PDA

Veure la Versió Completa: Resolt Principals problemes de traducció



Simon Lloyd
28-09-11, 17:20
Hola, estic en necessitat d'ajuda urgent, em sembla que avui en dia alguns dels títols de fils que falten, però si canvi d'idiomes que apareixen (de vegades), marqui aquí http://www.thecodecage.com/forumz/microsoft- excel full de funcions / veuràs Lotsof començar les discussions, però no els noms dels títols de fil (i potser un o dos), ara diuen que les llengües canvien a grec podrà veure els títols de fil, canviar a un altre idioma i alguns títols s'han anat i segueixen sent alguns ?

Pot algú ajudar si us plau?

tavenger5
28-09-11, 21:38
Crec que estic tenint el mateix problema. De sobte va començar a succeir avui.

tavenger5
28-09-11, 22:53
per cert, quan em vaig canviar a l'API de Google v2 els mateixos fils que abans no estaven traduint ara traduir. Google deu haver canviat alguna cosa en la v1 de l'API.

Actualització: sembla ser en realitat un cap. Vaig a carregar una pàgina després de canviar l'API, després el torna a carregar de nou en parell de minuts i l'idioma predeterminat no seran traduïts. Si canvi de l'API de nou, les coses semblen funcionar per un parell de minuts.

r.dziadusz
29-09-11, 09:45
Hola
Enllaç que poses al teu post no funciona, Em pot mostrar exactament liks on resultem?
Simon Lloyd: Què API s'utilitzen?

Però en primer lloc, cerqueu la carpeta a l'arrel del seu fòrum: vbet_translation_options
Si no hi ha, si us plau llegiu aquest missatge VBET 03/05 relase
en especial:

NOTA: hi ha un pas addicional és necessari actualitzar:
- Pujar al contingut del servidor de directori de càrrega, un cop d'un paquet de VBET (inclou la configuració per al suport de diverses API de traducció)

Simon Lloyd
29-09-11, 12:43
Hola el enllaç no funciona en aquest moment perquè estem optimitzant la base de dades, estic fent servir la versió estable lateset vBET3.4.1 que he pujat ahir a la nit a partir de 3.4.0, però totes les pàgines del fòrum es prenen 30 segons per obrir , així que abans de queixar-aquí em vaig decidir a optimitzar la base de dades per si de cas, és possible que un parell d'hores més però, com la nostra base de dades és 11.5gb.

Simon Lloyd
29-09-11, 13:10
Els títols de fils que falten i les traduccions eren evidents durant l'actualització.

r.dziadusz
29-09-11, 13:54
Vostè pot actualitzar el seu fòrum a l'última versió, i permetre també API de Microsoft, però la base de dades afer primera opimised nostre test google - http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/troubleshooting/6-faq-2.html # post1728, i esbrinar si tot està bé, you'he escrit en un altre post sobre l'API de Google límits v1, he de investigar, també pot utilitzar els nostres consells per reduir les seves peticions: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/ general-discussions/243-vbet-performance.html

tavenger5
29-09-11, 14:00
Aquí està un dels meus missatges no funciona correctament: http://cellphoneforums.net/ ********/ t335694-a.html

m otorola es filtra en aquest cas també - reemplaçar *** s amb m otorola (sense espai)

A més, vbet_translation_options és pujat al meu servidor. Encara no puc utilitzar el traductor de MS però.

r.dziadusz
29-09-11, 14:05
Estic treballant en això, i si us plau fil obert per aquesta nova emissió perquè el seu problema és sobre VBET 3.5 i aquest tema està obert per l'usuari 3.4x és la diferència,

Simon Lloyd
29-09-11, 14:09
Vostè pot actualitzar el seu fòrum a l'última versió, i permetre també API de Microsoft, però la base de dades afer primera opimised nostre test google - http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/troubleshooting/6-faq-2.html # post1728, i esbrinar si tot està bé, you'he escrit en un altre post sobre l'API de Google límits v1, he de investigar, també pot utilitzar els nostres consells per reduir les seves peticions: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/ general-discussions/243-vbet-performance.htmlI mai et mou a vb4.x com ple de problemes i errors de seguretat, han llançat 15 pegats potser en molts mesos, no és bo!, He seguit tots la seva optimització consells (i publicat les discussions anteriors sobre aquest tema), l'optimització es durà una hora o així, llavors seré capaç de verificar que enllacen etc ..

r.dziadusz
29-09-11, 14:24
Ció que l'última versió de VBET 3.x per vb3.x VBET 05/03 relase

Simon Lloyd
29-09-11, 14:32
jo podria, però això és una beta i estat en què no dóna suport a aquest i que també no és bo per a mi:)

tavenger5
29-09-11, 20:21
poc més d'informació:

r.dziadusz
30-09-11, 13:26
Si us plau, faci aquesta prova per a totes les API que s'utilitza-http: / / www.vbenterprisetranslator.com/forum/troubleshooting/6-faq-2.html # post1728

Simon Lloyd
30-09-11, 14:35
Jo quan he acabat d'optimitzar la meva base de dades, només estic fent servir l'API V1, ja que només han VBET 3.4.1 instal lat.

