PDA

View Full Version: Reeds gedoen Slegs nuwe drade vertaal

tavenger5
28-12-12, 23:16
Ek sou graag 'n funksie voor te stel om slegs te voeg vertaling skakels na drade nuwer as 'n gespesifiseerde tydperk. Indien die drade is ouer as die gespesifiseerde tydperk, maar is in 'n gegewe taal vertaal, die vertaling skakel.

Soos dit is, Google en ander bots elke bladsy van die webwerf besoek, onnodig vertaling alles gaan terug 10 jaar (in my geval). Dit blyk te wees baie duur.

Fabiano
29-12-12, 13:56
Excelente sugestão ******

vBET
29-12-12, 15:14
Op die oomblik wat jy kan doen om iets soos hierdie. Nie volgens datum, maar deur die plek. Dit het jy al baie ou drade in 'n spesiale plek, dan kan jy voeg in vBET opset om die plek te ignoreer - dan sal dit nie vertaal word nie.

Daar behoort nie 'n probleem met die toevoeging van ouderdom filter en vertaal nie baie ou drade. Ons sal nie gaan is dié wat reeds vertaal is of nie - dit sou te duur wees vir prestasie (ons kan dink na oor die byvoeging van dit later as 'n ander opsie).

Versoek aanvaar :)

tavenger5
29-12-12, 15:43
Ek dink daar is forums wat ek het wat ou argief enigste drade bevat. Die enigste probleem is dat ek nie wil hê om te draai af vertalings heeltemal as hulle reeds vertalings (dan sou ek net tyd mors geld). Dit sou nie 'n probleem wees as ek besig was om 'n nuwe installasie van vBET.

Dankie vir u oorweging.

vBET
30-12-12, 21:03
Ons sal dink oor hierdie. Nog - oorweeg dit asseblief om vir jou gebruikers dit beter sou wees as dit sal heeltemal gestremd is of vertaalde heeltemal, anders sal dit verwarrend wees - waarom is en diegene wat nie ...

tavenger5
31-12-12, 21:41
In my geval is die meeste gebruikers is nie van plan om die afgelope 5 jaar terug en lees drade - slegs soekenjins

vBET
04-01-13, 14:55
Nog hierdie soekenjins sal jy 'n nuwe verkeer van die werklike gebruikers soektogte. In elk geval - soos ek reeds geskryf het, sal ons werk op dit :)

Marcin Kalak
14-01-13, 22:03
Do not translate draad na 'n bepaalde tyd na die datum van die skepping 'n draad of die datum van die laaste pos in die draad?

tavenger5
15-01-13, 21:06
Datum van last post sal waarskynlik beter werk. As 'n boodskap is nog steeds relevant is en antwoord dan moet dit waarskynlik vertaal word.

Marcin Kalak
18-01-13, 13:34
Dankie vir jou voorstel. Ons sal werk aan hierdie funksie.

tavenger5
17-02-13, 15:44
Ook kan sê ek het byl aantal drade vertaal, maar ek wil nie om iets te vertaal op alle nie. Daar is geen manier om te draai af vertalings sonder die verwydering van al die skakels op hierdie bladsye.

In hierdie geval sou ek graag die vlag skakels waar vertalings bestaan te behou, maar die vlag skakels afskakel sodat niks nuuts is vertaal.

Dit is 'n geval waar 'n interne skakel om te sê "indien hierdie draad is ten volle in hierdie taal vertaal, vertoon vlag skakel"

Marcin Kalak
18-02-13, 22:35
Skep 'n nuwe onderwerp met die versoek om funksie.
Hou asseblief een probleem per een draad.
Nuwe funksie "Slegs vertaal nuwe drade" is reeds gedoen en ingesluit in stand - vBET 3.x en vBET 4.x weergawes.

tavenger5
02-03-13, 15:47
Ek geïnstalleer is die nuutste weergawe, en ongelukkig is dit nie werk nie soos ek gedink het dit sou.

Die probleem is, dat, as dit gebruik word, ouer drade dan is die dae wat reeds vertaal is nie meer gekoppel aan. Verder, die skakel is nog steeds daar, maar kry herlei word na die oorspronklike. Ek besef daar is 'n uitdaging in die bepaling as 'n draad is vertaal of nie, maar ek dink dit is nodig om te mors nie geld op vorige vertalings wat reeds voltooi is.

tavenger5
02-03-13, 20:43
Ook, as 'n draad wat voorheen vertaal val onder die "vertaal nie ou threads" drempel dan is daar sal 'n baie indekseer gaan op wees. As daar iets is dit nie 'n paar dae, maar 'n vaste datum, sodat vertalings sal nie aanhoudend in onbruik raak.

Marcin Kalak
04-03-13, 11:32
As die onderwerp is getrek, dan verloor jy nie geld op die vertaling, want dit is nie vir vertaling gestuur.
Vertaal draad vanaf 'n sekere datum sal wees in

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations made by vBET 4.10.1