PDA

Veure la Versió Completa: Resolt VBET esborrar - Rastrejar error 100,000

alptraum
18-07-11, 11:14
Jo he fet servir fa un any per un vBET3 poc temps. La meva adreça és: MUHAKEME.NET FORUMU (http://www.muhakeme.net). Des de fa un any em surt "els errors de rastreig" de Google. La meva muhakeme.net té errors de rastreig de més de cent mil pàgines, perquè URL VBET producte. Tinc coses dolentes de Google i la pena ara. També he escrit amb el suport de Google i es va dir que a causa dels milers d '"error de rastreig" en més de 100 pàgines ha pogut passar això.

He eliminat el producte de la meva FTP. De vegades em miro "En línia" i veig que Google està buscant les meves pàgines antigues traduïdes.

vBET
18-07-11, 11:56
Hola, Puc veure la seva llicència ha caducat, així que suposo que va ser amb la versió VBET d'edat. Tingueu en compte que en realitat ha vBET3.x 0 (zero) errors detectats:)

Així que si vol utilitzar VBET sense problemes, sempre és millor manera d'utilitzar l'última versió que ha corregit els errors d'edat:) Vostè pot renovar la seva llicència i obtenir l'última versió. Tingueu en compte que renovar costa només $ 30. Vostè pot renovar en la seva secció de descàrregues.

També tingui en compte per al futur - li oferim suport tècnic gratuït. Així que millor és escriure quan tens algun problema, en lloc de prendre accions que li va fer un altre temes.

Sobre problema real - Google busca pàgines d'edat. Si us plau, només ha d'afegir la regla adequada que tornarà a dirigir peticions a la pàgina principal del fòrum. Google deixarà de buscar després d'un temps (que li dirà que les pàgines es mouen).

Si us plau, donar-nos exemples dels vincles existents no - li escriu regla apropiada:)

vBET
27-07-11, 18:02
No hi ha resposta - considerat el suport no és necessari. Si us plau escrigui aquí en cas que encara necessiten suport en aquest cas.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
vBET 4.10.1 gives automatic translations