PDA

View Full Version: Løst vBSEO 3,2 integrasjon hjelp med vBulletin 3.8



forexforum.gr
24-11-10, 16:19
Hallo

Jeg har installert vbet dag og alt virker bra bortsett fra jeg bruker vBSEO 3.2 og ikke vet hvilke filer du vil redigere, har jeg gjort det. htaccess men jeg har ikke endret noen vBSEO filer og jeg har ikke endret noen vBSEO innstillinger kan dere hjelpe?

Takk

Basilikum

mateuszr
25-11-10, 09:02
Hello!

Alt om filer er beskrevet i pakken med vbet i gjør-ikke-upload -> Readme.htm fil i "Integrasjon med andre mods" delen, og htaccess -. Http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet-integration -other-plugins/97-vbseo-integration.html

forexforum.gr
25-11-10, 09:55
denne $ vbseo_gcache_thread ['seotitle'] = vbseo_filter_replace_text ($ TTL), finnes ikke i vbseo3.2 functions_vbseo_createurl.php så jeg vet ikke hva jeg skal legge der, kan du hjelpe?

forexforum.gr
25-11-10, 13:00
Hei,

dette er htaccess av forumet mitt


RewriteRule ^ ((urllist | sitemap_) .* \\ (xml |..? TXT) (\\ gz))? $ Vbseo_sitemap / vbseo_getsitemap.php sitemap = $ 1 [L]

RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & omdirigert = / [L, QSA]
RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & omdirigert = / $ 2 [L, QSA]


RewriteCond% {REQUEST_URI}! (Admincp / | modcp / | cron | vbseo_sitemap)
RewriteRule ^ ((arkiv /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]

er dette riktig?

Takk

Basilikum

forexforum.gr
25-11-10, 13:07
i adition ...

Vi har den nyeste vBSEO nå
Τεστ ποστ - ForexForum.GR
Problemet vi står overfor er at oversettelser ikke er gjort automaticallytranslations ikke skjer automatisk

Takk

Basilikum

forexforum.gr
25-11-10, 19:19
noen nyheter om dette?

kamilkurczak
25-11-10, 19:45
hello,
Jeg var på forumet ditt for eksempel ved denne url: ForexForum.GR を - ヨーロッパ の 災禍 は USD 強化 し て 続行 (http://forexforum.gr/ja/f6/ ヨーロッパ の 苦悩 は 米ドル を 強化 し て 続行 -2389 . html)


og denne SEO koblingen ser bra ut. Så hvor er problemet? beskriv det bedre.

The problem we are facing is that translations are not done automaticallytranslations are not taking place automatically
vennligst forklare det bedre.

Simon Lloyd
26-11-10, 08:06
Kamil, jeg har vært der også, har de siste vBSEO installert og oversettelser synes å skje automatisk, så jeg antar at de nå ber om er deres. Htaccess riktig som vist ovenfor?

Hilsen
Simon

mateuszr
26-11-10, 09:58
Alt ser fint. Det er et vindu som spør om et språk i forumet (i henhold til dine innstillinger), er forumet oversatt godt, SEO koblinger ser fine .. er det noen andre problemet?

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vBET 4.10.1