PDA

View Full Version: Løst Hvad ville medføre, at udstationering flagene * ikke * at vise?

hmspain
20-06-12, 22:42
Jeg kører vBulletin V4.2PL2 og VBET 4.4.6.

Jeg * tror * jeg har arbejdet omkring min proxy problem, ydeevne er langsom, men det vil i sidste ende oversætte siden, hvis du klikker på et af flagene i toppen.

Jeg * ikke * se de normale sprog flag på de posteringer dog. Jeg formoder en indstilling, men efter at gå over mine indstillinger flere gange, kan jeg ikke finde, hvad jeg mis-sat for at gøre disse OFF.

Hjælp!

vBET
23-06-12, 21:36
Hej. Bemærk venligst at ydeevnen er bedre, når cache-hukommelsen er fyldt. I dette øjeblik din server har vente for nye oversættelser, indtil de kommer fra oversættelsesudbyder - når dem, cachelagres er det meget hurtigere :)

Om spørgsmålet - hvad du mener med normale flag? Alle flag indstillinger finder du i Admin CP - > SATSE - > flag. Der er mulighed for dropdown menuen og flag i en række (dem, der måske er normale) - så lokationen for dem i en række af parameter flag sted.

Fortæl hjalp det:)

vBET
07-07-12, 14:45
Intet svar - betragtede spørgsmålet er væk. Hvis ikke skal du skrive i denne tråd :)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations by vB Enterprise Translator 4.10.1