PDA

Veure la Versió Completa: Resolt Què causaria el posting banderes no* per mostrar?

hmspain
20-06-12, 22:42
Estic corrent vBulletin V4.2PL2 i VBET 4.4.6.

Penso que* he treballat al voltant del meu proxy problema, l'actuació és lenta, però finalment tradueixi la pàgina si et clic damunt un de les banderes dalt de tot.

No veig* les banderes de llengua normals en el postings tanmateix. Sospito un enquadrament, però després d'anar sobre els meus enquadraments temps múltiples, no puc trobar què jo mis-posat per apagar aquests.

Ajuda!

vBET
23-06-12, 21:36
Hola. Si us plau nota que l'actuació és més ben quan cache és emplenat. A aquest moment el vostre servidor ha d'esperar per traduccions noves fins que vénen de proveïdor de traducció - quan aquells són cached és molt més ràpid :)

Sobre l'assumpte - què signifiques per banderes normals? Tots enquadraments de banderes trobaràs en Admin CP -> APOSTAT -> Banderes. Hi ha opció per dropdown carta i per banderes en una fila (potser aquells són normals) - tan ubicació per aquells en una fila és posada per Lloc de Banderes del paràmetre.

En què l'ajuda:)

vBET
07-07-12, 14:45
Cap resposta - va considerar l'assumpte és anat. Si no si us plau escriure en aquest fil :)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vBET 4.10.1