View Full Version: Ratkaistu Satunnaisia ongelmia URL Conversion
simit patel
25-11-09, 18:06
Hello,
Olen käyttänyt vBET koska 2.X haara, ja on päivittää matkan varrella. Olen juuri päivittänyt 3.2.2.
Nyt, kun valitsen lippuja, huomaan osoite muuttuu myös. Kuitenkin joskus sivu latautuu kunnolla, mutta muina aikoina, olen yksinkertaisesti saada valkoinen sivu, jossa lukee "sivua ei löydy". sivustoni on informedtrades.com. Olen vBSEO asennettu myös.
Olen nähnyt joitakin ihmisiä raportointi samanlaisia kokemuksia, mutta en nähnyt kenenkään puhua siitä esiintyy vain ajoittain, enkä nähdä ihmisiä, jotka vain oli ongelma tämän jälkeen viime päivityksen. Anteeksi jos tämä oli jo käsitelty ja kaipaan sitä.
mitään ideoita miten korjata ongelma?
kiitos
Simit
Hi. Taisin löytää malli. On your forum linkit, jotka ovat erikoismerkkejä väitetään olevan ei löytynyt. En tiedä miksi vielä.
Emme pysty toistamaan sitä palvelimillaan (kuten näette tässä se toimii hyvin) niin ota PM minulle käyttöoikeustiedot sinun Admin CP ja FTP.
Hello,
Olen käyttänyt vBET koska 2.X haara, ja on päivittää matkan varrella. Olen juuri päivittänyt 3.2.2.
Nyt, kun valitsen lippuja, huomaan osoite muuttuu myös. Kuitenkin joskus sivu latautuu kunnolla, mutta muina aikoina, olen yksinkertaisesti saada valkoinen sivu, jossa lukee "sivua ei löydy". sivustoni on informedtrades.com. Olen vBSEO asennettu myös.
Olen nähnyt joitakin ihmisiä raportointi samanlaisia kokemuksia, mutta en nähnyt kenenkään puhua siitä esiintyy vain ajoittain, enkä nähdä ihmisiä, jotka vain oli ongelma tämän jälkeen viime päivityksen. Anteeksi jos tämä oli jo käsitelty ja kaipaan sitä.
mitään ideoita miten korjata ongelma?
kiitos
Simit
Hei, olen myös käynyt kerran, mutta jos lataat sivun uudelleen ja se hyvin. Totuus on harvinaista, tervehdyksiä.
Totuus on, että sillä ei ole väliä niin se on harvinaista - sitä ei tapahdu ollenkaan, ja me teemme parhaamme, jotta se toimii koko ajan:)
simit patel
26-11-09, 16:18
Olen palasi vBET 312, että toimii hyvin. niin, kysymys liittyy jonkin verran eroa 312 ja 322. myös, kun olen palautui 312, ensimmäinen asia tein oli tuote korvaa. ongelma jatkui edelleen. sitten, kun Latasin tiedostot 312, joka tuntui ongelman ratkaisemiseksi. niin, ehkä ongelma liittyy Tiedosto Muokkaa välillä 312 ja 322.
myös syytä huomata, että olen vbblogs asennettu. tämä ei vaikuttanut lainkaan, URL-blogeja ei ole kirjoitettu ulkomaisia merkkejä. ei 322, eikä 312.
Olin todella hyödyntää uusia ominaisuuksia 322. Onko kuitenkin voin tehdä sen valossa tilanne?
kiitos
Simit
Lisätty: ja tietenkin olen uusin versio vBSEO asennettu.
Se ei ole paras idea tehdä uudelleenasentaa kun tuki on teidän aluksella ...
Lisäksi sain tietää, että tämä on ongelma vBSEO kokoonpano. Kuvioita, jotka teillä on ketjussa ei salli ulkomaisten merkkejä:
'VBSEO_URL_THREAD' => '(\d+)-([a-z\._\-ŠŽšžźŔÁÂĂÄĹÇČÉĘËĚÍÎĎŃŇÓÔŐÖŘŮÚŰÜÝŕáâăäĺçčéęëěíîďńňóôőöřůúűüý˙µA-Z\d-]+)\.html',
se olisi jotain tällaista:
'VBSEO_URL_THREAD' => '([^/]+)/(\d+)-([^/]+)\.html',
Mutta eivät muuta sitä manuaalisesti. Tällainen malli on monin paikoin vBSEO kokoonpano. Ole hyvä ja PM minulle käyttöoikeustiedot sinun vBSEO CP ja aion selvittää mikä konfigurointiasetuksiin on vastuussa tästä.
