PDA

View Full Version: ispy plugin - käyttäjätunnusten kanssa <vBET_SNTA>

Taurus
22-12-10, 08:53
Onko tämä onnistuneesti integroitu int vBET? Olen myös kiinnostunut saan iSpy käännettyä sivua. Vaikka voin vain saada käyttäjätunnukset oikea. Tässä vaiheessa Saan tästä:

vBET_SNTA

kuten käyttäjätunnuksia minun iSpy sivuilla.

Kiitos!

EDIT: Anteeksi Näen tämän Jos VB3, Haluan vain mainita, olen siitä vb4.

kamilkurczak
22-12-10, 10:17
Kyllä, tässä on ohjeet:

Entä tämä <vBET_SNTA>? se on edelleen sivusi vai ei?

Taurus
22-12-10, 10:47
Thanks Kamil. Tarkistetaan, että nyt.

Minulla ei ole <vBET_SNTA> muualla kuin täällä: iSpy (http://creativx.net/forums/vaispy.php)

Taurus
23-12-10, 10:34
Seurasin ohjeita tulit minut Kamil, mutta olen silti tähän:

http://i53.tinypic.com/2a7g6sm.jpg

Auttakaa.

kamilkurczak
23-12-10, 11:17
Tämä johtuu siitä, käyttäjätunnus ei ole jäsennetään täällä. Ja tämä sivusto ei ole vielä käännetty näen. Tee kaikki integraatio askel askeleelta jälleen. Sen jälkeen tämä sivusto olisi käännettävä.

Taurus
23-12-10, 11:21
Mitä tarkoitat tällä sivustolla ei ole käännetty?

kamilkurczak
23-12-10, 11:24
kun napsautat lippu - ja exaple Puolalainen - url on oikea, mutta sivusto on edelleen englanti. pitäisi kääntää - joten nyt sivusto ei käytä global_complete koukku ja käyttäjätunnuksesi kanssa <vBET_SNTA> ei ole jäsennetty.

Mistä löydän tätä modia? se on ilmainen? Minä Wold haluan asentaa sitä ja tarkista.

Taurus
23-12-10, 11:28
Viittaatko tällä sivulla? vaispy. Koska sivustoni on creativx, ja se on käännetty!

Taurus
23-12-10, 11:29
Tässäpä sinulle:

vBISpy - AJAX reaaliaikaista uusien virkojen / ketjut - vBulletin.org Forum (http://www.vbulletin.org/forum/showthread.php?t=233759&highlight=vaispy)

kamilkurczak
23-12-10, 11:41
ja toinen kysymys.
Tutkikaa oman tietokannan taulukkoon -> post
Tässä taulukossa löytää sarakkeen -> Käyttäjätunnus

Tarkista ovat sinulla käyttäjätunnuksia tietokannassa tässä pöydässä <vBET_SNTA> vai ei?

Taurus
23-12-10, 12:01
Ehei, ei käyttäjätunnusten kanssa.

kamilkurczak
23-12-10, 12:12
joten jos sinulla ei ole käyttäjätunnuksia tämän <vBET_SNTA> tietokannassa jälkeisessä sarakkeessa - sinun tulisi hyvä integroida plugin kanssa vBET. Tee kaikki yhdistää vaiheet vielä kerran. askel askeleelta.

Tämä sivu jälkeen integraatio - vaispy - olisi käännettävä.

kamilkurczak
23-12-10, 12:17
Lisäksi voit estää lisäämällä tämän <vBET_SNTA> osaksi käyttäjätunnuksia

Ei testattu, koska i dont on tästä aiheesta minun testi foorumi:

1. muokata ja kopioida tähän tiedostoon:
Foorumin root / includes / vbenterprisetranslator_functions_hooks.php
2. Tämän tiedoston löytää:

if ($_REQUEST['language'] && $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_donttranslateusernames'] && ($_POST['do'] != 'insertpm')) {
3. ja vaihda:

if ($_REQUEST['language'] && $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_donttranslateusernames'] && ($_POST['do'] != 'insertpm') && ($_POST['do'] != 'postreply')) {
4. testata sitä

Taurus
23-12-10, 13:09
Foorumin root / vbenterprisetranslator_functions_hooks.php

Tarkoititko: forum root / includes / vbenterprisetranslator_functions_hooks.php???

Testaa nyt, ja raportoimaan. Kiitos paljon!

kamilkurczak
23-12-10, 16:45
thats oikeus tulisi olla myös kansioon.
Jos vieläkään ei toimi - Kuvailkaa tässä mitä minun pitäisi tehdä toistaa se minun testifoorumi - antakaa minulle askel askeleelta ohjeita.

Taurus
30-12-10, 06:16
Se on enimmäkseen työskennellyt nyt Kamil. Vasta kun jäsen aloittaa uusi viestiketju minua silti <vBET_SNTA> kuin hänen käyttäjätunnuksesi iSpy. Normaali lähettämistä on hyvä.

kamilkurczak
30-12-10, 09:51
ok tiedän missä on ongelma tämän uuden säiettä.
Tämä ongelma ei ole minun testifoorumi.
ota vielä kerran muokata samaa tiedostoa ja:

if ($_REQUEST['language'] && $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_donttranslateusernames'] && ($_POST['do'] != 'insertpm') && ($_POST['do'] != 'postreply')) {
3. ja vaihda:

if ($_REQUEST['language'] && $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_donttranslateusernames'] && ($_POST['do'] != 'insertpm') && ($_POST['do'] != 'postreply')&& ($_POST['do'] != 'newthread')) {
4. testata sitä

nyt pitäisi toimia uusiin kierre liian

Taurus
30-12-10, 10:22
Kiitos vielä kerran suurta kannatusta Kamil. Olen vain odottaa tulosten vahvistamiseksi.

Taurus
30-12-10, 10:32
Joka ei valitettavasti toimi.

http://i52.tinypic.com/25zm7ut.jpg

kamilkurczak
30-12-10, 11:29
olet oikeassa. Olen tullut väärä komento. Pitäisi olla postthread

Nyt sinulla on hyvä ratkaisu:

3. ja vaihda:

if ($_REQUEST['language'] && $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_donttranslateusernames'] && ($_POST['do'] != 'insertpm') && ($_POST['do'] != 'postreply')&& ($_POST['do'] != 'postthread')) {
4. testata sitä

Nyt olisi pyrittävä uusi viestiketju liikaa. Anteeksi virhe.

Taurus
30-12-10, 12:09
OK suuri. Tarkistetaan nyt. Voisi vain olla hyvä myös vaihtaa polku:

Sillä jos joku muu joskus joutuu saman ongelman.

Aion raportoida hetken. Kiitos vielä kerran!

kamilkurczak
30-12-10, 15:48
olet oikeassa. Aion vaihtaa sen. kiitos

Taurus
31-12-10, 12:33
Pahoittelen myöhäistä vastausta. Haluatko vahvistaa, että se toimii nyt. Kiitos vielä kerran suurta kannatusta Kamil.

kamilkurczak
05-01-11, 09:34
Kiitos vahvistusta. onnea:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Thanks to vBET 4.10.1 enjoy automatic translations