PDA

View Full Version: Løst et nytt emne""-på egenskaper [/langtitle]

CwZpacK
22-02-13, 15:32
Hei,

Min forum link er et problem. begynnende og avsluttende funksjonen er veldig godt gjort. medlemmer åpnes automatisk når du har valgt språket. Er det mulig å lukke det "[/langtitle]"

vbenterprisetranslator_functions_bbcode.php = jeg prøvde litt, men ikke stengt

Så eksempel link:
www.trteam.net/296456-langtitle-en-deneme-ureme-tureme-langtitle.html

Marcin Kalak
23-02-13, 10:43
Langtitle bør være på forumet er brukt til å oversette tittelen.
Langtitle bør fjernes fra koblingene ved vBSEO eller friendly_url.
At jeg ser du har vBSEO, kontroller at du har en godt integrert vBET med vBSEO.
Denne integrasjonen er beskrevet i manuell integrasjon vBET med vBSEO, som kan finnes i vBET/do-not-upload/readme.html. Du må gjøre alle trinnene som er beskrevet i installasjonsinstruksjonene i vBSEO integrering seksjon før innstillingen .htaccess
Det viktigste er tilsvarende endringer i filene functions_vbseo_createurl.php og functions_vbseo_url.php

CwZpacK
23-02-13, 12:16
Langtitle bør være på forumet er brukt til å oversette tittelen.
Langtitle bør fjernes fra koblingene ved vBSEO eller friendly_url.
At jeg ser du har vBSEO, kontroller at du har en godt integrert vBET med vBSEO.
Denne integrasjonen er beskrevet i manuell integrasjon vBET med vBSEO, som kan finnes i vBET/do-not-upload/readme.html. Du må gjøre alle trinnene som er beskrevet i installasjonsinstruksjonene i vBSEO integrering seksjon før innstillingen .htaccess
Det viktigste er tilsvarende endringer i filene functions_vbseo_createurl.php og functions_vbseo_url.php
Jeg gjorde det, men jeg kan ikke. Er et problem i forumet. Lukk alternativet er veldig bra, skjønt, så

Marcin Kalak
23-02-13, 16:51
Vil du ikke legge langtitle til titler?

CwZpacK
26-02-13, 01:41
Vil du ikke legge langtitle til titler?
Ja, jeg vil lukket dette egenskaper.

Marcin Kalak
26-02-13, 22:14
Inn sett en ny kobling til eksempel på problemet - koblingen ovenfor fungerer ikke.
Vennligst PM meg tilgang detaljer til Admin CP og FTP. Jeg vil sjekke hva som skjer der.

Marcin Kalak
08-03-13, 13:45
Ingen respons - vurdert spørsmålet er borte. Hvis ikke kan du skrive her.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Thanks to vBET 4.10.1 you can enjoy automatic translations