PDA

View Full Version: Verworpen Another view

CThiessen
06-11-09, 14:26
Hallo, ik ben nu de eerste postkantoor of in een andere taal was begonnen. Niet alle leden hebben gelezen en begrepen de aankondigingen van de symbolen. Ik zou graag vertaalde teksten in een andere voorstelling. 1e De oorspronkelijke seconde De vertaling - met de vlaggen kan worden ingesteld bij de controle met de mogelijkheid of de oorspronkelijke of wil je gewoon altijd zien wanneer u op het pictogram. Dank je wel Christian

vBET
06-11-09, 14:39
Goede nieuws is vBET is volledig configureerbaar:) Dus alles wat je hoeft te doen is te vinden in je Admin CP sjabloon genaamd vbenterprisetranslator_inpost_translate en alle veranderingen die je nodig hebt:) Het speelt als voorbeeld zelf, dus het moet gemakkelijk zijn:)

dai-kun
07-11-09, 10:12
Ik hou van dit idee. Soms heb ik weet niet eens welke taal de vlag behoort.

Een andere nota, kunnen we vbet templates gegroepeerd? bedankt!

vBET
08-11-09, 01:43
Ik hou van dit idee. Soms heb ik weet niet eens welke taal de vlag behoort.

Een andere nota, kunnen we vbet templates gegroepeerd? bedankt!

Onder foto ">" heb je beschrijving van die welke. Het is aangeraden om niet het in onbewerkte tekst - in dat geval zal Google deze tekst te gebruiken in het indexeren en het zal zichtbaar zijn in RSS - en dit is niet het punt. Het punt is om bericht te lezen in uw taal. Is het echt belangrijk ik die boodschap het geschreven is? U weet dat in sommige andere hoed jouwe. En u kunt controleren als je niet herkent de vlag als je het gevoel dat het belangrijk is voor je.

Zoals het was beschreven - u kunt veranderen sjabloon wat je wilt, maar wees ervan bewust dat wil zeggen een aantal RSS-kanalen slechts twee eerste zinnen van de tekst laat zien. Is het echt goed om daar te tonen wat tekst op sjabloon, of is het beter om de tekst tonen van post? ...

Wat bedoel je door ze te groeperen templates?

dai-kun
08-11-09, 03:07
Wat bedoel je door ze te groeperen templates?
Maak plugin:

$ Alleen ['vbenterprisetranslator'] = $ vbphrase ['vbenterprisetranslator_menu'];

Groepering van de sjablonen in sjablonen te bewerken, zodat er niet teveel lijst totdat je nodig hebt om ze te bewerken, waarna je ze uit te breiden.

vBET
08-11-09, 03:52
Geen probleem - zullen worden opgenomen in de volgende versie:)

vBET
17-11-09, 13:26
Het blijkt dat er weinig probleem;) vBulletin maakt het mogelijk om de groep sjablonen alleen voor stijlen. Dus om ter beschikking te stellen groep templates is het nodig om het te verplaatsen in aparte stijl bestand. Aan het einde voor u betekent meer stappen te doen tijdens de installatie en update van het product (stijlen moeten apart worden geïnstalleerd).

Op dit moment denken we dat het maken van updates zo makkelijk als het mogelijk is het meer van belang, omdat deze groepering ding is alleen cosmetische verandering die geen invloed op het forum-gebruikers heeft.

Brurcilminula
20-11-09, 21:18
Kon het niet vinden van een geschikte gedeelte, zodat ik hier geschreven, hoe je een moderator voor je forum geworden, dat hiervoor nodig?

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations made by vBET Translator 4.10.1