PDA

View Full Version: Fix voor die van u loopt Tweet Poster

tavenger5
12-04-10, 19:25
Ik vond dat na de upgrade naar 3.3.2 vBET tweet poster automatisch gestopt updaten. Ik kreeg een fout op de lijn die wordt toegevoegd aan functions_vbseo_createurl.php bij het handmatig uitvoeren van de tweet poster taak.

Hier is wat je nodig hebt om te bewerken om dingen weer aan het werk ... (Of een mod die vBSEO url's gebruikt)

in functions_twitterposter.php NA

require_once(DIR . '/includes/functions_vbseo.php');

toevoegen

require_once(DIR . '/includes/vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php');

re-upload het bestand

vBET
12-04-10, 21:43
Great:) We hadden niet over nadenken.

Het zal beter zijn als je:

require_once(DIR . '/includes/vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php');
binnenkant van vBSEO file functions_vbseo_createurl.php - ergens in het begin. Dank dat alle plugins gebruiken vBSEO URL's zal werken (ook de Sitemap Generator integratie zal het makkelijker zijn). Gelieve check it - we zullen het opnemen in de integratie instructies voor het nest release.

vBET
24-04-10, 20:02
Het lijkt erop dat er een nog betere oplossing - want het zal geen extra bestanden editie. We voegen dit require_once in init_startup haak. Het zal werken voor alle plugins:) Dit zal worden opgenomen in de volgende release.

vBET
08-05-10, 22:33
Fix opgenomen in vBET 3.3.3:)

Simon Lloyd
07-10-10, 16:33
Is er een manier om tweets te stoppen tweet poster wordt in de posters tweeted oorspronkelijke taal?

Echt ik heb de tweets geplaatst in het Engels, heeft iemand een idee?

Groet,
SImon

vBET
10-10-10, 22:07
Ik weet niet de details hoe dit mod werkt. Over het algemeen vBET maakt het mogelijk om te definiëren teksten die niet zullen worden vertaald. Als het wordt opgenomen in template dan kun je gewoon binnen zet het van niet vertaald gebied zo tussen de and . In het geval van berichten (zodat berichten, PM, etc.) kunt u tekst gebruiken binnenkant van notranslate BBCode.

Raadpleeg dan helpt het.

Simon Lloyd
11-10-10, 02:38
Dankzij Michal, maar niet automatisch helpt de tweet poster tweets (berichten twitter) maar tweets in de taal van de poster niet de vertaalde taal.

hier is een tweet in het Pools, maar zou moeten zijn englsih http://twitter.com/thecodecagecom/status/26576603442, maar het lijkt op mijn site als englsh http://bit.ly/cNJukU

vBET
11-10-10, 09:53
Ik begrijp niet hoe het werkt. Gelieve uit te leggen. U geeft de inhoud van je forum op extern programma? Of het tegenovergestelde? Hoe de inhoud wordt geïmporteerd / uitgevoerd? ...

vBET
11-10-10, 09:56
Ook als ik het zie is geschreven in het Pools (waarschijnlijk - kan niet controleren andere vertalingen, want overschreden maximale aantal bekeken posten). Neem gewoon daar heen te gaan en bewerken op post klikt - je zult zien wat er is echte taal.

Simon Lloyd
11-10-10, 18:56
Ik begrijp niet hoe het werkt. Gelieve uit te leggen. U geeft de inhoud van je forum op extern programma? Of het tegenovergestelde? Hoe de inhoud wordt geïmporteerd / uitgevoerd? ... De tweet poster is een mod op vbulletin.org (i kan laten heb je de mod als je dat wilt), wanneer een bericht wordt gemaakt op mijn forum dan het bericht wordt getweet (verzonden naar twitter) automatisch door de mod, als een andere functie dan is gemaakt zal het weer getweet.

In het kort de inhoud niet is geïmporteerd of geëxporteerd echt, het is eigenlijk gestuurd als een post op Twitter.

Simon Lloyd
11-10-10, 18:57
Ook als ik het zie is geschreven in het Pools (waarschijnlijk - kan niet controleren andere vertalingen, want overschreden maximale aantal bekeken posten). Neem gewoon daar heen te gaan en bewerken op post klikt - je zult zien wat er is echte taal.

De post werd oorspronkelijk gemaakt in het Pools, het echte taal is het Pools en het niet-vertaalde tekst werd gestuurd naar twitter.

Controleer uw PM, heb ik stuurde dezelfde toegang tot gegevens die Kamil is met behulp van, zodat je niet ziet maxed out discussies bericht:)

vBET
11-10-10, 20:46
Zorg eenvoudige test. Schrijf hetzelfde bericht in het Pools vertaalde pagina op (de Poolse). Doe het dan opnieuw, maar deze keer schrijven wezen op niet vertaald pagina. Vertel het doet, is er een verschil van inhoud naar Twitter te sturen voor deze twee berichten.

Simon Lloyd
12-10-10, 08:14
Sorry Michal Ik begrijp het niet, en im niet poetsen, zodat ik niet kan schrijven in het Pools:)

vBET
13-10-10, 11:18
U kunt - u al een dergelijk bericht gewoon kopiëren it:)

Simon Lloyd
13-10-10, 12:03
Rechts Michal, ik heb geplaatst 2 berichten zowel in het Pools, de ene met de Poolse vlag (test na een) en een met behulp van de Engels vlag (test na 2) het allebei tweeted als Poolse je de tweets hier te zien De Code Cage (thecodecagecom ) op Twitter (http://twitter.com/thecodecagecom) en de oorspronkelijke berichten hier:
Test Post voor translation1 - De Code Cage Forum (http://www.thecodecage.com/forumz/general-news-updates/208041-test-post-for-translation1.html)
Test post voor vertaling 2 - De Code Cage Forum (http://www.thecodecage.com/forumz/general-news-updates/208042-test-post-for-translation-2-a.html)

Ik moet ze worden geplaatst in het Engels - is het mogelijk?

vBET
14-10-10, 22:43
Het lijkt erop dat mod die berichten stuurt naar tweeter scrubs bbcodes van de boodschap. Controleer het voor een aantal standaard bbcodes - bericht toe te voegen met bbcdes voor vet, CODE, QUOTE. Doe het en kijk hoe het eruit ziet in twitter.

Als als wordt scrub van BBCode in plaats van geëvalueerd, dan kunnen we niets doen. BBCodes werkt alleen als de evaluatie wordt geactiveerd en als ze bestaat ... In een dergelijk geval kunt u contact opnemen met mod eigenaar voor twitter export en vraag hem om veranderingen, of indien het toegestaan is te doen veranderingen in de twitter mod code zelf.

Simon Lloyd
16-10-10, 12:28
Net gecontroleerd met mijn VBA-tags en ze werden gestript van het Tweet. Maak je geen zorgen over, het is niet erg belangrijk, kan ik mee leven:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vB Enterprise Translator 4.10.1