Syynä on väärä vBSEO kokoonpano.
Aseta vaihtoehto "Vaihda Non-Englanti merkkien URL?" "pitää Non-Englanti merkkien URL".
Tämä salaperäisesti katoaa meidän integraatio käsin. Pahoittelemme ongelmia:) juuri asettanut parametri ja se on hieno:)
Syynä on väärä vBSEO kokoonpano.
Aseta vaihtoehto "Vaihda Non-Englanti merkkien URL?" "pitää Non-Englanti merkkien URL".
Tämä salaperäisesti katoaa meidän integraatio käsin. Pahoittelemme ongelmia:) juuri asettanut parametri ja se on hieno:)
Espanjan on ongelma kirjaimet TÄMÄN Kirjain N, O, I, etc etc (Käännä Siirrä N, O, I.M-kirjain tai (I) Korvataan "Englanti merkkien korvaaminen" vbseo ottaa käyttöön URL-osoite. Tämä on erittäin hyvä SEO."Säilytä muut kuin englanninkieliset merkkejä in URL"-vaihtoehto merkit korvataan ~. Jotain, joka vaikuttaa seo paljon. VB enimmäisjäämätasojen varten "ratkaista" tai on teknisesti mahdotonta?.Kiitos.
M-kirjain tai (I) Korvataan "Englanti merkkien korvaaminen" vbseo ottaa käyttöön URL-osoite. Tämä on erittäin hyvä SEO."Säilytä muut kuin englanninkieliset merkkejä in URL"-vaihtoehto merkit korvataan ~. Jotain, joka vaikuttaa seo paljon. VB enimmäisjäämätasojen varten "ratkaista" tai on teknisesti mahdotonta?.Kiitos.
Tämä tapahtuu vBSEO - vBET ei ole tehnyt kyseistä tilalle. Sinun asianmukaisesti määrittää vBSEO. Sinulla voi olla mahdollisuus pitää olla Espagnol merkkiä ans myös määrittää manuaalisesti FORUM_DIR / inclues / config_vbseo.php parametri $ vbseo_custom_char_replacement. Kiitos että voit työskennellä käännetty URL n ja säilyttää olemassa olevat URL: t äidinkielellä kuin missä.
Katso tästä:
http://www.forum.simple-nlp.pl/informacje/1274-pierwsze-na-swiecie-forum-o-nlp-wspierajace-wielojezyczna-spolecznosc.html
Tämä on osoite, johon Puolan kirjaimia (kuten śąęć) muutettiin ansiosta $ vbseo_custom_char_replacement ja silti pitää kaikki muut ei Englanti kirjaimia. Tämä on sama linkki japani:
http://www.forum.simple-nlp.pl/ja/informacje/1274-nlp多言語のサポートのための世界初のフォーラム!.html
Myös tämä on hyvä esimerkki siitä, miksi sinun pitäisi pitää ei Englanti / Espagnol merkkiä - jotkut kielet ovat noly ole Englanti / Espagnol merkkiä.
Tämä on esimerkki miten voit asettaa $ vbseo_custom_char_replacement arvo (puola kirjainta):
$vbseo_custom_char_replacement = array(
'ˇ' => 'A',
'¦' => 'S',
'¬' => 'Z',
'±' => 'a',
'¶' => 's',
'Ľ' => 'z',
'ą' => 'a',
'ę' => 'e',
'ć' => 'c',
'ż' => 'z',
'ś' => 's',
'ź' => 'z',
'ó' => 'o',
'ł' => 'l',
'ń' => 'n',
'Ą' => 'A',
'Ę' => 'E',
'Ć' => 'C',
'Ż' => 'Z',
'Ś' => 'S',
'Ź' => 'Z',
'Ó' => 'O',
'Ł' => 'L',
'Ń' => 'N'
);
Joten kuten näette - voit pitää Jumalan SEO tapa sinun olemassa olevien yhteyksien ja avoinna käännetty linkkejä 52 kielellä:)
Toivottavasti tämä auttaa jos kysyttävää kysykää - Olemme täällä auttaa sinua:)
Paljon kiitoksia taas toimii täydellisesti. Kiitos.
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):