PDA

View Full Version: Fix for de av dere kjører Tweet Poster

tavenger5
12-04-10, 19:25
Jeg fant ut at etter oppgradering til vBET 3.3.2 tweet plakaten stoppet automatisk oppdatering. Jeg begynte å bli en feil på linjen som er lagt til functions_vbseo_createurl.php ved manuell kjører tweet plakaten oppgaven.

Her er hva du trenger for å redigere for å få ting fungerer igjen ... (Eller noen mod som bruker vBSEO url-er)

i functions_twitterposter.php ETTER

require_once(DIR . '/includes/functions_vbseo.php');

legg til

require_once(DIR . '/includes/vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php');

re-laste opp filen

vBET
12-04-10, 21:43
Flott:) Vi tenkte ikke på det.

Det vil være bedre hvis du putter:

require_once(DIR . '/includes/vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php');
innsiden av vBSEO fil functions_vbseo_createurl.php - et sted i begynnelsen. Takk for at alle plugins bruker vBSEO URL vil jobbe (også Sitemap Generator integreringen vil bli lettere). Vennligst sjekk det - vi vil inkludere den i integreringen instruksjoner for reir utgivelse.

vBET
24-04-10, 20:02
Det ser ut som det er en enda bedre løsning - fordi det ikke vil kreve noen ekstra filer utgave. Vi vil legge denne require_once inn init_startup kroken. Det vil fungere for alle plugins:) Denne vil bli inkludert i neste utgivelse.

vBET
08-05-10, 22:33
Fix inkludert i vBET 3.3.3:)

Simon Lloyd
07-10-10, 16:33
Er det en måte å stoppe tweets fra tweet plakaten blir twitret i plakatene originalspråket?

Really Jeg trenger tweets postet i engelsk, har noen en ide?

Hilsen
Simon

vBET
10-10-10, 22:07
Jeg vet ikke detaljene hvordan dette mod fungerer. Vanligvis vBET gjør det mulig å definere tekster som ikke vil bli oversatt. Hvis det er inkludert i malen så kan du bare sette den på innsiden av ikke oversatt området slik mellom and . I tilfelle av meldinger (slik innlegg, PM etc.) kan du bruke tekst på innsiden av notranslate bbcode.

Rådfør hjelper det.

Simon Lloyd
11-10-10, 02:38
Takket Michal, men det hjelper ikke tweet plakaten tweets (innlegg til Twitter) automatisk, men tweets det på språket i plakaten ikke oversatt språket.

her er en tweet på polsk, men burde ha vært englsih http://twitter.com/thecodecagecom/status/26576603442 men det vises på nettstedet mitt som englsh http://bit.ly/cNJukU

vBET
11-10-10, 09:53
Jeg forstår ikke hvordan det fungerer. Vennligst forklar. Du vise innholdet i forumet ditt på eksternt program? Eller det motsatte? Hvordan innholdet importeres / eksporteres? ...

vBET
11-10-10, 09:56
Også som jeg ser det er skrevet på polsk (sannsynligvis - ikke kan sjekke andre oversettelser, fordi overskredet maksimalt antall sett innlegg). Vennligst bare gå der og klikker Rediger i innlegget - du vil se hva som er ekte språk der.

Simon Lloyd
11-10-10, 18:56
Jeg forstår ikke hvordan det fungerer. Vennligst forklar. Du vise innholdet i forumet ditt på eksternt program? Eller det motsatte? Hvordan innholdet importeres / eksporteres? ... Den tweet plakaten er en mod på vbulletin.org (jeg kan la deg få mod hvis du ønsker det), når et innlegg er gjort på mitt forum da innlegget blir twitret (sendt til twitter) automatisk av mod, hvis en annen post er deretter gjort det igjen bli twitret.

Kort sagt innholdet ikke importeres eller eksporteres egentlig, det er faktisk sendt som et innlegg til Twitter.

Simon Lloyd
11-10-10, 18:57
Også som jeg ser det er skrevet på polsk (sannsynligvis - ikke kan sjekke andre oversettelser, fordi overskredet maksimalt antall sett innlegg). Vennligst bare gå der og klikker Rediger i innlegget - du vil se hva som er ekte språk der.

Innlegget ble opprinnelig laget på polsk, er den virkelige språk polske og den uoversatte teksten ble sendt til twitter.

Sjekk PM, har jeg sendt samme tilgang detaljene som Kamil har brukt så du ikke ser maxed ut trådene varsel:)

vBET
11-10-10, 20:46
Vennligst foreta enkle test. Skriv samme meldingen på polsk på oversatt side (til polsk). Så gjør det igjen, men denne gangen skrive å være på ikke oversatt side. Fortell gjør er det noen forskjell på innhold sender til twitter for de to meldingene.

Simon Lloyd
12-10-10, 08:14
Beklager Michal jeg ikke forstår, og im ikke polere så jeg ikke kan skrive på polsk:)

vBET
13-10-10, 11:18
Du kan - du allerede har en slik melding bare kopiere det:)

Simon Lloyd
13-10-10, 12:03
Høyre Michal, jeg har postet 2 innlegg både i polish, en med polish flagget (test post 1) og en med engelsk flagg (test post 2) begge fikk tweeted som polsk kan du se tweets her The Code Cage (thecodecagecom ) på Twitter (http://twitter.com/thecodecagecom) og den opprinnelige innlegg her:
Test Post for translation1 - The Code Cage Forums (http://www.thecodecage.com/forumz/general-news-updates/208041-test-post-for-translation1.html)
Test innlegg for oversettelse 2 - The Code Cage Forums (http://www.thecodecage.com/forumz/general-news-updates/208042-test-post-for-translation-2-a.html)

Jeg trenger dem for å bli lagt ut på engelsk - er det mulig?

vBET
14-10-10, 22:43
Det virker som mod som sender innlegg til diskant scrubs BBCoder fra meldingen. Vennligst sjekk om det er noen standard BBCoder - legg til melding med bbcdes for fet, CODE, QUOTE. Gjør det og sjekk hvordan det ser ut på twitter.

Hvis hvis er skrubbe fra bbcode istedenfor evaluert, da vi ikke kan gjøre noe. BB-koder fungerer bare hvis evalueringen er utløst, og hvis de finnes ... I slike tilfelle kan du kontakte mod eier for twitter eksport og spørre ham for endringer, eller hvis det er tillatt å gjøre endringer i twitter mod koden selv.

Simon Lloyd
16-10-10, 12:28
Bare sjekket med min VBA-koder og de ble strippet fra Tweet. Ikke bekymre deg for det, det er ikke veldig viktig, kan jeg leve med det:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vBET Translator 4.10.1