View Full Version: Ratkaistu \\ U200b \\ u200b
Saan \\ u200b \\ u200b minun satunnaisia kysymyksiä vieraille valmiiksi rekisteröitymisen. Googlasin sen ja näyttää siltä, en ole yksin. Kaikki sivustot I napsautti tuloksissa käyttävät vBET. Onko ideoita, mikä on aiheuttanut tämän \\ u200b \\ u200b asia?
kamilkurczak
14-03-11, 09:22
Mielestäni tämä on vBET bugi, joten minun täytyy yrittää se minun testifoorumi.
Voitko selittää mitä minun pitäisi tehdä jäljentää minun testi foorumi? (Please - askel askeleelta).
Voit myös antaa minulle ja URL sivustosi esimerkki.
Thanks. Jos se on bugi, aion siirtää sen bugi kohta ja yrittää ratkaista minun testifoorumi.
Hi.
Olen nähnyt vain sen tapahtua rekisteröityminen-sivulla niin toistaa sitä sinun tarvitsee vain lyödä "Rekisteröidy" minun vieras viestiin näet sen vieressä "random kysymys".
www.xxxxx.com/
kamilkurczak
14-03-11, 09:42
Tein testin tilille (test_user - voit poistaa sen) ja en huomannut tätä kysymystä. Ehkä voin tehdä tätä satunnainen viesti minun testin foorumi? Miten niin?
Se näyttää tapahtuvan vain saksaksi. Pahoitteluni, minun olisi tietysti olla huomautti, että ulos. Tässä on esimerkki:
Zufällige Frage: In welchem \\ u200b \\ u200bJahr haben dem Zweiten Weltkrieg 2 beginnen? (Deutschland Angriffe Puola)?
kamilkurczak
14-03-11, 10:06
ok mutta haluaisin valmistella saman viestin rekisteröinnin jälkeen minun testo foorumi - miten voin tehdä sen? missä admincp voin tehdä sen? kaikki informations tarvitaan. Kiitos
Eikä hukata aikaasi aion oppia esittää kysymyksiä siten, että kaikki tieto on siellä alussa. Anteeksi:) Käytän VSA - Advanced Rekisteröinti (http://www.vbulletin.org/forum/showthread.php?t=236117) asettaa satunnainen kysymyksiä.
kamilkurczak
14-03-11, 10:40
ok, joten en asentaa tämän mod minun testifoorumi ja testata sitä. Luultavasti meidän on integraation tätä modia.
kamilkurczak
15-03-11, 11:30
vielä työn alla:)
kamilkurczak
16-03-11, 09:58
ok voin kopioida se minun testifoorumi edes tätä modia ei ole käytössä (toisessa osassa foorumilla) joten tämä on vBET bugi. Aion siirtää tätä säiettä osaksi Virheraportointi kohta ja ratkaise se!
freddie3218
16-03-11, 14:15
Just niin tiedät,
On myös tapahtuu ranskan kielellä.
Voit tarkistaa sitä täällä (tarkista hinta lopussa):
150 $ TUOTANTO AUSTIN OBO (http://kokoku.ca/forums/showthread.php?t=456&language=fr)
Se kääntää "Pyydetty hinta" on "Prix \\ u200b \\ u200bde vente". Sen pitäisi olla "Prix de vente".
kamilkurczak
30-03-11, 23:29
Hello,
En voi ratkaista sen! Jo tehnyt palvelimella
1. avata, muokata ja kopioida tähän tiedostoon:
Foorumin root / includes / vbenterprisetranslator_functions.php
2. Tämän tiedoston löytää:
$result =& str_replace('\u003d', '=', str_replace ('\u0026', '&', $result));
3. ja vaihda:
$result =& str_replace(array('\u003d','\u0026', '\u200b'), array('=', '&', ' '), $result);
4. Tallenna ja testaa.
Sisällytetään seuraavaan Lyö vapauttamalla!
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):