Simon Lloyd
01-10-11, 11:05
Si us plau - fer aquesta prova per a totes les API són using-http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/troubleshooting/6-faq-2.html#post1728Ok em vaig trobar que prova i tenen això
A partir traducció de prova G API V1
Resultat de la prova: {"ResponseData": {"translatedText": "powitanie"}, "responseDetails": null, "responseStatus": 200}
Prova d'error:

Simon Lloyd
01-10-11, 19:27
Tinc altres qüestions, la vbenterprisetranslatot.php està utilitzant tot el temps de la CPU, si us plau marqui a continuació:
Pid ************ prioritat Propietari% de la CPU Memòria Comando%
12.493 (Trace) (Mata) thecodec 0 - 104 - 0,5 / usr / bin / php / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
12.496 (Trace) (Mata) thecodec 0-72,0 - 0,5 / usr / bin / php / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
12.495 (Trace) (Mata) thecodec 0-67,0 - 0,5 / usr / bin / php / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
12.492 (Trace) (Mata) thecodec 0-42,0 - 0,6 / usr / bin / php / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
12.490 (Trace) (Mata) thecodec 0-23,5 - 0,6 / usr / bin / php / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
12.484 (Trace) (Mata) thecodec 0-11,7 - 0,6 / usr / bin / php / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
20.732 (Trace) (Mata) mysql 0 - 1.8 - 6,2 / usr / sbin / mysqld - based = / - datadir = / var / lib / mysql - user = mysql - pid-file = / var / lib / mysql / server.thecodecage.com.pid - skip-external-locking -


Jo tinc 4 cpu i està matant al meu lloc ja que no pot obtenir traduccions!, He desactivat la meitat de les traduccions i encara té el problema!

Pot algú ajudar?

Simon Lloyd
01-10-11, 20:27
He actualitzat a la versió beta per tractar de resoldre els meus problemes, però sembla que no estic rebent traduccions de Microsoft?

Aquí hi ha el resultat de la prova Micorsoft:

A partir de traducció d'assaig MS
Resultat de la prova: ï »¿" InvalidOperationException:: ID = 3641.V2_Json.Translate.365033CA "
Prova d'error:
Temps de connexió (ms): 237.756103516

He doble chaecked tinc l'ID MS correcte!

harleyforum.se
02-10-11, 16:05
Hola, estic en necessitat d'ajuda urgent, em sembla que avui en dia alguns dels títols de fils que falten, però si canvi d'idiomes que apareixen (de vegades), marqui aquí http:/ / www .thecodecage.com/forumz/microsoft- excel full de funcions /] Microsoft funcions de full d'Excel, veurà Lotsof començar les discussions, però no els noms dels títols de fil (i potser un o dos), ara diuen de canviar d'idioma a grec podrà veure els títols de fil, canviar a un altre idioma i els títols d'alguns s'han anat i queden alguns?

Pot algú ajudar si us plau?

Tenen exactament la mateixa cosa .. parell de dies va començar. (Versió gratuïta 2.4.4)

vBET
02-10-11, 22:46
Hola, i sóc en la necessitat d'ajuda urgent, i avui en dia trobar que alguns dels títols de fil falten però si puc canviar llengües que apareixen (de vegades), comprovar aquí Microsoft Excel full de càlcul funcions (http://www.thecodecage.com/forumz/microsoft-excel-worksheet-functions/) que veurà lotsof fils noms entrants però cap títols de fil (bé, potser un o dos), ara canvia llengües dir a grec podràs veure els títols de fil, canviar a una altra llengua i alguns títols s'han anat i alguns segueixen sent?!

Pot algú ajudar si us plau?

