PDA

View Full Version: Hvilke mods bør understøttes af vBET?

vBET
10-11-09, 05:30
Det bedste svar er - alle mulige;)

Selvfølgelig mange mods har ikke brug for nogen integration. Men hver MOD der vil tillade at skrive nogle slags beskeder, eller vil bruge efter titler bliver brug for nogle integration.

Hvilke mods tror du, vi skal integrere først?

Giv os et tip, dit forum vil blive fuldt integreret med vBET meget hurtigere! :)

dai-kun
10-11-09, 07:41
Mange tak, at du integrerer det med vBADynamics. Jeg bruger det på mit forum, som du sikkert set allerede. Jeg prøver at gå i den sektion med oversættelse på, men det vender jeg tilbage til hjemmesiden. Jeg ville spørge dig om det, men var for doven og glemte. Jeg har omkring 250k + stilling i mod det ville være dejligt, hvis der kan integreres med vBET.

Jeg vil også gerne foreslå PhotoPost PHP Photo Sharing Gallery med vBulletin Forum Integration (http://www.photopost.com/). Tja, der er en masse billeder der, men jeg ønsker, at medlemmerne i det mindste være i stand til at læse kommentarer på deres eget sprog. I øjeblikket er det omdirigerer tilbage til hjemmesiden, hvis jeg forsøger at få vist oversættelser af det.

Tak!

Cybershaolin
16-11-09, 06:04
Jeg vil gerne have denne hack til at blive støttet: CYB - Chatboks (http://www.vbulletin.org/forum/showthread.php?t=201283)

Det ville være rart, hvis alle meddelelser indhold ville blive oversat så godt. Jeg ved ikke, om det er muligt, men jeg spørger. :)

Kolbi
18-11-09, 14:49
CYB - Avancerede statistikker

m_k
03-12-09, 05:08
fik mod installeret og virker, men ikke klart, hvis der er nogen måde at have det til at fungere med mine to vigtigste plugins, PhotoPost vBGallery v2.5 og vBadvanced Links vejviser v3.2.0

nogen anden har held med nogen af disse endnu?

simit patel
03-12-09, 23:24
vbadvertise, og alle produkter fremstillet af vbcredits. Jeg tror, som en virksomhed, du vil drage fordel af at finde stabile partnere i vBulletin økosystemet at arbejde med. Jeg tror, vbcredits kan passe regningen, de har været rundt i et stykke tid nu og gøre fantastiske produkter. reklame-modulet i særdeleshed vil være i efterspørgslen, der skal oversættes.

yahoooh
14-12-09, 22:40
vbolg-version 2.0.2 og derover
også
denne store addon:
Links og Downloads manager
Links og Downloads Manager - vBulletin.org Forum (http://www.vbulletin.org/forum/showthread.php?t=216118&highlight=links)

El Caballo
18-09-10, 14:44
Hej, det vigtigste mods vi bruger er;
vb kreditter deluxe
vb bookmaker
PhotoPost pro-Jeg kan se det virker! Great
Turneringer og stiger
mikro nyhedsbrev

Jeg havde links til dem, men kan ikke bruge links her. Er disse alle arbejde meget med VB Enterprise? Hvis det er tilfældet, vil jeg købe VB Enterprise i dag!

Ups undskyld, jeg bruger vBulletin 4.0.5

vBET
20-09-10, 12:50
Hej, det vigtigste mods vi bruger er;
vb kreditter deluxe
vb bookmaker
PhotoPost pro-Jeg kan se det virker! Great
Turneringer og stiger
mikro nyhedsbrev

Jeg havde links til dem, men kan ikke bruge links her. Er disse alle arbejde meget med VB Enterprise? Hvis det er tilfældet, vil jeg købe VB Enterprise i dag!

Ups undskyld, jeg bruger vBulletin 4.0.5

Hej. Bemærk venligst, at vi støtter vB4:) Selv med Publishing Suite (så blogs og CMS også):!)

Om dine plugins. Kan ikke sige endeligt på nuværende tidspunkt gør alt vil fungere uden yderligere integration, men vær opmærksom på, at de fleste plugins fungerer uden nogen yderligere integration trin. Yderligere integration er kun påkrævet i særlige tilfælde, ligesom sider helt genereret af MOD som ikke understøtter global_complete krog, eller MOD som skaber sider uden forum biblioteket i URL.

Også du kan lige tjekke gør alle spørgsmål vil blive vist ved hjælp vBET gratis version. Det er meget langsommere, men vil vise dig er problemer eksisterer. Og efter at du kan købe hurtigere betalte version med masser af ekstra funktioner:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations delivered by vBET 4.10.1