View Full Version: ispy plugin - käyttäjätunnusten kanssa <vBET_SNTA>
Onko tämä onnistuneesti integroitu int vBET? Olen myös kiinnostunut saan iSpy käännettyä sivua. Vaikka voin vain saada käyttäjätunnukset oikea. Tässä vaiheessa Saan tästä:
vBET_SNTA
kuten käyttäjätunnuksia minun iSpy sivuilla.
Kiitos!
EDIT: Anteeksi Näen tämän Jos VB3, Haluan vain mainita, olen siitä vb4.
kamilkurczak
22-12-10, 10:17
Kyllä, tässä on ohjeet:
Entä tämä <vBET_SNTA>? se on edelleen sivusi vai ei?
Thanks Kamil. Tarkistetaan, että nyt.
Minulla ei ole <vBET_SNTA> muualla kuin täällä: iSpy (http://creativx.net/forums/vaispy.php)
Seurasin ohjeita tulit minut Kamil, mutta olen silti tähän:
http://i53.tinypic.com/2a7g6sm.jpg
Auttakaa.
kamilkurczak
23-12-10, 11:17
Tämä johtuu siitä, käyttäjätunnus ei ole jäsennetään täällä. Ja tämä sivusto ei ole vielä käännetty näen. Tee kaikki integraatio askel askeleelta jälleen. Sen jälkeen tämä sivusto olisi käännettävä.
Mitä tarkoitat tällä sivustolla ei ole käännetty?
kamilkurczak
23-12-10, 11:24
kun napsautat lippu - ja exaple Puolalainen - url on oikea, mutta sivusto on edelleen englanti. pitäisi kääntää - joten nyt sivusto ei käytä global_complete koukku ja käyttäjätunnuksesi kanssa <vBET_SNTA> ei ole jäsennetty.
Mistä löydän tätä modia? se on ilmainen? Minä Wold haluan asentaa sitä ja tarkista.
Viittaatko tällä sivulla? vaispy. Koska sivustoni on creativx, ja se on käännetty!
Tässäpä sinulle:
vBISpy - AJAX reaaliaikaista uusien virkojen / ketjut - vBulletin.org Forum (http://www.vbulletin.org/forum/showthread.php?t=233759&highlight=vaispy)
kamilkurczak
23-12-10, 11:41
ja toinen kysymys.
Tutkikaa oman tietokannan taulukkoon -> post
Tässä taulukossa löytää sarakkeen -> Käyttäjätunnus
Tarkista ovat sinulla käyttäjätunnuksia tietokannassa tässä pöydässä <vBET_SNTA> vai ei?
Ehei, ei käyttäjätunnusten kanssa.
kamilkurczak
23-12-10, 12:12
joten jos sinulla ei ole käyttäjätunnuksia tämän <vBET_SNTA> tietokannassa jälkeisessä sarakkeessa - sinun tulisi hyvä integroida plugin kanssa vBET. Tee kaikki yhdistää vaiheet vielä kerran. askel askeleelta.
Tämä sivu jälkeen integraatio - vaispy - olisi käännettävä.
kamilkurczak
23-12-10, 12:17
Lisäksi voit estää lisäämällä tämän <vBET_SNTA> osaksi käyttäjätunnuksia
Ei testattu, koska i dont on tästä aiheesta minun testi foorumi:
1. muokata ja kopioida tähän tiedostoon:
Foorumin root / includes / vbenterprisetranslator_functions_hooks.php
2. Tämän tiedoston löytää:
if ($_REQUEST['language'] && $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_donttranslateusernames'] && ($_POST['do'] != 'insertpm')) {
3. ja vaihda:
if ($_REQUEST['language'] && $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_donttranslateusernames'] && ($_POST['do'] != 'insertpm') && ($_POST['do'] != 'postreply')) {
4. testata sitä
Foorumin root / vbenterprisetranslator_functions_hooks.php
Tarkoititko: forum root / includes / vbenterprisetranslator_functions_hooks.php???
Testaa nyt, ja raportoimaan. Kiitos paljon!
kamilkurczak
23-12-10, 16:45
thats oikeus tulisi olla myös kansioon.
Jos vieläkään ei toimi - Kuvailkaa tässä mitä minun pitäisi tehdä toistaa se minun testifoorumi - antakaa minulle askel askeleelta ohjeita.
Se on enimmäkseen työskennellyt nyt Kamil. Vasta kun jäsen aloittaa uusi viestiketju minua silti <vBET_SNTA> kuin hänen käyttäjätunnuksesi iSpy. Normaali lähettämistä on hyvä.
kamilkurczak
30-12-10, 09:51
ok tiedän missä on ongelma tämän uuden säiettä.
Tämä ongelma ei ole minun testifoorumi.
ota vielä kerran muokata samaa tiedostoa ja:
if ($_REQUEST['language'] && $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_donttranslateusernames'] && ($_POST['do'] != 'insertpm') && ($_POST['do'] != 'postreply')) {
3. ja vaihda:
if ($_REQUEST['language'] && $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_donttranslateusernames'] && ($_POST['do'] != 'insertpm') && ($_POST['do'] != 'postreply')&& ($_POST['do'] != 'newthread')) {
4. testata sitä
nyt pitäisi toimia uusiin kierre liian
Kiitos vielä kerran suurta kannatusta Kamil. Olen vain odottaa tulosten vahvistamiseksi.
Joka ei valitettavasti toimi.
http://i52.tinypic.com/25zm7ut.jpg
kamilkurczak
30-12-10, 11:29
olet oikeassa. Olen tullut väärä komento. Pitäisi olla postthread
Nyt sinulla on hyvä ratkaisu:
3. ja vaihda:
if ($_REQUEST['language'] && $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_donttranslateusernames'] && ($_POST['do'] != 'insertpm') && ($_POST['do'] != 'postreply')&& ($_POST['do'] != 'postthread')) {
4. testata sitä
Nyt olisi pyrittävä uusi viestiketju liikaa. Anteeksi virhe.
OK suuri. Tarkistetaan nyt. Voisi vain olla hyvä myös vaihtaa polku:
Sillä jos joku muu joskus joutuu saman ongelman.
Aion raportoida hetken. Kiitos vielä kerran!
kamilkurczak
30-12-10, 15:48
olet oikeassa. Aion vaihtaa sen. kiitos
Pahoittelen myöhäistä vastausta. Haluatko vahvistaa, että se toimii nyt. Kiitos vielä kerran suurta kannatusta Kamil.
kamilkurczak
05-01-11, 09:34
Kiitos vahvistusta. onnea:)
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):