Si us plau, tingueu en compte que Google v1 posar més restriccions en l'ús de l'API ja estan preparant-se tancar. I el que descriu sembla que arribi al seu límit. Alguns títols (contingut) no es mostra perquè no es pot traduir. Alguns estan bé perquè ja el fa que s'emmagatzemen en memòria cau. Si us plau fixi's que la versió més nova vBET (a ara marcada com a BETA a causa de molts canvis) permet d'utilitzar altres traducció API - pagat Google v2 i encara lliure de Microsoft. Així això pot resoldre emet que és no al costat de vBET però al costat de proveïdor de traducció - Google acaba de preparar per tancar v1. Estem tots els infeliços a causa d'això:(

Vostè pot comprovar els detalls sobre la traducció de Google real utilitzant googletest - si us plau mireu aquí per a més detalls: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/troubleshooting/6-faq-2.html#post1728

Simon Lloyd
02-10-11, 22:53
Gràcies per la resposta de Michael però si llegeix més a través d'aquest fil veureu que estava tenint més problemes amb vBET 3.4.1 i llavors millorava a la versió de Beta, fins i tot amb la beta + Google V2 Api, l'Api de V1 de Google i Microsoft ID que encara no mostren la traducció, manualment han traduït alguns ara, però jo esperava les traduccions que es van perdre a re aparèixer quan pagant els resultatsHe reduït el meu suport per a totes les llengües fins al voltant de la meitat, només 7 idiomes han estat anomenats fins ara segons Estadístiques de V2 de l'API de Google i a només 40 minuts que havia utilitzat de 100,000 caràcters!

Simon Lloyd
02-10-11, 22:55
Com a informació afegida he posat Google API V2 com la detecció, he tractat de Microsoft com la detecció i l'API de Google V1 però cap traduït els títols de fil de tornada.

vBET
02-10-11, 22:57
Tinc altres qüestions, la vbenterprisetranslatot.php està utilitzant tot el temps de la CPU, si us plau marqui a continuació:
Pid ************ prioritat Propietari% de la CPU Memòria Comando%
12.493 (Trace) (Mata) thecodec 0 - 104 - 0,5 / usr / bin / php / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
12.496 (Trace) (Mata) thecodec 0-72,0 - 0,5 / usr / bin / php / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
12.495 (Trace) (Mata) thecodec 0-67,0 - 0,5 / usr / bin / php / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
12.492 (Trace) (Mata) thecodec 0-42,0 - 0,6 / usr / bin / php / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
12.490 (Trace) (Mata) thecodec 0-23,5 - 0,6 / usr / bin / php / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
12.484 (Trace) (Mata) thecodec 0-11,7 - 0,6 / usr / bin / php / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
20.732 (Trace) (Mata) mysql 0 - 1.8 - 6,2 / usr / sbin / mysqld - based = / - datadir = / var / lib / mysql - user = mysql - pid-file = / var / lib / mysql / server.thecodecage.com.pid - skip-external-locking -


Jo tinc 4 cpu i està matant al meu lloc ja que no pot obtenir traduccions!, He desactivat la meitat de les traduccions i encara té el problema!

Pot algú ajudar?


Si us plau, utilitzeu un fil per un problema. Per a la nova edició utilitzar altre fil. En breu - seu no vbenterprisetranslator_seo. php que pren tot el seu recursos - és tot el seu fòrum, perquè cada petició de Fòrum va trought bloc vbenterprisetranslator_seo. php que només estableix algunes variables per a vbseo.php i inclou recurs realment sol·licitat. Posa tot el seu tràfic de fòrum d'aquest fitxer pel seu arxiu de. htaccess. Així no hi ha cap assumpte amb aquest fitxer de gens - aquest és el seu consum de fòrum sencer. Si es necessita més descripció en aquest àmbit - si us plau obri nou fil per a això o trobar ja existents. Un assumpte per un fil:)

vBET
02-10-11, 23:00
He actualitzat a la versió beta per tractar de resoldre els meus problemes, però sembla que no estic rebent traduccions de Microsoft?

Aquí hi ha el resultat de la prova Micorsoft:


He doble chaecked tinc l'ID MS correcte!

Anem a veure amb major prioritat i fer-li saber sobre els resultats - potser Microsoft ha canviat l'API si l'operació no es reconeix. Ara és mitjanit en el nostre país pel que s'iniciarà demà, però es Radek informació de mi per veure com més aviat millor.

vBET
02-10-11, 23:02
Tenen exactament la mateixa cosa .. parell de dies va començar. (Versió gratuïta 2.4.4)

Si us plau vegi explicació aquí: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/troubleshooting/2425-major-translation-issues-2.html#post10379
It s not vBET - Google v1 nova restricció - Google v1 s'està preparant per ser tancat. Si vostè necessita discutir això més si us plau obri el seu propi fil a la secció de versió lliure.

