View Full Version: Løst vbseo 3,2 integration hjælpe med vBulletin 3,8
forexforum.gr
24-11-10, 16:19
Hej
Jeg har installeret vbet i dag, og alle synes godt bortset fra jeg bruger vbseo 3,2 og dont vide, hvilke filer at redigere, har jeg gjort det. htaccess men jeg har ikke ændret nogen vbseo filer og jeg har ikke ændret nogen vbseo indstillinger, kan du hjælpe?
Tak
Basilikum
Hej!
Alt om filer er beskrevet i din pakke med vbet i gør-ikke-upload -> Readme.htm fil i "Integration med andre mods" sektionen, og htaccess -. Http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet-integration -other-plugins/97-vbseo-integration.html
forexforum.gr
25-11-10, 09:55
denne $ vbseo_gcache_thread ['seotitle'] = vbseo_filter_replace_text ($ ttl), findes ikke i vbseo3.2 functions_vbseo_createurl.php så jeg dont kende hvad jeg bør tilføje, hvor kan du hjælpe?
forexforum.gr
25-11-10, 13:00
Hej,
Dette er den htaccess i mit forum
RewriteRule ^ ((urllist | sitemap_) .* \\ (xml |..? Txt) (\\ gz))? $ Vbseo_sitemap / vbseo_getsitemap.php sitemap = $ 1 [L]
RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & omdirigeret = / [L, QSA]
RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & omdirigeret = / $ 2 [L, QSA]
RewriteCond% {REQUEST_URI}! (Admincp / | modcp / | cron | vbseo_sitemap)
RewriteRule ^ ((arkiv /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]
er dette korrekt?
Tak
Basilikum
forexforum.gr
25-11-10, 13:07
i adition ...
Vi har de nyeste vbseo nu
Τεστ ποστ - ForexForum.GR
Det problem, vi står overfor, er, at oversættelserne ikke er færdig automaticallytranslations ikke finder sted automatisk
Tak
Basilikum
forexforum.gr
25-11-10, 19:19
nogen nyheder om dette?
kamilkurczak
25-11-10, 19:45
hej,
Jeg var på dit forum for eksempel ved denne url: ForexForum.GR を - ヨーロッパ の 災禍 は USD 強化 し て 続行 (http://forexforum.gr/ja/f6/ ヨーロッパ の 苦悩 は 米ドル を 強化 し て 続行 -2389 . html)
og denne SEO link ser godt ud. Så hvor er problemet? Beskriv det bedre.
The problem we are facing is that translations are not done automaticallytranslations are not taking place automatically
bedes du forklare det bedre.
Simon Lloyd
26-11-10, 08:06
Kamil har jeg været der for, at de har den nyeste vbseo installeret og oversættelser ser ud til at ske automatisk, så jeg gætter på, at de nu beder om, er deres. Htaccess korrekt, som vist ovenfor?
Regards,
Simon
Alt ser fint ud. Der er et vindue at spørge om et sprog af forum (i henhold til din browsers indstillinger), er forum oversat godt, SEO links ser fine ud .. er der nogen andre spørgsmål?
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):