PDA

Visa fullständig version: Löste CMS förstasida - Möjlighet att stänga av visningen av översättning flaggor

brubros
22-08-10, 19:06
Jag har börjat använda and BBCode i artiklar där jag vet att maskinen översättning utan mänsklig inblandning är tillräcklig. Jag bifogar hela artikeln med vBET BBCode. Jag älskar funktion! Visningen av översättningen flaggorna i artikeln för och tillgängligheten av originaltexten är perfekta men visningen av flaggor och "drop-down" pilen på hemsidan syn på CMS (.../ innehåll /) tar upp för mycket utrymme för mina syften. Jag skulle föredra att ha [Lang] koder ignoreras när de visas på första sidan. Kanske en global inställning i vbet kontrollpanelen?

Ursäkta mig om den här funktionen begäran har redan göras av någon annan.

vBET
24-08-10, 05:38
Vänligen se på alternativ (Admin CP -> vBET -> misc):
- Visa originaltexten för användare
- Visa originaltexten för gäster

Du kan konfigurera det vill du visa originaltexten (och hur) eller inte. Är detta är vad du menar?

brubros
28-08-10, 03:37
Ja. Det är lösningen. Ledsen att jag missade det!

kamilkurczak
28-08-10, 13:18
Tack för bekräftelse. Jag kommer att flytta denna tråd in i Felsökning

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations supported by vBET 4.10.1