PDA

View Full Version: Verworpen Nog 'n oog

CThiessen
06-11-09, 14:26
Hi, ek is nou die eerste poskantoor of in 'n ander taal begin. Nie alle lede het die aankondigings lees en verstaan van die simbole. Ek wil graag vertaalde tekste in 'n ander voorstelling. 1 Die oorspronklike second Die vertaling - met die vlae kan opgestel word in die beheer met die moontlikheid van of die oorspronklike of wil net altyd sien as jy op die ikoon druk. Dankie Christelike

vBET
06-11-09, 14:39
Groot nuus is vBET is ten volle instel:) So al wat jy hoef te doen is om te vind in jou Admin CP sjabloon met die naam vbenterprisetranslator_inpost_translate en maak al die veranderinge wat jy nodig het:) Dit speel as voorbeeld self, so moet dit maklik:)

dai-kun
07-11-09, 10:12
Ek hou van hierdie idee. Soms het ek nie eens weet watter taal die vlag behoort.

Nog 'n nota, kan ons vbet templates saam gegroepeer word? thanks!

vBET
08-11-09, 01:43
Ek hou van hierdie idee. Soms het ek nie eens weet watter taal die vlag behoort.

Nog 'n nota, kan ons vbet templates saam gegroepeer word? thanks!

In die prentjie ">" U het beskrywing van wat aan wat. Dit is aangeraai om nie te sit dit in rou teks - in so 'n geval Google sal hierdie teks gebruik in indeksering en dit sigbaar sal wees in RSS - en dit is nie die punt nie. Die punt is die boodskap te lees in jou taal. Is dit regtig belangrik ek die boodskap wat dit geskryf is? Jy weet dat 'n ander hoed joune. En jy kan dit as jy nie die vlag herken as jy voel dat dit belangrik is vir jou.

Soos dit was beskryf - jy kan verander sjabloon wat jy wil, maar wees bewus dat dws sommige RSS-kanale wys net 2 eerste sinne van die teks. Is dit werklik goed om te toon 'n paar teks van die sjabloon, of is dit beter om teks aan te toon van die post? ...

Wat bedoel jy doen deur die groepering templates?

dai-kun
08-11-09, 03:07
Wat bedoel jy doen deur die groepering templates?
Skep plugin:

$ Enigste ["vbenterprisetranslator"] = $ vbphrase ["vbenterprisetranslator_menu"];

Groepering die templates in wysig templates dus is daar nie te veel gelys tot jy hulle nodig het om te verander, wat dan jy dit uit te brei.

vBET
08-11-09, 03:52
Geen probleem - sal ingesluit word in die volgende weergawe:)

vBET
17-11-09, 13:26
Dit blyk dat daar min probleem kan wees;) vBulletin toelaat om die groep templates slegs vir style. So beskikbaar te stel groep templates nie dit is wat nodig is om dit te skuif in 'n aparte styl lêer. Aan die einde vir jou beteken dit meer stappe te doen om tydens installasie en bywerking van die produk (style afsonderlik geïnstalleer).

Op die oomblik dink dat die maak van updates so maklik soos dit moontlik is om dit meer belangrik, want hierdie groepering ding is net kosmetiese verandering wat geen impak op die forum-gebruikers.

Brurcilminula
20-11-09, 21:18
Kan nie vind nie 'n geskikte afdeling sodat ek hier geskryf is, hoe om' n moderator vir jou forum, wat nodig is vir hierdie?

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations by vB Enterprise Translator 4.10.1