View Full Version: Hvilke mods bør støttes av vBET?
Det beste svaret er - alt mulig;)
Selvfølgelig mange mods ikke trenger noen integrasjon. Men hver mod som vil tillate å skrive noen typer meldinger, eller vil bruke innlegget titler vil trenge litt integrasjon.
Hvilke mods tror du vi bør integreres først?
Gi oss et hint og forumet vil være fullt integrert med vBET mye raskere! :)
Tusen takk for at du integrere den med vBADynamics. Jeg bruker det på min forumet, som du sikkert så allerede. Jeg prøver å gå i den delen med oversettelse på, men det går meg tilbake til hjemmesiden. Jeg skulle spørre deg om det, men var for lat og glemte. Jeg har ca 250k + innlegg i at mod så ville være flott hvis det kan integreres med vBET.
Jeg vil også gjerne foreslå PhotoPost PHP Photo Sharing Galleri med vBulletin Forum Integration (http://www.photopost.com/). Vel, det er mange bilder der, men jeg ønsker medlemmene å minst være i stand til å lese kommentarer på deres eget språk. Foreløpig omdirigeringer det tilbake til hjemmeside hvis jeg prøver å vise oversettelser av det.
Takk!
Cybershaolin
16-11-09, 06:04
Jeg vil gjerne ha denne banalisere å bli støttet: Cyb - ChatBox (http://www.vbulletin.org/forum/showthread.php?t=201283)
Dette ville være fint om alle meldinger innhold ville bli oversatt også. Jeg vet ikke om det er mulig, men jeg spør. :)
Cyb - Avansert statistikk
fikk mod installert og fungerer, men ikke klart om det er noen måte å få det til å fungere med mine to viktigste plugins, PhotoPost vBGallery v2.5 og vBadvanced Links Directory v3.2.0
noen andre har noe hell med noen av disse ennå?
simit patel
03-12-09, 23:24
vbadvertise, og alle produktene laget av vbcredits. Jeg tenker som en bedrift, vil du ha nytte av å finne stabile partnere i vBulletin økosystemet å jobbe med. Jeg tror vbcredits kan passe regningen, de har vært rundt en stund nå og lage gode produkter. reklame-modulen spesielt vil bli etterspurt for å bli oversatt.
vbolg versjon 2.0.2 og nyere
også
denne store Addon:
Linker og nedlastinger manager
Linker og nedlastinger Manager - vBulletin.org Forum (http://www.vbulletin.org/forum/showthread.php?t=216118&highlight=links)
El Caballo
18-09-10, 14:44
Hei, det viktigste mods vi bruker er;
vb studiepoeng deluxe
vb bookie
PhotoPost pro-Jeg ser det virker! Store
Turneringer og stiger
micro nyhetsbrev
Jeg hadde linker til dem, men kan ikke bruke linker her. Har alle disse fungerer fint med VB Enterprise? I så fall vil jeg kjøpe VB Enterprise i dag!
Oops sorry, jeg bruker VBulletin 4.0.5
Hei, det viktigste mods vi bruker er;
vb studiepoeng deluxe
vb bookie
PhotoPost pro-Jeg ser det virker! Store
Turneringer og stiger
micro nyhetsbrev
Jeg hadde linker til dem, men kan ikke bruke linker her. Har alle disse fungerer fint med VB Enterprise? I så fall vil jeg kjøpe VB Enterprise i dag!
Oops sorry, jeg bruker VBulletin 4.0.5
Hei. Vær oppmerksom på at vi støtter vB4:) Selv med Publishing Suite (slik blogger og CMS også):)
Om din plugins. Kan ikke si definitivt i dette øyeblikk gjør alt vil fungere uten ytterligere integrasjon, men vær oppmerksom på at de fleste plugins fungerer uten noen ekstra integrasjon trinn. Ekstra integrasjon kreves bare i spesielle tilfeller, som sider fullstendig generert av mod som ikke støtter global_complete krok, eller mod som skaper sider utenfor forumet katalog i URL.
Også kan du bare sjekke gjør eventuelle problemer vil dukke opp ved hjelp av vBET gratis versjon. Det er mye tregere, men vil vise deg ingen problemer eksisterer. Og etter at du kan kjøpe raskere betalt versjon med masse ekstra funksjoner:)
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):