Simon Lloyd
02-10-11, 23:04
Anem a comprovar amb la més alta prioritat i fer-li saber sobre els resultats - potser Microsoft ha canviat l'API de si l'operació no es reconeix. Ara és mitjanit al nostre país així que començarem matí, però Radek obté informació de mi per comprovar-lo el més aviat possible.Ok, va a esperar a sentir de vostè, he corregut aquell arxiu moltes vegades, vaig a pm l'arxiu de enllaços per a google i MS al meu lloc i vostè pot fer clic a ells quan sigui que t'agrada:)

vBET
02-10-11, 23:07
Gràcies per la resposta de Michael però si llegeix més a través d'aquest fil veureu que estava tenint més problemes amb vBET 3.4.1 i llavors millorava a la versió de Beta, fins i tot amb la beta + Google V2 Api, l'Api de V1 de Google i Microsoft ID que encara no mostren la traducció, manualment han traduït alguns ara, però jo esperava les traduccions que es van perdre a re aparèixer quan pagant els resultatsHe reduït el meu suport per a totes les llengües fins al voltant de la meitat, només 7 idiomes han estat anomenats fins ara segons Estadístiques de V2 de l'API de Google i a només 40 minuts que havia utilitzat de 100,000 caràcters!

Sí sóc en això ara i Acabo de veure que vostè confirmat Actualització per vBET 3.5.0 - Gràcies per recordar:)
Si no fa servir Google v1 ja que s'aconsella desactivar netejador de memòria cau. A l'estand de Microsoft i Google API v2 API es permet que els resultats de memòria cau com el temps que necessiti.
També si us plau consideri per bloquejar tantes pàgines com creus que no són rellevants per a la traducció - vBET permet d'establir les pàgines que ha de ser ignorat per a la traducció.
I, per descomptat, l'ús gratuït de Microsoft encara API. Sé que hi ha un problema ara - això és indici general - anem a treballar per corregir aquesta situació.

vBET
02-10-11, 23:15
Com a informació afegida he posat Google API V2 com la detecció, he tractat de Microsoft com la detecció i l'API de Google V1 però cap traduït els títols de fil de tornada.

Tingueu en compte que la detecció no es tradueix! Només es detecta idioma dels missatges i embolicar en BBCode si el missatge està en un altre idioma. La traducció en si succeeix quan es necessita. Així que les opcions de detecció no canviarà el seu comportament durant la generació de la pàgina - detecció només s'utilitza quan un nou missatge està arribant.

vBET
02-10-11, 23:19
Ok, va a esperar a sentir de vostè, he corregut aquell arxiu moltes vegades, vaig a pm l'arxiu de enllaços per a google i MS al meu lloc i vostè pot fer clic a ells quan sigui que t'agrada:)

Pot ser útil - gràcies:) Per a nosaltres és realment gran molestar que Google posa límits, però no és fins a nosaltres.
No obstant això el problema amb Microsoft pot ser un error, o en relació amb alguns canvis en l'API (el missatge indica que l'operació està mal). Així que hem de comprovar-ho.

Simon Lloyd
03-10-11, 00:10
Hey vostè hauria de ser al llit ara:), que i han bloquejat totes les pàgines prèviament que i no necessiten traducció. Ara mateix estic posar a utilitzar només API V2, però tenen una limitada cada dia per 100.000 caràcters a causa de costos.

Jo he posat el memòria cau "Desactivats" més net, m'estic preguntant si s'impossibilita, que poden haver perdut l'errata "Desactivats" Mostra en el meu admincp però potser que el plugin busca "Impossibilitat"?

r.dziadusz
03-10-11, 08:03
He actualitzat a la versió beta per tractar de resoldre els meus problemes, però sembla que no estic rebent traduccions de Microsoft?

Aquí hi ha el resultat de la prova Micorsoft:


He doble chaecked tinc l'ID MS correcte!

El vostre Identificador de l'api de traducció de Microsoft és correcta, aquesta classe d'error apareix aquí: assumpte de msdn (http://social.msdn.microsoft.com/Forums/en-HK/microsofttranslator/thread/c6359c8f-e694-4c74-97e6-1caae06f0c63) si us plau llegir-lo. Però la prova de google es veu bé. També si vostè pm el seu accés de compte podria buscar per a qualsevol problema intern

Simon Lloyd
03-10-11, 09:53
i veure, però sempre m'he ús conjunt de Google i l'ús de l'API v2 el que sempre em va colpejar el meu límit? També tinc ggogle API V2 com la detecció

vBET
03-10-11, 14:01
¿Entenc que correcte - que no ha utilitzat Microsoft? No va ser mai encès, en el fòrum? Tingueu en compte que Microsoft té límits mensuals, de manera que d'arribar al seu límit, haurà d'esperar fins al següent període. No és el límit diari. Però si mai has fet servir Microsoft abans de llavors vostè no ha d'arribar al límit. Si us plau, aclarir - no ho estigui fent servir en aquest moment o que no va fer ús d'ella en absolut.

