PDA

View Full Version: Opgelos Help my

Cuti Malaysia
02-12-10, 03:32
1) Vir Stel 'n aantal van karakters Voordat Toedraai Text "'0', waar kan ek kry hierdie instelling?

2) Hoe kan ek weet my forum is UTF-8 charactersets as ek sien op HTML Karakterstel wys hierdie nommer ISO-8859-1

3) Hoe vind ek hierdie instelling vir Set characterset waarde in kleinletters?

mateuszr
02-12-10, 10:59
Hello:)

1)
Soos beskryf in doen-nie-upload -> readme.html lêer:

Alle konfigurasies langs characterset is gemaak deur Admin CP-> Settings> Options-> - Wys Alle instellings -
Jy kan hierdie opsie in die onderwerp vertoning opsies (show thread) artikel
Let op: volgens jou tweede vraag betref, blyk dit, dat jou forum te wees in UTF-8 formaat, so onthou dat hierdie stap nodig is om net vir UTF-8 teken sets.

2)
As dit is ingestel op die ISO-8859-1, dan is jou forum is nie in UTF-8, want dit is die waarde van die "karakterstel" kenmerk vir die HTML-inhoud-tipe instelling in die headinclude "sjabloon ... vir elke bladsy van die forum
Onthou, dat hierdie opsie moet slegs een keer net voordat enige poste geskryf in jou forum! Dit is omdat dit kan 'n kar-gemors word, wanneer jy dit later verander.
As jy regtig nodig het om veranderinge aan te bring, kan jy lees daaroor in doen-nie-upload -> readme.html lêer in die FAQ artikel

3)
Dit nie 'n instelling:) lees dit weer -> Stel characterset waarde in kleinletters <- dit beteken, jy het om' n characterset waarde in te stel in kleinletters (nie hoofletters). Dit is besig in:

Admin CP -> Languages & frases -> Taal Bestuurder
Jy het UTF-8 te skryf in plaas van UTF-8

Cuti Malaysia
02-12-10, 20:15
1) as jou voorstel, moet ons ons forum formaat te verander omskep UTF-8 of net bly op die huidige omgewing?

2) Is dit baie belangrik instelling in UTF-8?

3) toe ek hierdie instelling van $ vbseo_gcache_thread verander ['seotitle "] = vbseo_filter_replace_text ($ TTL); $ vbseo_gcache_thread [' seotitle '] = vbet_vbseo_filter_replace_text ($ TTL); my portaal word leeg. So, hoe om dit op te los?

4) Hoe kan ek terug te keer na ons primêre taal forum na translate Ierse taal gebruik van hierdie vbtranslator
soos abc.com / forum.php taal = gaan terug na abc.com / forum.php?

5) Waarom nadat ek hierdie plugin gebruik en te skakel na ander taal, het my statistiek plugin wat is die top poster, 'n nuwe draad,' n nuwe pos en ander wys nie volg om te sit. Hoe om dit te maak? Sodra meer ons beskrywing in elke afdeling in ons subforum ook nie volg om ook te omskep. Hoe om dit op te los?

6) Hoe vlag ontwerp te verander?

7) Hoe kan ek 'lêer htaccess in my forum om hierdie instruksie te volg.?
vBSEO integrasie

my forum: cutimalaysia.my

8) waarom op my CMS vBulletin nie vlag??

kamilkurczak
03-12-10, 19:32
1) Jy kan bly op die huidige omgewing. As jy nog nie 'n UTF-8 forum net hierdie opsie: aantal karakters gebruik voordat omloop van tekste tot 0

2) Nee, dit is nie belangrik nie, maar as jy nog nie UTF-8 charactersets asseblief alle belangrike stappe van readme.html lêer van doen-nie-upload forder NIE UTF-8 charactersets forum

3) Maak asseblief alle integrasie met vBSEO stappe van readme.html lêer van doen-nie-gids oplaai. Al die stappe. Ek was op jou forum en jou URL's nie vertaal. Jy moet integreer twee vBSEO lêers:
_createurl.php
_url.php

As sal dit weer wees (leë bladsy) probeer om te vind in jou log-lêer 'n naam van die kwessie. Hierdie log-lêer is op jou bediener. (Jy kan vra abaut dat jou gasheer)

4)
abc.com/forum.php?language=ga dit is nie SEO url. As jy wil 'n links te hê sonder taal parameter - asseblief integreer jou url te SEO.
Please:
1. Gaan na admincp-> vBET> Main
2. stel Link Soort VBSEO_URI
3. stel skakels na vertalings tipe URL's te skep volgens SEO skakel konsensus (dws 'n / en / adres')
4. wysig jou htaccess lêer (voeg alle vBET rulse verklaring voor vBSEO reëls kan u dit vind in doen-nie-upload folder in htaccess lêer.)

