PDA

View Full Version: Opgelost Wat zou ervoor zorgen dat het plaatsen van vlaggen * niet * om te laten zien?

hmspain
20-06-12, 22:42
I 'm running vBulletin V4.2PL2 en VBET 4.4.6.

Ik * denk * ik heb gewerkt rond mijn proxy probleem, is traag, maar het zal uiteindelijk vertalen naar de pagina als u op een van de vlaggen bij de bovenkant klikt.

Ik * niet * zie echter de gewone taal vlaggen op de posten. Ik vermoed dat een instelling, maar na gaan over mijn instellingen meerdere keren, ik kan niet vinden wat ik mis-set dit uitschakelen.

Help!

vBET
23-06-12, 21:36
Hallo. Houd er rekening mee dat de prestaties is beter wanneer cache is opgevuld. Op dit moment die uw server wachten voor nieuwe vertalingen moet totdat ze van vertaling provider komen - wanneer die in de cache zijn opgeslagen is het veel sneller :)

Over de kwestie - wat bedoel je met normale vlaggen? Alle vlaggen instellingen vindt u in de Admin CP - > weddenschap - > vlaggen. Er is optie voor dropdownmenu en vlaggen op een rij (misschien die zijn normale) - dus locatie voor degenen die in een rij is ingesteld door de parameter Flags plaats.

Vertel deed het helpen:)

vBET
07-07-12, 14:45
Geen reactie - beschouwd als het probleem is verdwenen. Zo niet schrijf in deze thread :)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations supported by vBET 4.10.1