View Full Version: Opgelost \\ U200b \\ u200b
Ik krijg \\ u200b \\ u200b in mijn willekeurige vragen voor de gasten de voltooiing van het registratieproces. Ik googled het en het lijkt Ik ben niet alleen. Alle sites die ik op geklikt in de resultaten zijn met behulp van Vbet. Enig idee wat de oorzaak is van deze \\ u200b \\ u200b ding?
kamilkurczak
14-03-11, 09:22
Ik denk dat dit is een vBET bug, dus ik nodig om het te proberen op mijn test forum.
Kunt u uitleggen wat ik moet doen om het te reproduceren op mijn test forum? (Please - stap voor stap).
U kunt ook mij en de url van uw site met voorbeeld.
Dank. Of het een bug is, zal ik gaan het in bug sectie en proberen op te lossen op mijn test forum.
Hi.
Ik heb alleen het zien gebeuren op de registratie pagina, zodat het te herhalen moet je gewoon hit 'registreren' in mijn gastenboek bericht dat u zult zien dat naast de 'willekeurige vraag'.
www.xxxxx.com/
kamilkurczak
14-03-11, 09:42
Ik heb een test account (test_user - je kunt verwijderen) en ik merkte niet dat deze kwestie. Misschien kan ik dit willekeurige bericht op mijn test forum? Hoe om dat te doen?
Het schijnt te gebeuren alleen in het Duits. Mijn excuses, zou ik natuurlijk heb gewezen. Hier is een voorbeeld:
Zufällige Frage: In welchem \\ u200b \\ u200bJahr haben dem Zweiten Weltkrieg 2 Beginnen? (Deutschland Angriffe Polen)?
kamilkurczak
14-03-11, 10:06
ok maar ik zou graag dezelfde boodschap voor te bereiden na registratie op mijn testo forum - hoe kan ik dat doen? waar in admincp kan ik dat doen? alle informatie nodig. Bedankt
In plaats van het verspillen van je tijd zal ik leren om vragen te stellen op een zodanige wijze dat alle informatie er is in het begin. Sorry:) Ik ben met behulp van VSA - Advanced Registratie (http://www.vbulletin.org/forum/showthread.php?t=236117) om de willekeurige vragen te stellen.
kamilkurczak
14-03-11, 10:40
ok, dus ik zal de installatie van dit mod op mijn test forum en test het. Waarschijnlijk moeten we een integratie met deze mod te maken.
kamilkurczak
15-03-11, 11:30
nog steeds mee bezig:)
kamilkurczak
16-03-11, 09:58
ok ik kan reproduceren op mijn test forum zelfs deze mod is uitgeschakeld (in een ander deel van het forum), dus dit is een vBET bug. Ik zal bewegen deze draad in het rapporteren van bugs sectie en oplossen!
freddie3218
16-03-11, 14:15
Just so you know,
Het gebeurt ook in de Franse taal.
U kunt de check it out hier (controleer de prijs aan het eind):
150 $ PRODUCTIE AUSTIN OBO (http://kokoku.ca/forums/showthread.php?t=456&language=fr)
Het vertaalt "Vraagprijs" naar "Prix \\ u200b \\ u200bde vente". Het moet "Prix de vente".
kamilkurczak
30-03-11, 23:29
Hallo,
Ik kan oplossen! Al gedaan op uw server
1. openen, bewerken en maak een kopie van dit bestand:
forum root / includes / vbenterprisetranslator_functions.php
2. in dit bestand te vinden:
$result =& str_replace('\u003d', '=', str_replace ('\u0026', '&', $result));
3. en vervangen door:
$result =& str_replace(array('\u003d','\u0026', '\u200b'), array('=', '&', ' '), $result);
4. op te slaan en test het.
Zullen worden opgenomen in de volgende release-!
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):