PDA

Visa fullständig version: Löste ett nytt ämne "" on-off egenskaper[/langtitle]

CwZpacK
22-02-13, 15:32
Hej,

Mitt forum link är ett problem. inledande och avslutande funktionen är mycket bra gjort. medlemmar öppnar automatiskt efter att välja språk. Är det möjligt att stänga den "[/ Langtitle]"

vbenterprisetranslator_functions_bbcode.php = jag försökte lite, men inte stänga

Så exempel länk:
www.trteam.net/296456-langtitle-en-deneme-ureme-tureme-langtitle.html

Marcin Kalak
23-02-13, 10:43
Langtitle bör vara på forumet används för att översätta titeln.
Langtitle bör tas bort från länkar av vBSEO eller friendly_url.
Att jag ser att du har vBSEO, kontrollera att du har en väl integrerad vBET med vBSEO.
Denna integration är beskrivna i den manuella integration vBET med vBSEO, som kan hittas i vBET/do-not-upload/readme.html. Du måste göra alla steg som beskrivs i installationsanvisningarna i vBSEO Integration avsnittet innan inställningen .htaccess
De viktigaste är därför ändringar i filerna functions_vbseo_createurl.php och functions_vbseo_url.php

CwZpacK
23-02-13, 12:16
Langtitle bör vara på forumet används för att översätta titeln.
Langtitle bör tas bort från länkar av vBSEO eller friendly_url.
Att jag ser att du har vBSEO, kontrollera att du har en väl integrerad vBET med vBSEO.
Denna integration är beskrivna i den manuella integration vBET med vBSEO, som kan hittas i vBET/do-not-upload/readme.html. Du måste göra alla steg som beskrivs i installationsanvisningarna i vBSEO Integration avsnittet innan inställningen .htaccess
De viktigaste är därför ändringar i filerna functions_vbseo_createurl.php och functions_vbseo_url.php
Jag gjorde det, men jag kan inte. Är ett problem i forumet. Stäng alternativ är mycket bra, dock så

Marcin Kalak
23-02-13, 16:51
Vill du inte lägga langtitle till titlar?

CwZpacK
26-02-13, 01:41
Vill du inte lägga langtitle till titlar?
Ja, jag vill stängt detta egenskaper.

Marcin Kalak
26-02-13, 22:14
Sätt in en ny länk till exempel på frågan - länken ovan fungerar inte.
Vänligen PM mig åt detaljer till Admin CP och FTP. Jag kommer att kontrollera vad som pågår där.

Marcin Kalak
08-03-13, 13:45
Inget svar - behandlade frågan är borta. Om inte skriv här.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
vBET 4.10.1 gives automatic translations