Ver Versión Completa: Resolto múltiples linguaxes non soportan aínda
badawidollah
26-03-10, 16:26
Sentímolo ...
i publicou na sección incorrecta antes
eu estou usando VB 4.0.2
e VBET 420
pero non soporte multi idiomas no meu foro.
badawidollah
26-03-10, 17:28
Todos os axustes á beira characterset son feitas por Admin CP-> Configuración-> Opcións-> - Show All Settings --. Algúns pasos son marcados como (só para utf-8 charactersets) ou como (Necesario para NON utf-8 charactersets) - isto significa que fixo este etapas de acordo co seu foro characterset (como comprobar o meu characterset foro).
1. (Requerido) Set "Descrición Meta" - mesmo se usa un mod que cambia a descrición meta de temas, por favor, estableza un valor aquí - se non, o RSS pode ser roto.
2. (Requerido) Set "pendurar Canonical URL" para "Severo" - páxina doutro xeito mesmo será URL pensamento aceptable moitos o que é malo para SEO.
3. (Necesario para NON utf-8 charactersets) Set "número de caracteres antes Salto automática de texto" para '0 '- se non vBuletinTM pode romper algúns personaxes levando máis de 1 byte (ou sexa, do xaponés).
4. (Necesario para NON utf-8 charactersets) Limpar "Blank Personaxe Stripper" valor - se non vBuletinTM pode romper algúns sinais xaponés (os sinais son parte de sinais xaponés)
eu só ver o número 1 e 2 só
onde é o número 3 e 4 de localización?
badawidollah
26-03-10, 17:29
onde está o persoal aquí?
Parece que algo está configurado correctamente no foro ... Está a utilizar vBSEO?
Todos os axustes á beira characterset son feitas por Admin CP-> Configuración-> Opcións-> - Show All Settings --. Algúns pasos son marcados como (só para utf-8 charactersets) ou como (Necesario para NON utf-8 charactersets) - isto significa que fixo este etapas de acordo co seu foro characterset (como comprobar o meu characterset foro).
1. (Requerido) Set "Descrición Meta" - mesmo se usa un mod que cambia a descrición meta de temas, por favor, estableza un valor aquí - se non, o RSS pode ser roto.
2. (Requerido) Set "pendurar Canonical URL" para "Severo" - páxina doutro xeito mesmo será URL pensamento aceptable moitos o que é malo para SEO.
3. (Necesario para NON utf-8 charactersets) Set "número de caracteres antes Salto automática de texto" para '0 '- se non vBuletinTM pode romper algúns personaxes levando máis de 1 byte (ou sexa, do xaponés).
4. (Necesario para NON utf-8 charactersets) Limpar "Blank Personaxe Stripper" valor - se non vBuletinTM pode romper algúns sinais xaponés (os sinais son parte de sinais xaponés)
eu só ver o número 1 e 2 só
onde é o número 3 e 4 de localización?
Por favor, basta escoller todas as opcións en VB - entón podes atopar opción interesante por ctrl + f e escribir nome do parámetro:) Se aínda terá un problema póñase en contacto connosco:)
Sentímolo ...
i publicou na sección incorrecta antes
eu estou usando VB 4.0.2
e VBET 420
pero non soporte multi idiomas no meu foro.
O que é exactamente non funciona? Ten traducións traballando agora ou non pode facer vBET traballando en todo? O que ocorre cando ir á páxina traducida?
badawidollah
26-03-10, 22:41
que pode traducirse en varias linguas
pero cando posto en outros idiomas, que non pode traducir
grazas
badawidollah
26-03-10, 23:04
Establecer o valor characterset en letras minúsculas <<<isto non se atopa
eu estou usando vBSEO
e máis un descoñecido é
onde poñer isto. httaccess?
eu estou usando vBSEO e eu non sei onde poñer o seu. httaccess en vbseo.php
eu non ver as regras non
badawidollah
26-03-10, 23:29
# (Necesario para NON utf-8 charactersets) Set "número de caracteres antes Salto automática de texto" para '0 '- se non vBuletinTM pode romper algúns personaxes levando máis de 1 byte (ou sexa, do xaponés).
# (Necesario para NON utf-8 charactersets) Limpar "Blank Personaxe Stripper" valor - se non vBuletinTM pode romper algúns sinais xaponés (os sinais son parte de sinais xaponés)
# (Só para utf-8 charactersets) Establecer valor characterset en letras minúsculas - vBETTM é case sensitive para characterset. Entón, se está a usar utf-8, a continuación, asegúrese de que marcou 'utf-8 "(como comprobar o meu characterset foro)
eu estou usando VBulletin4.0.2
eu creo que é usando utf-8 charactersets
ISO-8859-1 <<<<<<<<< iso é que eu atope
pero o seu inglés
meu foro usando indonesia.
como?
e onde poñer isto. httaccess código?
eu non vexo hai regras vbseo.php
badawidollah
27-03-10, 00:16
Ola
ninguén aquí
administración tamén
badawidollah
27-03-10, 01:49
meu foro roto agora
grazas pola túa axuda
badawidollah
27-03-10, 13:57
traballando agora
Google Detección de Lingua
Tema Pechado por favor
Establecer o valor characterset en letras minúsculas <<<isto non se atopa
eu estou usando vBSEO
he me too, still cant find this part in admincp --> vBulletin opcións ata agora
alguén pode dicir onde é esa parte de feito ou algunha imaxe, só esa parte eu non podo atopalo, eu uso VB 3,6 btw:
(Só para utf-8 charactersets) Establecer valor characterset en letras minúsculas - vBETTM é case sensitive para characterset. Entón, se está a usar utf-8, a continuación, asegúrese de que marcou 'utf-8'
kamilkurczak
06-10-10, 08:19
1. Ir a Admin CP-> Idiomas e Frases-> Xestor de Lingua
2. Escolla Editar opcións para a súa lingua foro e comproba o valor do conxunto de caracteres HTML
1. Ir a Admin CP-> Idiomas e Frases-> Xestor de Lingua
2. Escolla Editar opcións para a súa lingua foro e comproba o valor do conxunto de caracteres HTML
Eu xa sei esta dirección
para esa instrución significa eu só que estar seguro da súa writed como esta utf-8, non como este UTF-8 ou UTF-8 esta non?
(Só para utf-8 charactersets) Establecer valor characterset en letras minúsculas - vBETTM é case sensitive para characterset. Entón, se está a usar utf-8, a continuación, asegúrese de que marcou 'utf-8'
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):