Hoe om terug na die hoof taal? Kliek net op jou hoof taal vlag (vir ons forum - dit is 'n Engelse vlag)

5) Gaan dit beter verduidelik. Plak asseblief hier 'n URL na die draad met hierdie kwessie. Het jy enige spesiale Mod?

6) Jy kan verander om 'n posisie vlae. Om dit te doen - asseblief:
1. Gaan na admincp-> vBET-> Vlae
2. stel Vlae Plaas opsie as jy wil hê. As jy 'Custom - jy moet $ vbenterprisetranslatorflags in sjabloon met die hand.

7) Waar? Gaan na jou FTP (deur een of ander bestuurder soos Total Commander) en gaan na jou forum hoofdmap. Aan die onderkant moet jy jou htaccess-lêer..
vBET htaccess lêer. kan jy in doen-nie-oplaai gids. Plaas vBET reëls voor vBSEO reëls.

8) Ek was op jou forum en ek kan sien die vlae, so verduidelik asseblief hierdie kwessie beter en plak hier 'n URL na die bladsy met die kwessie (as jy kan)

Cuti Malaysia
04-12-10, 12:26
1) Vir Stel 'n aantal van karakters Voordat Toedraai Text "'0', waar kan ek kry hierdie instelling?

2) Hoe kan ek weet my forum is UTF-8 charactersets as ek sien op HTML Karakterstel wys hierdie nommer ISO-8859-1

3) Hoe vind ek hierdie instelling vir Set characterset waarde in kleinletters?

Ek wil so te bevestig, my forum instelling is reg nou nie charactersets UTF-8? Is dit reg?

1) Jy kan bly op die huidige omgewing. As jy nog nie 'n UTF-8 forum net hierdie opsie: aantal karakters gebruik voordat omloop van tekste tot 0

2) Nee, dit is nie belangrik nie, maar as jy nog nie UTF-8 charactersets asseblief alle belangrike stappe van readme.html lêer van doen-nie-upload forder NIE UTF-8 charactersets forum

3) Maak asseblief alle integrasie met vBSEO stappe van readme.html lêer van doen-nie-gids oplaai. Al die stappe. Ek was op jou forum en jou URL's nie vertaal. Jy moet integreer twee vBSEO lêers:
_createurl.php
_url.php

As sal dit weer wees (leë bladsy) probeer om te vind in jou log-lêer 'n naam van die kwessie. Hierdie log-lêer is op jou bediener. (Jy kan vra abaut dat jou gasheer)

4)
abc.com/forum.php?language=ga dit is nie SEO url. As jy wil 'n links te hê sonder taal parameter - asseblief integreer jou url te SEO.
Please:
1. Gaan na admincp-> vBET> Main
2. stel Link Soort VBSEO_URI
3. stel skakels na vertalings tipe URL's te skep volgens SEO skakel konsensus (dws 'n / en / adres')
4. wysig jou htaccess lêer (voeg alle vBET rulse verklaring voor vBSEO reëls kan u dit vind in doen-nie-upload folder in htaccess lêer.)

Hoe om terug na die hoof taal? Kliek net op jou hoof taal vlag (vir ons forum - dit is 'n Engelse vlag)

5) Gaan dit beter verduidelik. Plak asseblief hier 'n URL na die draad met hierdie kwessie. Het jy enige spesiale Mod?

6) Jy kan verander om 'n posisie vlae. Om dit te doen - asseblief:
1. Gaan na admincp-> vBET-> Vlae
2. stel Vlae Plaas opsie as jy wil hê. As jy 'Custom - jy moet $ vbenterprisetranslatorflags in sjabloon met die hand.

7) Waar? Gaan na jou FTP (deur een of ander bestuurder soos Total Commander) en gaan na jou forum hoofdmap. Aan die onderkant moet jy jou htaccess-lêer..
vBET htaccess lêer. kan jy in doen-nie-oplaai gids. Plaas vBET reëls voor vBSEO reëls.

8) Ek was op jou forum en ek kan sien die vlae, so verduidelik asseblief hierdie kwessie beter en plak hier 'n URL na die bladsy met die kwessie (as jy kan)

1) verander nadat ek 'n paar opset, is dit al die instelling maak vbtranslator aktiewe en kan taal-en' n skakel korrek omskep nou?

2) Is dit vBulletin tranlsator dieselfde akkuraat vertaal met Google Translate??

