PDA

View Full Version: Opgelos Integrasie met reviewpost (dieselfde as photopost)

moman
18-03-11, 07:49
Hi,

Ek probeer om vbet met reviewpost te integreer. Eerstens, ek probeer net doen 'n vBetTranslatePage oproep op die bladsy uitset, maar wat nie werk as gevolg van te omschakeling nie.

Ek het toe die instruksies hier, stap vir stap:

Maar, ek is nog steeds die verwysing foute. Ek het probeer om dit voor photoplog en ook nie suksesvol was nie. Sedert my htaccess veranderinge misluk, kan jy gee my 'n paar pointers?

Root htaccess:

RewriteEngine on
RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\.pentaxforums\.com
RewriteRule (.*) http://www.pentaxforums.com/$1 [R=301,L]

RewriteCond %{SCRIPT_FILENAME} !-d
RewriteCond %{Script_FILENAME} !-f
RewriteRule ^(.*)$ index.php?a=$1 [L]

reviewpost htaccess:

RewriteEngine On
RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\.pentaxforums\.com
RewriteRule (.*) http://www.pentaxforums.com/lensreviews/$1 [L,R=301]

RewriteCond %{QUERY_STRING} !vbseourl=
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteRule ^(.*)$ /forums/vbseo.php?vbseourl=$1&vbseorelpath=../lensreviews/&%{QUERY_STRING} [L]

Ek het probeer om die htaccess toevoegings beide voor en na die vbseo reël, maar dit het geen effek gehad. Enige idees?

kamilkurczak
21-03-11, 22:37
hallo

Is jy seker dat die mod gebruik om 'n global_complete en global_start haak?

Jy kan vir my 'n URL na die bladsy met hierdie mod en ek kan dit installeer op my toets forum en kyk.

moman
30-03-11, 19:35
Nee, dit is versuim om die vBulletin haak stelsel geheel en al en in wese net ontleed header, headinclude-en voet, dan doen sy eie ding.

Toe ek probeer om 'n handleiding oproep om die bladsy te vertaal te doen of die front_controller integrasie instruksies gevolg het, het die bladsy net oneindig begin redirecting.

Die mod word by reviewpost.com. Die meerderheid van die code base / ontwerp is gebaseer op photopost pro.

kamilkurczak
03-04-11, 09:58
Kontroleer asseblief hierdie stappe een keer:

tweedens, gee my 'n URL na jou bladsy met hierdie mod. Ek sal check.
Is dit mod vry is of nie? indien gratis - jy gee 'n URL na die pak van hierdie mod.

Danksy

moman
05-04-11, 08:12
Nee, dit is nie vry nie, maar die ontwerp wys dit gebruik dieselfde backend as photopost.

Ek sien weer en dit lyk soos ek moet die wortel htaccess so goed verander. Hou in gedagte dat ek al hierdie dinge het probeer om te niks opgelewer nie, maar ek sal weer probeer om een keer het ek 'n paar meer vrye tyd het.

Enige ander algemene probleme met photopost integrasie jy kan weet?

kamilkurczak
06-04-11, 19:12
Ek is opsoek na oplossing vir jou. As jy 'n idee en inligting, skryf asseblief hier - sal hulpvaardig word

moman
09-07-11, 00:09
Ok, ek het uiteindelik uitgepluis om hierdie een uit. Afgewyk het ek 'n bietjie van die opgelaai instruksies, maar dit het gewerk soos' n bom:

1. Bygevoeg hierdie htaccess:

RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ index.php?language=$1 [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ $2?language=$1 [L,QSA]

2. Bygevoeg hierdie funksie oproep aan die einde van reviewpost uitvoering:

if(@include_once(DIR . '/includes/vbenterprisetranslator_functions_hooks.php'))
{
vbet_global_complete($output);
}

3. geredigeer vbenterprisetranslator_functions_redirect.php en gestremde herzieningen vir persoonlike Directory:

foreach (explode("\n",$vbulletin->options['vbet_outside_dirs']) AS $folder)
{
$folder = trim($folder);
if (stripos($url, $folder) !== false)
{
return;
}

}

4. verandering / DA / lensreviews / / lensreviews / DA /, en die vlag URL's op te los

bygevoeg word om die volgende funksie te URL generasie:

function vbet_externalConsensus($address, $language)
{
global $vbulletin;
foreach (explode("\n",$vbulletin->options['vbet_outside_dirs']) AS $folder)
{
$folder = trim($folder);
if (stripos($address, $folder) !== false)
{
$address = str_replace(array('/forums/',"/{$_REQUEST['language']}/"),array('/','/'), $address);
return str_replace("/$folder/","/$folder/$language/", $address);
}
}

return false;
}

Daar is waarskynlik 'n slim manier te doen # 4, maar dit het gewerk! Ek is baie gelukkig, as die hersiening afdelings kry byna 1.000.000 page views per maand, en vertalings sal nog meer besoekers ry.

Demo: Pentax reviews - Pentax lens reviews Og omfattende databasis (http://www.pentaxforums.com/lensreviews/da/)

vBET
09-07-11, 21:39
Jy antwoord na 'n lang tydperk vir die draad wat gemerk is as opgelos. Ek het nie besef dat die probleem was nog op nie. Het jy behoefte aan 'n meer help hier, of dit is uiteindelik opgelos? :)

moman
10-07-11, 21:26
Ek het uiteindelik uitgepluis dit uit! Maar dit kan die moeite werd wees om hierdie tipe van integrasie makliker te maak in toekomstige weergawes van vbet, soos ek probeer om al die htaccess veranderinge in die FAQ en dit het nie gewerk nie nie.

Tans, in die forum threads jou URL / forums / {taal kode} / inhoud. Vir dopgehou buite die gids, moet dieselfde geld (dws / gallery / {taalcode} / in plaas van / {langauge kode} / gallery /), want dit is dit makliker om die vereiste htaccess veranderinge baie en integrasie baie makliker maak, veral wanneer die mod oproepe reeds global_complete (in hierdie geval het ek verwys na photoplog pro).

vBET
11-07-11, 01:57
Nuwe funksie versoek vir daardie oop:) Ek sien hoe dit sal so 'n integrasie makliker - sou dit nie nodig veranderinge in die belangrikste htaccess lêer - net in die een van die mod gids..

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages supported by vB Enterprise Translator 4.10.1