Simon Lloyd
03-10-11, 17:07
Michael, actualment no estic utilitzant Microsoft, tinc vBET establir per Google només per a ús, detecció de Google API V2, ús Google API V2, abans de que utilitzava V1, corrent l'enllaç per a Microsoft ara produeix una traducció però seu esporàdics, si tenim en compte que diuen que són límits mensuals llavors per descomptat meus límits hauria no encara s'ha de ser restaurat fins el 1 de novembre.

Simon Lloyd
03-10-11, 17:09
Jo tinc la meva límit de caràcters per google conjunt a 100.000 perday així que amb la meva configuració actual al i arribar a aquest límit i ja no obtenir els resultats de pagament de Google es les API lliure i comença a produir resultats?

vBET
04-10-11, 00:07
Michael, actualment no estic utilitzant Microsoft, tinc vBET establir per Google només per a ús, detecció de Google API V2, ús Google API V2, abans de que utilitzava V1, corrent l'enllaç per a Microsoft ara produeix una traducció però seu esporàdics, si tenim en compte que diuen que són límits mensuals llavors per descomptat meus límits hauria no encara s'ha de ser restaurat fins el 1 de novembre.

Els límits són no al nostre costat, però a part de Microsoft. Informació que no hi ha límit mensual és pres des d'aquí: InvalidOperationException:: ID=3644.V2_Json.TranslateArray.2485281C (http://social.msdn.microsoft.com/Forums/en-HK/microsofttranslator/thread/c6359c8f-e694-4c74-97e6-1caae06f0c63)
Ant tens raó em va fer petit error - la informació completa és la següent:

restriccions de volum d'ús lliure, als 4 milions de caràcters d'un mes i no més de 400K per hora
Així que hi ha límits també cada hora. Perdó per la desinformació poc - que hauria de llegir amb més cura. Microsoft no té altres límits - si us plau pregunteu Microsoft. En aquest moment no estic al tant sobre els límits d'altres. Si tens el missatge d'error de formulari de Microsoft, llavors vol dir que arribar a alguns dels seus límits. Si us plau, poseu-vos en contacte amb Microsoft per obtenir informació més detallada - que són ells els que et dóna error de sol.licitud corresponent. No puc explicar. Es tracta de 3 ª part. En el cas d'un missatge equivocat error clau és diferent el que simplement es pot comprovar.

També tingui en compte que no ha de ser 1 nov - no sabem els detalls sobre quan nou període de temps s'ha iniciat. És per mes calendari, o és la suma dels últims 30 dies, o d'una altra manera ... Realment no tinc idea de com manejar Microsoft - si us plau demanar a Microsoft si es necessiten més detalls. De tota manera si es tracta de formar els últims 30 dies, llavors li permetrà a cada dia que va fer noves peticions (si no limiten l'ús complet en un dia).

vBET
04-10-11, 00:09
Jo tinc la meva límit de caràcters per google conjunt a 100.000 perday així que amb la meva configuració actual al i arribar a aquest límit i ja no obtenir els resultats de pagament de Google es les API lliure i comença a produir resultats?

No. En aquest moment vBET demana per a la traducció només un proveïdor (depenent de la configuració del Fòrum). Si hi ha error en resposta no demanem altre proveïdor. Podeu crear nova sol licitud de funció per a això si vostè sent que és important.

Simon Lloyd
04-10-11, 00:59
OK Michael, vaig a començar una sol licitud de funció, podeu marcar aquest fil de resoldre per a mi, com ja no té cap propòsit:)

vBET
04-10-11, 08:34
Correcte així - marcat resolt:)

r.dziadusz
04-10-11, 11:43
A partir de traducció d'assaig MS
Resultat de la prova: ï »¿" InvalidOperationException:: ID = 3641.V2_Json.Translate.365033CA "
Prova d'error:
Temps de connexió (ms): 237.756103516

He tractat d'investigar aquest error amb més cura, però és impossible.
Vostè ha de demanar a Microsoft a tu mateix, perquè també pot ser interna problema de Microsoft, si vostè està segur que no va arribar als seus límits:
Per fer que si us plau escriure un correu electrònic a: mtcont@microsoft.com
Descriure el problema - l'ús de la prova d'error
Enviar la traducció de Microsoft API ID - es tracta principalment de manera que no pot fer-ho per mi mateix
Introduïu el volum de traduccions, enviades al servei dels personatges o MB / hora i caràcters o MB / dia

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations made by vBET Translator 4.10.1