempel genom denna url: ForexForum.GR を - ヨーロッパ の 災禍 は USD 強化 し て 続行 (http://forexforum.gr/ja/f6/ ヨーロッパ の 苦悩 は 米ドル を 強化 し て 続行 -2389 . html)

och detta SEO länken ser bra ut. Så var är problemet? beskriv den bättre.

The problem we are facing is that translations are not done automaticallytranslations are not taking place automatically
förklara det bättre.

Simon Lloyd
26-11-10, 08:06
Kamil, jag har varit där också, de har den senaste vbseo installeras och översättningar verkar hända automatiskt, så jag antar att det nu är de frågar är deras. Htaccess korrekt som visas ovan?

Hälsningar,
Simon

mateuszr
26-11-10, 09:58
Allt ser bra ut. Det finns ett fönster att fråga om ett språk av forum (enligt din webbläsares inställningar) är forum översätts väl, SEO länkar ser bra ut .. Finns det någon annan fråga?

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Thanks to vBET 4.10.1 enjoy automatic translations