Ver Versión Completa: Resolto Un tema novo "" Encima-de propiedades[/langtitle]
Ola,
A miña ligazón de foro é un problema. Apertura e pechando a característica é moi ben feito. Os membros automaticamente abre despois de seleccionar a lingua. É posíbel de pechalo "[/langtitle]"
vbenterprisetranslator_Funcións_bbcode.php = Tentei un pouco, mais non pechado
Tan ligazón de exemplo :
www.trteam.net/296456-langtitle-en-deneme-ureme-tureme-langtitle.html
Marcin Kalak
23-02-13, 10:43
Langtitle Tería que ser no foro está acostumado a traduce título.
Langtitle Tería que ser tirado desde as ligazóns por vBSEO ou amigábel_url.
Que véxote ha vBSEO, marca seguro tes un ben integrado vBET con vBSEO.
Esta integración é descrita na integración manual vBET con vBSEO, os cales poden ser atopados en vBET/-non-upload/readme.html. Tes que facer todo dá un paso descrito en instrucións de instalación en vBSEO sección de Integración antes de pór .htaccess
O máis importante é por conseguinte os cambios en ficheiros funciona_vbseo_createurl.php E funcións_vbseo_url.php
Langtitle Tería que ser no foro está acostumado a traduce título.
Langtitle Tería que ser tirado desde as ligazóns por vBSEO ou amigábel_url.
Que véxote ha vBSEO, marca seguro tes un ben integrado vBET con vBSEO.
Esta integración é descrita na integración manual vBET con vBSEO, os cales poden ser atopados en vBET/-non-upload/readme.html. Tes que facer todo dá un paso descrito en instrucións de instalación en vBSEO sección de Integración antes de pór .htaccess
O máis importante é por conseguinte os cambios en ficheiros funciona_vbseo_createurl.php E funcións_vbseo_url.php
Eu el mais eu poden non. É un problema no foro. A opción próxima é moi ben, aínda así, así que
Marcin Kalak
23-02-13, 16:51
Queres non engadir langtitle a títulos?
Queres non engadir langtitle a títulos?
Si, quero pechado estas propiedades.
Marcin Kalak
26-02-13, 22:14
Compracer inserir unha ligazón nova ao exemplo de asunto - a ligazón encima non traballa.
Compracer PM me accede detalles a Admin CP e FTP. Comprobarei o que está indo en alí.
Marcin Kalak
08-03-13, 13:45
Ningunha resposta - considerado o asunto é ido. Se non compracer escribir aquí.
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):