3) Nadat ek gaan 'n deel op my forum dit niemand anders in verander
byvoorbeeld hierdie skakel, http://www.cutimalaysia.my/ga/f269/berita-ekonomi

maar hierdie post kan corectly omskep
http://www.cutimalaysia.my/ga/airgeadra-malart% C3% BA-1-USD, -rm2-20-a/t756

vir jou inligting is my primêre taal is in Maleis. Please help my verwys al hierdie vraag?

kamilkurczak
06-12-10, 11:21
Ek wil so te bevestig, my forum instelling is reg nou nie charactersets UTF-8? Is dit reg?

1) verander nadat ek 'n paar opset, is dit al die instelling maak vbtranslator aktiewe en kan taal-en' n skakel korrek omskep nou?

2) Is dit vBulletin tranlsator dieselfde akkuraat vertaal met Google Translate??

3) Nadat ek gaan 'n deel op my forum dit niemand anders in verander
byvoorbeeld hierdie skakel, Eacnamaíoch Nuacht (http://www.cutimalaysia.my/ga/f269/berita-ekonomi)

maar hierdie post kan corectly omskep
Airgeadra Malartú 1 USD; RM2.20? (Http://www.cutimalaysia.my/ga/airgeadra-malart% C3% BA-1-USD, -rm2-20-a/t756)

vir jou inligting is my primêre taal is in Maleis. Please help my verwys al hierdie vraag?

Kan jy jou forum instelling. Net gaan admincp-> Languages & Phrases-> Taal Bestuurder> Stellings Redigeer-> HTML Karakterstel
As jy nie gebruik nie UTF-8 - dit is OK!

1) Ek was op jou forum en vertaling werk goed. Vertaling in url met vBSEO werk GOOT (jy nou 'n goeie integrasie)

2) Ja, vBET werk op Google Translator enjin

3) Ek was op jou forum en vertaling werk goed. Waar is die probleem? Verduidelik dit beter om asseblief

Cuti Malaysia
06-12-10, 18:15
Kan jy jou forum instelling. Net gaan admincp-> Languages & Phrases-> Taal Bestuurder> Stellings Redigeer-> HTML Karakterstel
As jy nie gebruik nie UTF-8 - dit is OK!

1) Ek was op jou forum en vertaling werk goed. Vertaling in url met vBSEO werk GOOT (jy nou 'n goeie integrasie)

2) Ja, vBET werk op Google Translator enjin

3) Ek was op jou forum en vertaling werk goed. Waar is die probleem? Verduidelik dit beter om asseblief

1) Die probleem is dat ek nie kan maak verskillende óf UTF-8 is of nie, by my HTML Character Set, wys hierdie karakter ISO-8859-1 <<is dit UTF-8 is of nie. Bevestig.

2) Dus, beteken dat Vbet by ons portaalsite behoorlik werk??

3) Hoekom vlag vir vBulletin vertaler by ons portaal by hierdie url http://www.cutimalaysia.my/iklan/index.php nie?

kamilkurczak
07-12-10, 10:33
1) ISO-8859-1 in nie UTF-8 en dit is OK
2) vertaling werk goed, maar wanneer ek probeer om 'n boodskap vertoon deur jou mod (JavaScript) te vertaal dat dit nie gewerk het nie. So, moet ons ons mod integreer met jou mod.

Maak 'n nuwe draad in die afdeling van integrasie en beskryf hierdie mod (gee ons' n naam en adres te mod. Is dit gratis mod of nie?)

3) Ek sal dit nagaan.

Cuti Malaysia
07-12-10, 19:59
plase check pm

Cuti Malaysia
08-12-10, 19:10
vertaling werk goed, maar wanneer ek probeer om 'n boodskap vertoon deur jou mod (JavaScript) te vertaal dat dit nie gewerk het nie. So, moet ons ons mod integreer met jou mod.

Maak 'n nuwe draad in die afdeling van integrasie en beskryf hierdie mod (gee ons' n naam en adres te mod. Is dit gratis mod of nie?)

Wat bedoel jy volg insturction. Ek het nie undertand. Wat bedoel jy oor die mod??

mateuszr
09-12-10, 08:24
beteken dit presies, wat geskryf is;)

vertaling werk goed - duidelik

Maar wanneer ons probeer om 'n boodskap wat deur jou mod te vertaal, beteken dit nie werk nie - watter deel van hierdie sin is nie duidelik vir jou? :) As gevolg:

Ons moet ons mod integreer met jou mod - hierdie mod raak Functionallity van ons (vBET) en moet integrasie, dus:

maak 'n nuwe draad in die afdeling van integrasie en beskryf hierdie mod (gee ons' n naam en adres by hierdie mod. is dit gratis mod of nie?)

Cuti Malaysia
10-12-10, 07:44
Maak asseblief seker ek reeds nuwe draad oopgemaak

Probleem met die VB vertaal?

kamilkurczak
10-12-10, 08:07
ok thanks vir daardie

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations delivered by vBET 4.10.1